poniedziałek, 26 czerwca 2017

Kolejna dawka zdjęć - ślub Ezrii



Mam wrażenie, że Lucy jest za mała do tej sukienki :D
+ Sądzę, że suknia wyglądałaby lepiej bez rękawów.


Spencer pewnie trzyma dziecko Emison + A.D.




W koszmarze Emily z odcinka 7x19, Hanna wyglądała jak osoba, która faktycznie zajmuje się modą. Była ubrana w elegancki strój, ale co najważniejsze... miała gładko i pięknie uczesane włosy. Niestety, nie jestem w stanie przetrawić tego jak styliści ją ubierają i czeszą. 
Sasha też niezbyt korzystnie wypada w takiej sukni.
Sukienka Spencer wypada najlepiej na tle innych. 
Sukienka Emily nie byłaby taka najgorsza, gdyby nie tak głęboki dekolt. Nie wiem, czy wypada ubierać się tak na ślub swojej przyjaciółki i odwracać od niej uwagę, ponieważ nie oszukujmy się, ale nie da się przegapić biustu Emily :D :P 
+ Tak, wiem że Hanna też ma niezły dekolt, ale u niej to tak nie rzuca się w oczy, ponieważ sukienka nie jest ściśle dopasowana do figury, a w dodatku ma to takie "zabudowanie" w postaci rękawów.






xoxo
LR

51 komentarzy:

  1. Nie ma jak ubrać się na ślub na czarno/granatowo. Na pogrzeby chodziły ładnej ubrane -.-. Sukienkę Spencer powinna mieć Alison, aby zamaskowała jej szerokie ramiona, Hanna i Aria wyglądają jak w workach. Alison w końcu ubrali w coś odważniejszego ale kompletnie źle dobrane do jej figury. Kto tam jest stylistą w tym serialu i tak krzywdzi figury dziewcząt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale powinni byli go zwolnić już dawno temu ;p

      Usuń
  2. Ali na tym zdjęciu wygląda jak jakieś przestraszone dziecko. Niewiarygodne jak twórcą udało się dojść od jednej z najciekawszych i najbardziej pewnych siebie postaci do tego jak aktualnie jest prezentowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rozumiem, że Aria to jest typ osoby, która sama wyznacza sobie ścieżkę, sama tworzy swój styl. Ale trzeba to robić ze smakiem. Za to ją zawsze podziwiałam. Swoim stylem wychodziła poza standardy, a i tak zawsze wyglądała świetnie. Nawet mimo kilku wpadek zawsze potrafiła się dobrze ubrać. Ale ta sukienka to krzyżyk na drogę dla postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Suknia ją przyćmiewa, przytłacza.

      Usuń
  4. Ten moment, gdy uświadomisz sobie, że najlepiej ubrane ze wszystkich osób na tych zdjęciach jest dziecko xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziecko to jest male AD.wiedzac ze musi odpoweidziec za to co zrobil dziewczyna cofnol sie w czasie zeby zaatakowac je jako emerytki. Klamczuchy znalazly jego plany i postanowily adoptowac AD kiedy bedzie dzieckiem zebydac mu rodzine. He

      Usuń
    2. Wygrałaś/wygrałeś :D

      Usuń
    3. Wiedzialam ze bedzie to dobre he.

      Usuń
  5. Kiedy Aria chowała swoją suknię ślubną w odcinku odnalezienia Nicole, to jak dla mnie, była ona srebrna i tiulowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że to była inna kiecka. Pewnie uznała, że tamta nie miała szczęścia i oddała ją.

