czwartek, 1 czerwca 2017

Promo i sneak peek 7x17


10 komentarzy:

  1. Tutaj niby pokazali jakby Mary chciała porwać Spencer, ale w rzeczywistości pewnie będzie chciała z nią tylko porozmawiać, bo dowie się o jej problemach.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może chodzi o ten list, który napisała jego byłej (Megan), że straciła przez niego lata liceum itd. Chociaz tam nie nazwala go chyba drapieżnikiem xD
    PS. Uwielbiam Spencer w tej odsłonie. Jako twarda kobieta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. Sprawdziłam. Było tak, że Aria była wkurzona, iż Ezra dalej chce pisać książkę o niej i jej przyjaciółkach, i że śledził ją od dawna. Dlatego chciała złożyć doniesienie u dyrektora szkoły w odcinku 4x21 :D Ale skąd A.D. o tym wie? Jessica DiLaurentis została zamordowana w 4x24, więc raczej dziwne, żeby była aż tak na bieżąco z śledzeniem Kłamczuch. Chyba, że A.D. ściemnia, bo to Charlotte i stąd wie.

      Usuń
    2. dyrektor Hackett to AD, proste

      Usuń
    3. I miej tu zaufanie do edukacji.

      Usuń
  3. hahah dyrektor Hackett! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez te czytanie tych wszystkich teorii, że Spencer ma bliźniaczkę za każdym razem jeszcze uważniej przyglądam się jej zachowaniu. I ciągle te pytanie czy to możliwe, że to nie ona tylko jej siostra. I jak dla mnie w tym nowym promo gdzie jest rozmowa Spencer z Marco mam wrażenie, że to nie jest ona tylko jej bliźniaczka. Ten jej wzrok, kiedy Marco odjeżdża autem jest taki podejrzany. Ale to pewnie tylko moja wyobraźnia działa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. To efekt uboczny oglądania tylu sezonów PLL :D Masz bliźniaczkomanię albo bliźniaczko-noję. Nowa choroba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten moment Mary z Spencer w aucie, strasznie mi przypomina jak wtedy Toby się ukrywał w aucie i nagle on wstał XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, ten z Emily :D Dlatego czasem zerkam na tyły jak wsiadam do auta, bo nie chcę, żeby w trakcie jazdy ktoś mi wyskoczył zza pleców, haha :D

      Usuń