niedziela, 25 czerwca 2017

Pretty Little Liars 7x20 Sneak peeki #2 i 3

Jest po 5 rano, uciekam do pracy, dlatego z góry wybaczcie jakieś literówki. Później edytuję notkę.

TOBY: Chciałem pogratulować ci wygrania gry.
SPENCER: Nie skończyliśmy jej.
TOBY: Ty tak. Gdy spałem. Nie znałem tego słowa.
SPENCER: Nawet nie pamiętam, jakie słowo dodałam.
TOBY: Limerence - zauroczenie. Rzuciłem okiem.
SPENCER: Tak?
TOBY: To rodzaj nieodwzajemnionej miłości.
SPENCER: Taa.
VERONICA: Dzięki za podwózkę, skarbie. Przyda się parę przystanków po drodze.
SPENCER: Dobrze.
VERONICA: Cześć, Toby.
TOBY: Hej.
ELLA: Zaklepuje miejsce z przodu!


EZRA: W życiu bym nie powiedział, że kiedyś to było Lost Woods Resort.
ARIA: Spencer przebadała całą historię i filozofię domków letniskowych w Adirondack.
EZRA: Oczywiście, że to zrobiłaś.
ARIA: Mówiłyście o tym Mary?
ALISON: Zdecydowałyśmy, że gdy obie będziemy gotowe, wtedy to zrobimy.
EMILY: Możecie już wejść.
ARIA: No dobrze, więc to co to za wielka niespodzianka?
ALISON: Poczekaj na to.

21 komentarzy:

  1. Czy tylko mnie boli oglądanie tego jaka Alison jest gruba. Strasznie nie mogę się do tego przyzwyczaić, a ubrania ciotki klotki jej nie pomagają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo, wątki jej i Emily zawsze przewijam

      Usuń
    2. No niestety to już nie ta sama chudziutka Alison ale zawsze można to usprawiedliwić ciążą :D

      Usuń
  2. Postać Alison została zrujnowana. Nie chodzi mi o to że ma trochę więcej ciała teraz, wszyscy wiedzą jakie problemy zdrowotne miała/ma aktorka, ale chodzi mi o to jak ją ubierają i jak jej charakter jest ciepłą kluchą... Tęsknię za tamta Alison. Może i była sukowata ale ciekawa, a nie teraz taka no nijaka. Już Emily ma więcej charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ella znowu na fazie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuśki <3 Nie mogę się doczekać tego odcinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zaczęłam właśnie oglądać pll znów od 1. sezonu i szczerze mówiąc trochę się pogubiłam w tym wszystkim. Może chciałybyście zrobić post, w którym opiszecie od samego początku kto po kolei się znęcał nad Kłamczuchami i dlaczego? Myślę, że to by pomogło w ogłądaniu starych sezonów i rozpracowywaniu tego, bo ja już wszystko pomieszałam :D Mam też prośbę - nie piszcie po premierze 7x20 żadnych spojlerów, bo niektórzy, tak jak ja, będą ten odcinek oglądać później, np. w weekend :D Pozdrawiam :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wchodź na bloga, bo spoilerów nie unikniesz

      Usuń
    2. po 1. taki post byłby bez sensu bo zajmował by mnóstwo miejsca a i tak nie wyjaśniałby wszystkiego bo nawet sama marlene nie wyjaśniła wszystkiego i jest mnóstwo wątków które się urywają.
      po 2. jak nie chcesz spoilerów to nie wchodź na blogi o pll, może inni chcą porozmawiać o nowym odcinku...

      Usuń
    3. 1. Teraz to nawet nie opłacałoby się tworzyć takiej notki, ponieważ tego było za wiele i ja nie jestem w stanie sobie wszystkiego przypomnieć. Musiałabym przeglądać dużo artykułów, doszukiwać się info, oglądać odcinki na nowo, a nie mam teraz tyle czasu, gdyż pracuję 7 dni w tygodniu. Jeśli miałabym się skupić tylko na konkretnych osobach t.j. dręczycielach to jeszcze może, może. Nad tą kwestią pomyślę, ale ogólnego przypomnienia nie da rady ;(
      2. Koleżanka wyżej ma rację. Spoilerów nie unikniesz raczej, bo nawet wejdziesz na głupi YT i już Ci coś palną. Jak mi pokazali, kim jest zabójca Charlotte. Ja osobiście planuję wstać z rana, obejrzeć odcinek na spokojnie i dopiero wejść na jakiekolwiek portale ;)
      Wiadomo, że trzeba będzie spisać notkę z wrażeniami z odcinka, która posłuży do dyskusji, ale dopóki jej nie rozwiniesz to spoilerów unikniesz. Zobaczymy, może Stalia wyłączy czat na ten dzień?

      Usuń
  6. Nareszcie zobaczymy kilka scen z moim Spalison <3 Kocham ich, od zawsze są moją ulubioną przyjaźnią z wszystkich dziewczyn i podoba mi się, że po wielu kłótniach i awanturach wreszcie złapały wspólny język dzięki Mary :) Już nie mogę się doczekać aby zobaczyć finał, tylko 2 dni :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem wysyłasz mi pocztówkę :P

      Usuń
    2. "moja matka zabiła Twoją matkę, ale między nami spoko?"

      Usuń
    3. ,,W sumie to tak, bo przecież obie nasze matki były walnięte." :D

      Usuń
    4. Albo ty mi bo ja uparcie twierdzę iż Mona kłamała xD
      Hej, nie obrażaj mi tu mojej Mary, ona jest tylko ciut szalona w przeciwieństwie do Jessici :D To co było pomiędzy ich matkami to jedno a ich przyjaźń to drugie. Nie widzę powodu dla którego Alison miałaby winić Spencer za to co zrobiła Mary. Zresztą Jessica na to zasłużyła, nie oszukujmy się. I Alison jak widać wybaczy jej zabicie matki, która zakopała ją żywcem :)

      Usuń
  7. Dobrze byłoby wyłączyć czat :O bo ja będę czekać na napisy, a Ty Lily mi dasz znać kiedy będą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli spoiler ze Ezra zginie w finale nie bylo prawda, to samo tyczy sie Mary bo tez gdzies czytalam ze tak bedzie. Oczywiscie zakladam ze 3 sneak peek jest po rocznym przeskoku czasowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. O co chodzi z tym "zauroczeniem"? Jak myślicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spencer i Toby grali w scrabble i Spence ułożyła słowo ,,limerence"

      Usuń