      Usuń
  6. Czy przeskok ma byc o 5 lat? Jeśli tak to ta dzidzia jest za mała na dziecko Emison. Moze to córka Spoby????<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi się wydaje, że do ślubu jednak nie dojdzie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ezra zobaczy Arie w tej sukni to na bank nie dojdzie do ślubu ;p

      Usuń
    2. Hahaha, ależ ja uwielbiam Wasze komenty :D

      Usuń
  8. Skąd oni wytrzasnęli taką suknię dla Arii? Przecież ta w końcówce 7x08 była sto razy ładniejsza:D Ciekawe dlaczego ją zmienili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chcieli, żeby było oryginalnie, ale ona topi się/znika w tej sukni :D

      Usuń
  9. Przeskok ma być tylko o rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O której godzinie naszego czasu zaczyna się pll?? ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohydnie wyglądają wszystkie. No może Spencer ujdzie, ale jak na ślub mogłaby wyglądać lepiej. Tragedia. Ali grubo i w tej grzywce okropnie. Przecież dziewczyny są takie ładne, a wyglądają tragicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mają jaśniejszych sukienek, bo tak to trochę pogrzebowo :D

      Usuń
    2. A może czegoś nie wiemy i to będzie połączenie ślubu z pogrzebem? ;)
      Jak po raz pierwszy zobaczyłam to zdjęcie dziewczyn, od razu zaczęłam się zastanawiać, czyj to pogrzeb, tym bardziej, że dziewczyny są trochę smutne, zatroskane?

      Usuń
    3. Ja wiem, że w USA panuje większa swoboda obyczajów i Amerykanie są dosyć szurnięci, ale robić bibkę z okazji ślubu i pogrzebu to już niezły hardkor. Nie wiesz, czy masz się cieszyć, czy płakać. Ja bym chyba po prostu piła, bo to pasuje do każdej okazji. A że przed 00 leżałabym pod stołem... to inna kwestia :D

      P.S. Raczej Mona zginie tak na 80%.

      Usuń
    4. Amerykanie są szurnięci, a twórcy naszego serialu do kwadratu, więc już raczej nic mnie nie zdziwi. :D

      Usuń
    5. Też prawda. Największy hardkor to zapłodnienie Alison, żeby Emison miało wspólne bejbi :D Także stypo-wesele pewnie leży w ich granicach przyzwoitości :D

      Usuń
    6. Kiedy się dowiedziałam o zapłodnieniu Emison to autentycznie chciało mi się płakać. Dla mnie to najmocniejszy wątek całego serialu i nie rozumiem, jak w ogóle można go bronić i jeszcze zrobić z niego happy end.

      Usuń
    7. W ogóle jak otrząsnąć się po czymś takim? Gdy wyobrażam sobie, że ktoś bez mojej wiedzy zapłodnił mnie in vitro, to... myślę o wizycie u specjalisty. Byłabym załamana :P
      A Ali trochę pofukała i w sumie wyszło im na dobre, bo Emison mogło zaliczyć pierwszy seksik. Ależ to niesmaczne :P

      Usuń
    8. Przecież to jest po prostu gwałt. Trauma do końca życia. Kobiety na całym świecie walczą o prawo do aborcji po gwałcie, a tutaj pokazują, że sobie można tak po prostu przejść z tym do porządku dziennego i jeszcze się z tego cieszyć. Obrzydliwe.
      Nienawidzę wątku Emison. Szkoda, że żadna z nich nie zginie. :(

      Usuń
    9. Nie dość, ze to bedzie ślub+pogrzeb, to jeszcze chrzciny xd

      Usuń
    10. Może jeszcze się uda gdzieś wcisnąć jakieś urodziny, czy coś?

      Usuń
    11. I to święto, co się nazywa "Dzień Seksu", czy jakoś tam. Wtedy będzie komplecik xd

      Usuń
  12. Kurde, czyli jednak nie unikniemy tego slubu :-\ suknia by jeszcze przeszla, jak mowisz, bez rekawow i tego bezowego(zlotego?) elementu na srodku. Taka sukienka z ramionami Ali to rzeczywiście tragedia,zgadzam sie,ze Han jak w worku. Emily i Spencer ujda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suknia Han też by uszła, gdyby odciąć je te pioruńskie rękawy.
      Ogółem ja mam lekkiego foszka, że Haleb nie dostał ślubu większego tylko taki między seksami zza krzoka, a Ezria będzie miała taki, że wujek Zenek zaśnie pod stołem :D

      Usuń
  13. Wcześniej zobaczylam te zdjecia na yt i w pierwszym momencie zostanawialam sie czyj to bedzie pogrzeb, a tu nastepnie zdj Arii w sukni slubnej :OOO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Mona zginie, dlatego tak mrocznie (mimo ślubu) :D

      Usuń
  14. moze to nie bedzie jej sukienka, patrzcie na ten obrazek, gdzie we czworke patrza sie na arie? moze uswiadomila sobie swoj blad i dzwoni po nowa kiecke:P albo to ostatnie zadanie od A.D, nie widziecie do wiezienia ale do konca zycia bedziecie ubierac sie w przyduze szmaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, no może tak być.
      Albo wyjdzie taka heca, że Ezria nie planowała robić wesela, ale to dziewczyny zorganizował im wszystko w Lost Wood Resort. Alison i Spencer odpowiadały za przygotowanie ośrodka. Emily za dekoracje. A Hanna zaprojektowała Arii sukienkę, haha.

      (Hanna pokazuje Arii suknię na wieszaku)
      Hanna: I jak?
      Aria: Boże, jaka cudowna. Artystyczna, kreatywna... miód, malinka.
      (Aria przymierzyła sukienkę i odwróciła się do Kłamczuch z bananem na buzi. Dopiero, gdy zobaczyła się w lustrze, wtedy zrzędła jej mina).
      Aria: Hanna, po****liło Cię?
      Hanna: No, co?
      (Aria z wrażenia opadła na fotel. Wyciągnęła telefon i zaczęła wydzwaniać po ludziach, żeby jak najszybciej ogarnąć nową suknię. Hanna strzeliła focha)

      I może, dlatego Hanna ma skrzyżowane łapy i wygląda jakby miała focha własnie na tym zdjęciu, gdzie Aria siedzi w fotelu i rozmawia przez fona.

      Usuń
    2. Patrząc na te sukienki to myśle, ze AD nie moze byc nikt inny, niz osoba odpowiadająca za kostiumy xd

      Usuń
    3. Jak czytam to co ty piszesz to czasami mam wrażenie, że pod twoim okiem serial, by rozwinął skrzydła, a nie stracił jak pod wodzą Marlenki.

      Usuń
    4. A mogłam pomyśleć, żeby wysłać CV i próbne scenariusze do Marlenki, haha. Chociaż nie... wykorzystałaby je i przypisała sobie zasługi :P

      Usuń
  15. Sukienka Arii byłaby o wiele ładniejsza, gdyby nie miała tych rękawów i w ogóle nie była tak zabudowana, ale może to jeszcze nie będzie jej ostateczna decyzja jak to ktoś wcześniej zauważył. Co do sukienek dziewczyn przywodzą na myśl pogrzeb, a nie ślub ;P Spencer i Emily najlepiej, Hannie odciąć rękawy i byłoby okej, a tak to jest nieco piżamowo xd Alison niezbyt korzystnie, mogło być lepiej. Zdjęcie Spencer z dzieckiem Emison urocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba, że Mona albo Mary zginą, wtedy ma to jakiś tam sens :P
      Sukienka Hanny byłaby całkiem niezła, gdyby odciąć te rękawy i dodać jakiś pasek np. srebrny, taki z biżuterią. Tak aby podkreślić talię.

      Usuń
  16. Nie mogę przeboleć wygląda Hanny, prezentuje się tragicznie.... Nędza, rozpacz i dramat.


    Ja Wam mówię, ten ślub to tylko taka mistyfikacja :D Ezra kopnie w kalendarz, a Aria jako niedoszła panna młoda na znak miłości do ukochanego postanowi pojednać się z nim na cmentarzu, w kreacji ślubnej oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, co Ty ćpiesz? :D Zaczynam się Ciebie bać :D

      Usuń
    2. Spokojnie! Jestem czysta, trzeźwa, w pełni poczytalna. Niemniej jednak myślę, że mogłabym być godnym następcą Marlene w miewaniu durnych pomysłów.. Oczywiście nigdy nie przyćmię jej.. "geniuszu".

      Ja to bym chciała, żeby uśmiercili Ezrę. Niech mnie Marlene zaskoczy tym finałem!

      Usuń
  17. Stylista płakał jak je ubrał.

    Tyle powiem XD

    OdpowiedzUsuń