piątek, 23 czerwca 2017

Sneak peek 7x20 #1

ELLIOTT: Jak do tej pory, to była moja najszybsza międzynarodowa podróż. A ty jesteś najbardziej czarującą kobietą ze wszystkich, które mnie oczarowały.
CECE: Och, Archer. Jestem pewna, że mówisz to każdej.
ELLIOTT: Nie, nie robię tego. 
Charlotte Drake, zadzwonię do ciebie. I nie będę czekał aż trzech dni. Zadzwonię jutro.
CECE: (ONA) Już tu jest?


Kto jeszcze spodziewa się, że Charlotte miała spotkać się z Melissą? W końcu, Kłamczuchy i Ali były w Rosewood w tamtym momencie :P

xoxo
LR

26 komentarzy:

  1. "Kto jeszcze spodziewa się, że Melissa miała spotkać się z Melissą?"

    Chyba wkradł się błędzik ;) Melissa i Cece ? Pewnie tak. Ahhhhhhhh nie mogę się doczekać, odcinek serio będzie trwał więcej niż 40 kilka minut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakieś 85 maksymalnie-----Arek

      Usuń
    2. Tak, moj blad. Bylo po 5 rano, a ja szykowalam sie na zmiane o 6 rano. Tak sie zakrecilam, ze jeszcze chcialam szybko machnac tlumaczenie sneak peeka i masz Ci babo placek. Taki blad, haha.

      Usuń
  2. Jak przeglądałam Youtube'a i zobaczyłam filmik myślałam, że to Jenna xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro obie postacie w tym sneek peeku nie żyją to czyj Flashback to jest?Raczej nie osoby po drugiej strony telefonu,bo byłoby to bez sensu.
    P.S To coś dla Lily i jej teorii o pewnej osobie która umarła ale jednak nie ~~~Arek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam wystepuja cztery osoby (niejako). Archer i Cece, ktorzy wykorkowali. Trzeci jest wspolnik Cece, z ktorym rozmawiala i byc moze byla to Sara Harvey. A czwarta osoba to jakas ONA, z ktora Cece chciala sie spotkac. Stawiam, ze bedzie to flashback Mary i okaze sie, ze jednak poznala corke. W koncu Mary duzo podrozowala po Europie. W tym i do Paryza. No i tam tez Mary mogla przelotnie poznac Archera, jesli smalil cholewki do Cece.
      Masz racje, haha. To cos dla mnie i mej fantazji xd

      Usuń
  4. W tamtym momencie czyli jakim konkretnie? Bo gdzieś już widziałam Charlotte w ciemnych włosach ale już nie pamiętam w jakich okolicznościach. Ja myślę, że pewnie Charlotte miała spotkać się z Mary ale pytanie czy spotkała? Może Mary okłamała Ali iż nigdy jej nie poznała (tak jak okłamała Spencer iż wróciła tylko ze względu iz dowiedziała się o śmierci swojej siostry i że nie ma dzieci)? Nie zdziwiłabym się gdyby faktycznie się poznały. Tylko przypominicie mi w którym konretnie momencie Charlotte ubierała się w ten sposób? Bo ja kompletnie straciłam wątek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W finale 4A lub 4B

      Usuń
    2. Wydaje mi sie ze to bylo wtedy co dziewczyny znalazly Ali i polecialy do NY (wtedy Aria zabila Shane) i Ali dala Cece swoje dokumenty zeby ta mogla uciec z kraju bo scigala ja policja za zabojstwo Wildena

      Usuń
    3. paszport był na Vivian Darkbloom xd

      Usuń
    4. Właśnie,jak się z nią spotkała to czemu kłamała? W sensie prawdopodobnie się z nią spotkała,tez to obstawiam,ale po co kłamać?

      Usuń
    5. paszport na holy varjak jest z okolic 6 sezonu kiedy ali zostala oskarzona o zabojstwo mony. cece uciekla z kraju na innym paszporcie ali, na nazwisko darkbloom.

      Usuń
  5. Dokładnie tak samo wyglądała jak uciekała z miasta, po zabójstwie Wildena. Ali dała jej wtedy swój bilet i paszport w NY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej dziewczyny, takie pytanie - wiecie może coś o drugim sezonie famous in love? Szukam szukam i chyba źle szukam... :/

    A i finał będzie trwał 2h(120 minut) czy 80 minut (odpowiednik dwóch odcinków z reklamami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem 2 godziny, ale właśnie z reklamami, więc na czysto te 80 minut.
      Tak samo było z finałem Switched at Birth we Freeform. Niby reklamowali go jako finał 90 minutowy, ale z reklamami. Całość "bez" reklam zajęła 60 minut :)

      Usuń
    2. To ile oni mają tych reklam? Chyba nawet na Polsacie nie jest tak, że przy programie trwającym 80 minut bloki reklamowe łącznie wynoszą aż 40 minut xD

      Usuń
    3. Polsat ma długie reklamy, a Freeform ma takie niby krótkie, ale za to co chwila! To jest wkurzające, że masakra... Odcinek PLL trwa 40 minut, a reklamy to 20 minut ;/
      Jeśli Switched trwało niby 90 minut z reklamami, a tak naprawdę na czysto 60... to co ma powiedzieć PLL, które będzie trwało niby 120 h xd

      Usuń
  7. JEST JUZ KOLEJNY SNEAK PEAK!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy robiłaś kiedyś notkę o tym krótkim serialu Pretty Dirty Secrets? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo to wyszło w okresie, kiedy nie byłam tutaj redaktorką, a potem nawet o tym nie pamiętałam. A do czego uderzasz? Coś Cię tam zaciekawiło? :D

      Usuń
  9. Wierze, ze Cece Drake zyje. Dlaczego? W ostatnim odcinku Mona przedstawila jak zabila Charlotte. Wszystko ladnie I pieknie ale czy mozemy na sto procent ufac Monie? Moje teorie sa takie:
    - cece rzeczywiscie walnela I te wystajace cos I stracila przytomnosc. Mona spanikowala I uciekla z wiezy. Charlotte ocknela sie I sfingowala wlasna smierc zeby toczyc gre dalej. Lyknela te tabsy co dala kiedys monie I udawalaze wypadla z okna. Pomogal jej w tym archer, ktory byl jeszcze zywy. Kto moglby sie mscic za smierc cece? Komu na niej zalezalo? To byl tylko pretekt do gnebienia dziewczyn. A skoro charlotte nie zyje nie moga jej winic. Mona moze cos podejrzewac dlatego powiedziala chcac wyrzucic hanne z okna " juz mnie nie oszukasz". Widziala w hannie charlotte. Teraz chciala ja wypchnac I zabic na 100 pro zeby charlotte znowu nie wstala. Moze dlatego Mona zwariowala. W zwiastunie widac tez, ze mona mowi do osoby w czarnej bluzie, ze sie nie spodziewala tej osoby. W koncu zabila charlotte . Moze pod wplywem lekarstw wczesniejsze podejrzenia ze charlotte zyje poszly w nie pamiec.
    - cece odzyskala przytomnosc jeszcze jak Mona byla przy niej. Dziewczyny sie dogadaly bo Cece zauwazyla ze z mony nie taki ciolek jak myslala. Obiecala jej, ze odda jej gre a raczej beda grac znowu razem. Mona sie zgodzila bo jednak pierwiastek psychopaty w niej zostal. Wpadly na plan sfingowania smierci. W koncu historia ma zatoczyc jakies kolo wiec tym razem zamiast alison cece sfinguje swoja smierc. Pierwotne A polaczylo sie z big A. Podwojne A. A Double = A.D
    Bardzo bym chciala, zeby cece zyla bo uwielbiam ja jako A. Fenomenalna gra vanessy. Jako cece nie bardzo lubilam te postac ale teraz jako A super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to by się zgadzało z moimi teoriami, bo ja też głosuję, że Cece żyje :P
      Marlene wypromowała A.D. jako kogoś, kto chciał pomścić śmierć Cece i wszyscy to łyknęli jak pelikany :D A ja tam nie widziałam, żeby A.D. jakoś szczególnie starało się znaleźć zabójcę. Zwłaszcza, że od dawno wiedział, iż to nie Kłamczuchy, więc mógł zająć się poszukiwaniami realnego zabójcy, skoro tak kuffa wszystko potrafi i widzi. Ale A.D. wolało dręczyć Kłamczuchy i tyle. Taka jest moja opinia :D

      Usuń
    2. więc ciało które leżało pod kościołem było czyje? i w jaki sposób sprawili, że wygląda jak Cece?

      Usuń
    3. A w jaki sposób Uber A przebierało się za Wildena, kamerdynera, sprzątaczkę i Bóg wie, kogo jeszcze?
      Zabili randomową laskę, nałożyli jej maskę i tyle. Nikt ciała nie badał, tylko Toby rzucił okiem. Zobaczył Charlotte, powiedział, że to ona i tyle tego było. A w kostnicy Rosewood to już różne przekręty odchodziły.

      Usuń
  10. Melissa była wtedy w Rosewood:

    https://youtu.be/cdbWSx1DYnQ
    https://youtu.be/0N0A5MTfIJ4

    OdpowiedzUsuń