niedziela, 25 czerwca 2017

Nowe promo 7x20

Promo 3
Wygląda to tak, jakby Wren mimo wszystko nie chciał do kogoś strzelić, a skoro został do tego zmuszony to... (to tylko moje przypuszczenia) pragnie zemsty za śmierć bliskiej mu osoby (Tak, myślę o Bethany), ale niekoniecznie jest w stanie zrobić to, co zamierzał.

+ Ciekawe, że w promo tak wyszczególnili kwestię Spencer.

SPENCER: Jest cholernym A (mowa o Ezrze)

Promo 2
Czy także odnosicie takie wrażenie, że oba promo skupiają się na Spencer? Jeszcze trochę na Ali, ale jednak głównie na Hastings.



OBSTAWIAM, ŻE WREN STRZELA DO:
1) Ezry
2) Melissy

xoxo
LR

26 komentarzy:

  1. Do przeskoku Spencer była moją ulubioną klamczuchą
    Ale teraz nie wiem czemu zaczęła mnie irytować
    Mam cichą nadzieję że ani Mel ani Ezra nie są A.D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to irytuje, że w ostatnim sezonie wszystkie drogi prowadzą do Hastingsów i tyle jest Spencer. Już mam "przesyt". Szczególnie, że ostatnio tylko popełniała gafy i łapała za kieliszek albo rozporek :P

      Usuń
    2. Daj jej spokój Lily :P

      Usuń
    3. Tylko prawdę mówię ;p

      Usuń
  2. Niby nowe proma, a 3/4 to stare sceny :v ale może to i lepiej, że nie zasypują nas ujęciami z finału. Pewnie ujawnienie A.D będzie miało duży związek kolejnymi sekretami rodziny Hastings. Ja również obstawiam, że Wren celuje albo do Mellisy albo Ezry, co ciekawe w innym promie wyglądał na zdeterminowanego, aby strzelić a tutaj wyraźnie ma z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewko, że lepiej. Fajnie będzie mieć niespodziankę, bo już obsada nam za dużo zaspoilerowała. Większość była do przewidzenia ;(

      Usuń
  3. Nie doszukiwałabym się w wykorzystaniu kwestii Spencer. Wydaje mi się, że po prostu dobrze to zagrała i dlatego stawili ten właśnie fragment. Zapewne nie ma on znaczenia tak samo jak pokazanie jej, Tobiego, Ezry jako "A". Bez sensu budować teorie na tym fragmencie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto niby buduje teorie? Ja tylko napisałam, że to ciekawe, iż wybrali tę kwestię.

      Usuń
    2. Widziałam już teorię oparte tylko o ten fragment wypowiedzi Spencer -.-

      Usuń
    3. Naprawdę? O nieee, to ja nie w tym sensie. Zresztą ja nie jestem fanką teorii o Ezrze. Trzymam się dalej Cece albo Melissy. Po prostu pomyślałam, że może skoro wspomnieli ten kawałek, gdzie mówi się o 'A' w męskim rodzaju, to może są jakiejś szanse, że dadzą nam w końcu męskiego złoczyńcę. Byłoby fajnie ;) Aczkolwiek nie nastawiam się na to, bo w tym serialu to głównie baby są jakieś pokręcone i mają dziwne problemy haha :D

      Usuń
  4. Ja obstawiam, że to nie strzela Wren tylko ktoś w masce. Marlene powiedziała w wywiadzie, że w finale pojawią się maski, a kilka tygodni temu po sieci krążyły zdjęcia przedstawiające robienie odlewów twarzy Juliana i Iana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam zdjęcia Juliana z robienia tych odlewów. Zobaczymy po prostu ;)

      Usuń
  5. Wren będzie próbował strzelić do A.D czyli Melissy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za jakich debili oni mają ludzi, że mamy uwierzyć, że maska wygląda jak prawdziwa twarz? To nie Mission Impossible.... W takim razie równie dobrze każdy może biegać w masce i udawać kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też odniosłam wrażenie iż proma skupiają się na Spencer szczególnie to pierwsze promo, ale odwiecznym fankom tej postaci (czyli mła :D) to się bardzo podoba haha. Pomimo iż trochę zniszczyli tą postać w 7 sezonie (podobnie Hannę, Arię, Ali, Caleba i jak każdą postać w tym serialu oraz jak cały serial xD) to ona zawsze pozostanie moją ulubienicą (niczym Em dla Ali :D).
    Według mnie to Spencer zostanie porwana (pytanie przez kogo?) bo konto PLL na twiterze udostępniło kilkusekundowy frgment gdzie klamczuchy oprócz Spencer razem z Tobym i Calebem są jacyś nerowi i to wygląda jakby właśnie jej szukali. Pewnie spojlery iż to jej AD się pierwsze ujawni są prawdziwe. Ale coraz bardziej się obawiam iż AD będzie właśnie Melissa (albo tylko pomocnicą) a naprawdę wolałabym aby to nie była prawda, bo i tak już wiele się działo w rodzinie Spencer i taki obrót spraw mógłby naprawdę ją skrzywdzić chociaż widzimy ją zapłakaną w innym kilkusekundowym fragmencie, więc to możliwe. Błagam niech chociaż chociaż jedna z sióstr Spencer okaże się to dobrą i nie będzie próbować jej skrzywdzić :(
    Ale a propo Mary krzywdzącej Spencer to według mnie to ich plan. Chyba był jakiś spojler iż Mary i Spencer wpadną na jakiś plan aby ostatecznie odkryć tożsamość AD więc może to właśnie ten plan? Skoro Sasha twierdzi iż nie będziemy oceniać Mary za to co zrobi to może Mary chce aby AD myślało iż działa po jego stronie a tak naprawdę próbuje tylko pomóc dziewczynom tak jak sama Mona i może faktycznie AD zabije je obie i wtedy możliwe właśnie że Ali nazwie swoje bliźniaczki ich imionami :( A tak wgl to powiedzcie mi jak to możliwe aby Ali urodziła bliźniaczki (a to raczej potwierdzone) skoro to dziecko jest tak naprawdę Emily? Czy to wgl możliwe? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona porwie Spencer, ale "po co" i "na co", to czort jeden wie. Czyli A.D., bo Cece też by wiedziała, ale wykorkowała :P
      Sądzę, że Mary będzie chciała pomóc Spencer i uzna, że uśpi ją dla jej dobra. Nie wiem, co będzie nią kierowało, ale widocznie Spencer będzie coś poważnego groziło.

