środa, 7 czerwca 2017

Promo i sneak peeki z odcinka 7x18



14 komentarzy:

  1. No masz kierwa, promo odcinka 18stego wy*ebane w kosmos jak zwykle :D Już gdzieś ostatnio pisałam, że akurat wypromować odcinki to oni potrafią, ale czy całośc też będzie tak świetna? Co wydarzy się dalej? Czy Aria złamie się pod ciężarem wpływów A.D? O tym dowiemy się w następny wtorek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawi, czy policja złapie Arię ze zwłokami, czy to tylko tak wygląda :D Albo policja każe jej otworzyć bagażnik i ta będzie robić w portki, że ma tam Elliotta, a tu się okaże, że A.D. podrzuciło jej człekopodobnego manekina. Może Hannę 2.0 :D

      Usuń
    2. Ja myśle, że z bagażnika wyskoczy mama Arii, powie "koniec imprezy laski, to ja jestem A.D, teraz napijmy sie wszyscy winka jak dawniej a potem opowiem wam absurdalną historyjke dlaczego dręczyłam własne dziecko" XDD

      Usuń
    3. albo zdechłe zwierze jak w finale 3 sezonu ;P

      Usuń
    4. Może w końcu opowie, jak wydostały się z piwnicy hehe

      Usuń
    5. Ella opowie, że zbyt długo polowała na demony jako Piper w Charmed i dlatego jej się we łbie poprzestawiało :D

      Usuń
  2. Jak myslicie, czyj to slub? To dwie kobiece dlonie, czy mi sie wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Ali i Emily. Jest jasno powiedziane że ślub KŁAMCZUCH a nie kłamczuchy :)

      Usuń
    2. Tam nie jest powiedziane, że KŁAMCZUCH tylko KŁAMCZUCHY.
      W tym ,,Liar's" nie chodzi o liczbę mnogą. To jest pojedyncza, bo jest "A Liar's" a końcówka ,,s" doleciała, bo chodzi o wedding.

      Usuń
    3. Gdyby nie było kreseczki tylko samo "liars" to byłaby liczba mnoga. A tak to chodzi o "jedną z Kłamczuch".
      Co i tak pewnie oznacza Emison, bo bywa, że tylko Em jest traktowana jako Kłamczucha, a Ali nie.

      Usuń
  3. Kurde,to promo mega ciekawe aż się nie mogę doczekać. Może się wyjaśni końcowa scena z 17.
    Dear Aria you're killer not Ezra's wife

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Aria You're A Killer Not Ezra's Wife - MAYA KNEW ;)

      Usuń
  4. Jak zwykle promo super a wyjdzie jak wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń