czwartek, 15 czerwca 2017

Promo i sneak peek 7x19

Wgrane napisy pl w filmik, ale także dodałam rozpisane w notce, bo z przyzwyczajenia machnęłam w wordziku rozpiskę na poszczególne role. Także to już jak wolicie ;)

KONIEC GRY JUŻ BLISKO
Alison: Nie mamy zbyt wiele czasu.
WSZYSTKO UKŁADA SIĘ W CAŁOŚĆ
Aria: Kopiemy jedynie swój grób.
Mona: Wiecznie ktoś podkrada mi grę.
POZOSTAŁ TYLKO JEDEN RUCH
Alison: Co zrobimy?
Spencer: Powiemy prawdę.
I DOWIEDZIEĆ SIĘ, KTO ZABIŁ CHARLOTTE
Charlotte: Mam się ciebie bać?

Aria: Nic się nie stało. Zatrzasnęłam kluczyki w bagażniku, więc zadzwoniłam po przyjaciółkę, która ma zapasowy zestaw. Zaraz tu będzie, więc po problemie. Ale dzięki za pomoc.
Policjant: Może uda nam się zaoszczędzić czasu przyjaciółce.
Aria: Naprawdę nie ma takiej potrzeby. Nie musi pan...
Policjant: Jeśli to kwestia zatrzasku, to może wystarczy potrząsnąć i puści.
Aria: Moja przyjaciółka zaraz przybędzie. Nie chcę marnować pańskiego czasu.
Policjant: Taka robota. Ściągam koty z drzew. 
Aria: Właściwie to rola strażaka. Naprawdę, nie musi pan... tego robić.
Policjant: No i proszę. Poszukajmy tych kluczyków.
Aria: Nie!

14 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy bylo o tym cos na blogu, ale co sadzicie o tym,ze Charlotte i Charles to jednak nie ta sama osoba? Ze CeCe wymyslila ta zmiane plci,zeby kryc prawdziwego Charlesa? Gdzie spotkalam sie z taka teoria i nie wiem co o niej myslec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tak myślałam, że Charles to Wren, a Cece jego siostra, ale potem wyszło, że Spencer to córka Mary i teoria się rypnęła :D

      Usuń
  2. Mam takie pytanie. Wiemy, że finał będzie trwał 2 godziny. To jak długo Dreamteam będzie tłumaczyć ten odcinek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czort wie. To zależy też od tego jak osoba odpowiedzialna za korektę ogarnie sobie ekipę. Np. gdy ja korekciłam to już od poniedziałku naganiałam sobie jak najwięcej dziewczyn. A np. pojawia się problemik, gdy ktoś ogarnia ekipę dopiero w środę i wtedy okazuje się, że ludzie nie mają czasu do tłumaczenia, więc odcinek robi mało osób.
      Ja już widzę, że w środę 30 czerwca będę miała południową zmianę, więc pewnie odpadnę z tłumaczenia, ale mogę obiecać, że postaram się przynajmniej ogarnąć wcześniej większą ekipę, żeby szybciej poszło. I przypuszczam, że skoro to finał to jednak wyjdzie w miarę szybko.

      Usuń
  3. Ej ludzie, a co było na tym zdjęciu które Spencer przyniosła do Arii? Bo nie zdążyłam zauważyć a teraz bym musiała cały film przewertować, żeby to odnaleźć. Może ktoś był bardziej spostrzegawczy niż ja...? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich zdjęcie sprzed lat. Wszystkie takie młode piękne xD wspólne selfie. Chyba ze stodoły ale tego nie jestem pewna

      Usuń
    2. W sensie całej piątki

      Usuń
  4. Na pll na fb wrzucili foto i zaspoilerowali kto zabił Charlotte
    Dla ciekawych niżej spoiler

    SPOILER !!!!!!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Mona zabiła Charlotte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty ktore Mona trzyma na tym zdjęciu nie pasują do tych, które Charlotte trzyma pod wieżą

      Usuń
    2. Widać ze są w innym Ale czy to zbieg okoliczności Ze mona tez tam ze sobą róże w podobnym kolorze przyniosła?

      Usuń
    3. Będzie beka jak jednej nocy z Charlotte w kościele spotkała się: Alison, potem Mona i ktoś, kto ją zabił xD

      Usuń
    4. Ej obejrzałam właśnie zdjęcia promujące następny odcinek. Są zdjęcia ze sceny u Mony, stoją wszystkie kłamczuchy i ich partnerzy, Mona siedzi na kanapie, w Spencer przed nią. I zdjęcie Mony z wieży kościelnej. Myślę że przyzna się że była w tej wieży, pytanie czy to podana na tacy odpowiedź że Mona zabiła Charlotte, czy zmyłka i Mona opowie że była rozmawiała, ale jak wyszła to jeszcze żyła. Swoją drogą ktoś jeszcze z policji i interesuje się śmiercią Cece?

      Usuń
    5. Sądzę, że Mona zabiła Charlotte, bo załączył jej się agresor, że Cece ukradła jej grę.
      Raczej nie. Tanner nawet jakby się interesowała to tak naprawdę chciałaby jedynie przyskrzynić Kłamczuchy za wszelką, a Charlotte miałaby gdzieś ;p

      Usuń
    6. Zaczęłam oglądać od początku 7 sezon i po pierwsze mary rozmawiała z kimś kto miał brytyjski albo australijski? akcent (aria szukała tego faceta w jakieś knajpie bo z tamtą było polaczenie) od razu skojarzyło to z wrenem. Po 2 jak mary opowiadała alison o Charlotte to pokazywała ranę po porodzie i mówiła ze lekarz cial ja byleby było i wtedy powiedziała ze nawet nie zdążyła wziąć CHARLOTTE na ręce bo od razu JA zabrali. Moim zdaniem to dowód na to ze cece zmyslila historie o zmianę płci a Charles tak naprawdę zyl/żyje

      Usuń