czwartek, 1 czerwca 2017

Opis, spoilery, obsada, analiza tytułu odcinka 7x17

Zapraszam do środka po troszeczkę newsów.
Sądzę, że opis odcinka zdradza komu przyśni się muzyczny numer, czyli obiecany nam musical w PLL.



OPIS:
Mona samowolnie dołącza do gry i łączy swoje siły z Emily, żeby przeprowadzić śledztwo w tej sprawie. 
Ashley powraca do Rosewood, żeby sprawdzić stan Hanny po zapoznaniu się z przerażającymi informacjami. Przy okazji, Ashley wypytuje Caleba, co do jego intencji względem jej córki. 
W międzyczasie, rodzina Spencer zostaje zaskoczona ostatnią drwiną ze strony A.D. Pozostawia to Spencer w stanie skołowania i niewiedzy, komu tak naprawdę może zaufać. 
Ezra dostrzega zmianę w zachowaniu Arii i obawia się, że może ją stracić. 
Machlojki A.D., sprowadzają na Arię przerażający koszmar. (Czyżby musical? Sen, w którym pozostali będą śpiewać i oskarżać Arię o to, co robi przeciwko nim)

SPOILERY:
  1. To pierwszy odcinek dla Laury Leighton odkąd opuściła główną obsadę. Ostatni raz pojawiła się w odcinku "Burn This".
  2. Zobaczymy muzyczną sekwencję - musical.
  3. Muzyczny numer będzie zawierał "wiele coverów Jackson 5" z "naprawdę modernistyczną oprawą".
  4. Lucy Hale powiedziała: "Ktoś inny będzie śpiewał, ale odwalili kawał dobrej roboty. Zabawnie było zrobić coś innego, no i mieliśmy swojego choreografa. Naprawdę wymiatałam na parkiecie."
  5. Według promo tego odcinka, jedna z Kłamczuch zaręczy się.


KORZENIE TYTUŁU ODCINKA:

Tytuł to odniesienie do komediodramatu z 1989 roku, pt. ,,Driving Miss Daisy" (Wożąc panią Daisy), w którym wystąpili Morgan Freeman, Jessica Tandy i Patti LuPone.

,,Tytułowa Pani Daisy - żydowska wdowa z Atlanty, nie może prowdzić samochodu. Jej syn zatrudnia czarnego szofera. Początkowo oburzona staruszka powoli zaczyna przekonywać się do nowego kierowcy."

Co przypomina mi jak raz Aria przebrała się za DAISY Buchanan. Z pewnością tytuł odnosi się do Arii i jej kontaktów z A.D. Może Aria nie robi mu za szofera (jeszcze), ale z pewnością lata na jego posyłki.

P.S. Źle sprecyzowałam to zdanie. Wiem, że Daisy Buchanan pochodzi z innego filmu. Jest różnica między staruszką, a Daisy B., za którą przebrała się Aria. Chodziło mi o samo imię, dlatego je napisałam capsem :P



GŁÓWNA OBSADA:
Troian Bellisario - Spencer Hastings
Ashley Benson - Hanna Marin
Lucy Hale - Aria Montgomery
Shay Mitchell - Emily Fields
Janel Parrish - Mona Vanderwaal
Sasha Pieterse - Alison DiLaurentis

OBSADA WSPIERAJĄCA:
Tyler Blackburn - Caleb Rivers
Ian Harding - Ezra Fitz
Andrea Parker - Mary Drake
Lesley Fera - Veronica Hastings
Nolan North - Peter Hastings
Nicholas Gonzalez - Marco Furey
Laura Leighton - Ashley Marin


***
Super, że w końcu zobaczymy Ashley Marin!
Jestem ciekawa jak wypadnie musical, ale po ostatnich odcinkach obawiam się, że szału nie będzie. Z pewnością nie przebiją musicalu w Supernatural, który był naprawdę fajny :D

xoxo
Lily Red

7 komentarzy:

  1. A widzieliście musical w OUAT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ale mnie nie porwał. Tylko występ Złej Królowej. Lana nieźle się spisała :P Ta piosenka do tej pory czasami chodzi mi po głowie. I te dzikie gibąsy Reginki :D

      Usuń
  2. Te spojlery są tak słabe...koniec na horyzoncie a tu taka padaka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie opublikowali, nie moja wina :D Ogółem oni sami wszystko spoilerują. Zamiast zostawić nam niespodziankę, że ktoś zaręczy się w 7x17 to oni w promo na dzień dobry o tym trąbią :D

      Usuń
    2. ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D

      Usuń
  3. Daisy Buchanan jest z Wielkiego Gatsby a nie z Wożąc panią Daisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym doskonale :P Jest przecież różnica między staruszką, a Daisy za jaką przebrała się Aria, haha. Chodziło mi o same imię.

      Usuń