      Co do dzieci Emison, no to genetycznie to są dzieci Emily i jakiegoś tam zboka. Zatem, jeśli ktoś myśli, że Ali urodzi bliźniaczki, bo w jej rodzinie tak było, no to takie cuś nie ma sensu, bo to dziecko nie odziedziczy jej genów.
      Aczkolwiek, nie jest powiedziane, że w rodzinie Em albo tego Zboka nie było bliźniaków.
      + Wydaje mi się, że Ali urodzi jego dziecko, bo widziałam fotkę z planu takiego bobasa, który miałby rzekomo odgrywać rolę dziecka Emison.
      Inna kwestia, czy Marlenka nie uzna, że to słodko-pierdzące, żeby Emison miało bliźniaczki, bo Ali będzie czesać jedną, a Emily wiązać kokardki drugiej.

      Usuń
  8. A co do Wrena to co jeśli celuje do Spencer skoro jest jaki rozstrzęsiony a Sasha twierdzi iz będzie to robił w obłędzie a wiadomo że Wren miał obsesję na punkcie Spencer i dlatego iż go odrzuciła i ostatecznie wybrała Toby'ego Wren by zbzikował i próbować ją zabić? Nie no tak serio to nie wiem co myślec ale wątpię z4 gdyby celował do Ezry to byłby tak rozstrzęsiony, przecież ledwo co go poznał. Chyba, że faktycznie do Melki... Tak czy siak wciąż muszą wyjaśnić tą dziwną scenę na lotnisku i dlaczego Wrencer się tak kłócili, bo ja mimo wszystko w żądną bliźniaczkę nie wierzę xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ktoś nie jest wrodzonym mordercą i nie ma sumienia tego zrobić, ale w szale porwał się z motyką na Słońce (wkur***ony sądził, że uda mu się zabić taką osobę, żeby wyrównać z nią rachunki) to tak wychodzi.
      Może Wren myślał, że kropnie kogoś i będzie po sprawie, że odzyska sprawiedliwość za np. Bethany, a tu dupa zbita. Przyjdzie co do czego i nogi zmiękną. Okaże się, że nie ma genu mordercy :D

      Usuń
  9. jejku, sesja sesją, ale no nie mogę nie napisać nic o tych promach, bo tak jak ja się za każdym razem zachwycałam, że ooo promo to zawsze jest świetne, jest porywające i dające nadzieję, że odcinek będzie świetny (chociaż cały 7 sezon był mało świetny jak dla mnie :P), tak te dwa nowe.. masakra! Nudne, bez polotu muzyka w pierwszym chociaż bardzo fajna wg mnie ni cholery nie pasuje.. Chyba pierwszy raz się zawiodłam na tych kilkunasto-sekundowych filmikach, które do tej pory mnie wywalały z butów haha. Mam tylko nadzieję, że to dlatego, że byli tak skupieni na finale, który (daj Boże) będzie świetny, że na zajebiste promo nie było już pomysłu/czasu/chęci i nie wiem czego jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. A no, nutka jest fajna w tym 1 :D
    Może tutaj działa odwrotna zasada. Jeśli promocja jest dobra to jakość kiepska. Teraz promocja jest kiepska to może jakość będzie dobra? Zobaczymy :P Chociaż ja się tam nie nastawiam na nic wielkiego. Jak Marlenka pitoli jakieś farmazony, że podzieliła sobie finał na trzy zakończenia i dwie będą "Crazy", a ostatnia to najwyraźniej radosne pitu pitu :D To wiadomo, że walnie big happy end i pewnie na tym skupi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przynajmniej Wren wrocil po cos, a nie tylko,zeby pogadac sobie na lotnisku z Ezra xd Najbardziej bezsensowny byl chyba "powrot" Jasona. Pogadal sobie z Aria, wyszlo,ze mieli romans,poklocil sie z Mary i zniknal. Chociaz tak bylo w sumie przez cały serial, o ile nie byl podejrzany o jakies przestepstwo, to sie go pozbywano i wszyscy mieli go gdzies:bohaterowie,wiekszosc fanow i Marlene :P mogli jakos lepiej wykorzystac ta postac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojechał hen daleko, bo się okazało, że Archer zabrał mu wszystkie pieniądze z Carissimi. Jason musiał uciec w poszukiwaniu roboty, żeby zarobić na utrzymanie :D

      Usuń
    2. Haha no fakt. Dziecko Ali z pensji nauczycielki i trenerki trudno utrzymać. 500+u nich nie ma xd Btw w jakimś spoilerze bylo,ze to blizniaki.

      Usuń
  12. Mam prośbę do dziewczyn tworzących bloga, nie podawajcie w tytułach kto jest AD, tylko w rozwinięciach. Bo ja jestem umówiona na oglądanie w piątek i nie chce się dowiedzieć wcześniej kto jest AD. A z przyzwyczajenia mogę wejść na bloga ;p

    OdpowiedzUsuń