sobota, 10 czerwca 2017

"Słuchaj swojego ciała. Jestem w tym okropna, ale staram się polepszyć" - Troian Bellisario dla The New Potato

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z ciekawostkami oraz nowościami o Troian, które wyznała dla The New Potato. Jest kilka ciekawych rzeczy, m.in zwyczaje Troian, jej posiłki i dieta oraz PLL!
  •  "Zaczynam dzień od medytacji. Znajduję sposób, żeby się poruszać, wypocić i znaleźć lub zrobić świetny kubek kawy."
  • "Musimy zrobić coś ze zmianą klimatu. Zanieczyszczamy środowisko."
  •  "Czy to nie brzmi cudownie? Upewnianie się, że jesz dobrze, regularnie i świadomie w dzisiejszym szalonym świecie? Wiem, że nie jestem jedyną, która ma taki zwariowany harmonogram." 
  • "Kocham jeść johurt naturalny z owocami i masłem orzechowym."
  • "Zazwyczaj dodaję dla protein gotowane jajka, orzechy i ziarna."
  •  "Chciałabym jeść codziennie rano tosta francuskiego i jajka, a potem lody."
  • "Słuchaj swojego ciała. Jestem w tym okropna, ale staram się polepszyć. Muszę nauczyć się, że kiedy nie śpię wystarczająco długo, nie powinnam wstawać i iść pobiegać. Może byłoby dla mnie lepiej, gdybym miała jeszcze dodatkową godzinę snu."
  • "Czuję, że kluczem do piękna i zdrowia jest słuchanie swojego ciała i dawanie mu tego, czego potrzebuje, nie zawsze tego, czego myślisz, że chce."
  • "Pod koniec dnia, najważniejszą czynnością jest dla mnie zmycie makijażu."
  • "Rano po prostu obmywam twarz zimną wodą i upewniam się, że jestem posmarowana kremem do opalania zanim wyjdę."
  •  "Chyba najwięcej zabawy mieliśmy kiedy kręciliśmy w nocy, nawet jeśli to było wyczerpujące."
  •  "Bardzo często kręcimy w "dżungli" Warner Bros, gdzie nie ma zbyt dużo miejsca, tylko trochę drzew w doniczkach. Za każdym razem kiedy biegniemy w PLL przez lasy, są wtedy te same 3-4 metrowe drzewa, a my biegamy w różnych kierunkach i udajemy, że się zgubiłyśmy."
  • "Noce były zimne i długie, więc byłyśmy z dziewczynami trochę skołowane"
  •  "Nie sądzę, że śmiałam się kiedykolwiek bardziej niż w sobotę o czwartej rano, gdy udawałam, że boję się o życie Spencer."
  • "Przy bardziej emocjonalnych scenach, potrzebowałam więcej czasu, słuchałam muzyki lub po prostu siedziałam w ciszy i koncentrowałam się. Czasami pomaga nie rozmawianie z tą osobą [z którą się kręci scenę], a czasem właśnie długa rozmowa z nimi...na przykład z Keeganem lub Tylerem, rozmawiamy o doświadczeniach jakie mieliśmy w naszym życiu, które były podobne do sceny w której byliśmy, rozstania, wpadki."
  • "Moje ulubione sceny to te bez dialogów i ludzi. Takie gdzie Spencer (lub jakakolwiek postać którą gram) ma jakąś akcję, zadanie."
  • "Myślę, że ubieram się podobnie do Spencer, w takim samym stylu, oprócz tego, że ona znajduje czas, aby iść do sklepu po nowe rzeczy. Nigdy nie robię zakupów, nie lubię tego, mam zawsze dość. Powinnam to kupić? Zbyt dużo kosztuje? Czy to są buty, które naprawdę bym założyła? Więc generalnie moje ulubione rzeczy są od mojej dobrej przyjaciółki, mamy lub braci. Lubię rzeczy, które mają historię."
  • "Moje dwa ulubione miejsca w których byłam to Nowa Zelandia i Islandia. Kocham miejsca, które są dzikie i nowe (mówiąc geograficznie), kocham kempingować."
  •  "Bez czego nie będę podróżować? Bez słuchawek. Muzyka sprawia, że moja podróż jest epicką przygodą. Słuchanie Sigur Ros lub Bjorke podczas jazdy przez Islandię... Słabnę."
  • "Nic nie sprawia, że czuję się żywsza i seksowniejsza niż taniec, ale lubię też być na zewnątrz. Kocham biegać po miastach do których podróżuję."
  • "Zazwyczaj, żeby przygotować się na długi dzień na planie, idę pobiegać." 
  • Co jest zawsze w jej lodówce? "Kombucza... i wypite do połowy soki."
  • "Kiedy jedziesz na wakacje, powinnaś się sobą cieszyć. Dlaczego masz karać się za to, że cieszysz się swoim życiem?"
  • "Jestem wielką fanką Sci-Fiction. To mój ulubiony gatunek. Odczuwam coś emocjonalnego, czego czasem nie czuję przy innych filmach. Mam nadzieję, że Clara też osiągnie taką emocjonalną prawdę."
  •  [o Patricku] "Jest utalentowany, inteligentny, zabawny, przystojny, więc sprawia, że moja praca z nim jest łatwa. Jest moim najlepszym przyjacielem i każdy dzień z nim [na planie] był jak podmuch wiatru."
Wybrałam Wam tylko ciekawsze momenty, ponieważ nie było sensu tłumaczyć całego wywiadu. Mam nadzieję, że taka forma Wam się podoba! Byłoby mi bardzo miło gdybyście napisali o kim chcielibyście kolejnego posta, o jakiej aktorce/aktorze.
xoxo

5 komentarzy:

  1. O Lucy albo o Sashy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Ashley i Tylerze :)

    A tak na marginesie, czym były spowodowane problemy żywieniowe Troian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troian opowiadała, że nie chodziło jej o zgubienie kilogramów i bycie szczupłą, bo taka była moda. Ona po prostu miała problemy z kontrolą. Nie wszystko w swoim życiu mogła kontrolować, ale odżywianie już tak. Troian właśnie mówiła, że chodziło jej o uzyskanie kontroli na każdym poziomie.

      Usuń
    2. Czytalam w jakims wywiadzie (chyba to nie byl ten) z Troian,ze byla nawet na pograniczu anoreksji :( Mam nadzieje,ze juz z nia lepiej.

      Usuń