poniedziałek, 26 czerwca 2017

Wyniki akiety: "Który partner ma zginąć?"

Cześć! Przez jakiś czas na naszym blogu mogliście 
głosować w ankiecie na nurtujące pytanie:
"Jakbyś miał wybierać, który partner Kłamczuch ma zginąć z rąk A.D.?"

Wyniki prezentują się następująco :

Ezra  - 20 %
Caleb - 11  %
Toby - 16  %
Alison - 51 %

 
Podsumowując:

Alison jest Waszym typem numer 1 i w sumie jest to oczywisty wybór. Wiele z Was nie lubi jej, a przynajmniej nienawidziła tej zdzirowatej dziewczyny jaką była wcześniej. Teraz jej postać stała się nijaka, bez wyrazu itp. W ankiecie oddano aż 679 głosów więc osób, które zagłosowało na inną osobę niż Ali jest sporo. Co Was kierowało z takim wyborem? Nudny Ezra, brodaty Toby czy dawny Spencerowy Caleb? Ja na to pytanie odpowiedziałam tak bardziej pod dramę, jaką można stworzyć w serialu czyli myśl "zginie osoba, którą byśmy najbardziej przeżywali". Zagłosowałam więc na Toby'ego. Jest to szlachetna postać, zawsze stoi za ukochaną i z pewnością jakby to on poświęcił życie dla Spencer byłoby to zakończenie z pompą. Tak przynajmniej mi się wydaje. Dzięki za udzielanie się  w Naszych ankietach! :)

xoxo
Stalia

7 komentarzy:

  1. Tylko nie Toby!!! Ja już bym wolała sama oddać za niego życie. On jest cudowny... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój głos poszedł na Toby'ego, bo od zawsze mnie irytował xD Ale Marlene powiedziała ostatnio w wywiadzie, że Toby to jej ulubiona postać i nie ma szans żeby był A.D. Więc raczej tym bardziej go nie uśmierci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Toby nie zginie. To moja ulubiona postać. A zresztą wątpię by kto kółkiem z tych osób zginął 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Toby nie zginie. To moja ulubiona postać. A zresztą wątpię by kto kółkiem z tych osób zginął 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety Alison na pewno nie zginie bo jest w ciąży i tak to musieli by uśmiercić jej dzieci/dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko ja sądzę, że Wren strzela do Melissy, która chce zabić dziewczyny? Przecież ma łzy w oczach, to musi być coś czego nie chce zrobić, ale musi z konieczności sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech ginie kto tam sobie chce, tylko nie Caleb! <3

    OdpowiedzUsuń