sobota, 17 czerwca 2017

Pretty Little Liars Sneak peeki #2 i #3





+ Bonus A.D.

10 komentarzy:

  1. wtf z tą koparką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mały mindfuck przez koparkę. Skąd A.D miałoby wziąć koparkę? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wzięło tysiąc innych, równie nieprawdopodobnych rzeczy? ;)

      Usuń
    2. Też racja. Pewnie ma hajsu jak lodu i/lub masę pomocników, więc co za problem, o, koparkę załatwić. Po wybudowaniu Dollhause nic nie powinno mnie zaskoczyć, ale na koparce autentycznie się zaśmiałam. :'D
      (Nie chciało mi się logować).

      Usuń
  3. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że A.D użyło tej koparki do wykopania ciała męża Alison.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo tą koparką zamierza zburzyć tą posiadłość, co Mary dała Spencer i Alison XDDDD
      #wpllwszystkojestmozliwe

      Usuń
  4. Mam jedno pytanie. Ostatnio zaczelam ogladac od poczatku pll obecnie jestem na sezonie 4 i ta dziewczyny same wiedzialy ze cece jeat a , woec nie rozumiem czemu nagle jak sie dowiedzialy w 6 sezonie to zrobily wielce zdziwiona mine. I kto zabil maje oraz co sie stalo z edim z radley ? .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eddie po prostu zniknął. Scenarzyści nie wrócili nigdy do jego wątku. Pewnie ktoś zapłacił mu, żeby zniknął i tyle ;)
      Mayę zabił Nate - koleś, który podawał się za jej kuzyna i zarywał do Emily.
      W 4 sezonie, laski myślały, że Cece jest Red Coatem. Nie podejrzewały, że Cece to Charles... czyli chłopak. Bo kto spodziewałby się, że kuzyn Alison wyciął sobie jaja i przerobił się na kobietę? :P

      Usuń
    2. Dziekuje .

      Usuń
  5. 😂😂 Ta koparka 😂😂 Podejrzewam, że chce wykopać ciało albo miejsce na nowe XD

    OdpowiedzUsuń