sobota, 17 czerwca 2017

Pretty Little Liars 7x19 - opis i zdjęcia

Jeśli pojawi się więcej zdjęć, wtedy nastąpi aktualizacja notki ;)



Opis:
W odcinku ,,Farewell My Lovely", Kłamczuchy konfrontują się z osobą, którą uważają za A.D. Spencer, Hanna i Caleb łączą siły w celu zdobycia nowych informacji na temat śmierci Charlotte.
W międzyczasie, Mary Drake powraca z prezentem dla Spencer i Alison.


Główna obsada:
Troian Bellisario - Spencer Hastings
Ashley Benson - Hanna Marin
Lucy Hale - Aria Montgomery
Shay Mitchell - Emily Fields
Janel Parrish - Mona Vanderwaal
Sasha Pieterse - Alison DiLaurentis

Wspierająca obsada:
Tyler Blackburn - Caleb Rivers
Ian Harding - Ezra Fitz
Andrea Parker - Mary Drake
Vanessa Ray - Charlotte DiLaurentis
Roma Maffia - Linda Tanner


Tytuł odcinka odnosi się do książki o takiej samej nazwie.
Autor: Raymond Chandler
Publikacja: 1940 r.
Fabuła opowiada o losach detektywa, który próbuje rozwikłać zagadkę morderstwa, a w międzyczasie romansuje z mężatką. Na sam koniec, okazuje się, że owa kobieta posiada zupełnie inną tożsamość i popełnia samobójstwo po zamordowaniu swojego byłego faceta.


ZDJĘCIA:












xoxo
LR

4 komentarze:

  1. aaa opis tej książki zgadza się z moją miniteorią! Uważam, że Spencer ma bliźniaczkę i to ona kręci z Tobym i ona będzie tą inną tożsamością

    OdpowiedzUsuń
  2. Są też zdjęcia gdzie wszystkie klamczuchy i ich partnerzy przyglądają się Monie w okularach, która wygląda niemal tak samo jak za dawnych czasów kiedy to Alison ją dręczyła. Może to o nią im chodziło, że konfrontują się z domniemanym AD bo będą sądzić iż to Mona jest AD, ale oczywiście nie jest. Mam nadzieję, że AD nie zabije jej w tym odc, bo chciałabym zobaczyć ją jeszcze w finale :(
    A tak apropo to za 2 dni Lily będziesz mi musiała wysłać pocztówkę z swojego miasta kiedy się okaże że miałam rację iż Spencer zabiła Charlotte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, ale dopiero dziś mam czas zaktualizować notkę :D
      Mona nie będzie A.D. Ogółem ja już straciłam nadzieję na cokolwiek dobrego i poddałam się ze swoimi racjami. Sądzę, że Mel to A.D. po najprostszej linii oporu xd

      Hahaha, chciałabyś! Jeszcze nie wiesz. Może to Ty mi wyślesz :D

      Usuń
  3. https://youtu.be/C0hlhRfYY7E jeśli miałybyscie chwilę mogłybyscie przetłumaczyć to? :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń