niedziela, 11 czerwca 2017

Spoilery spoilery spoilery

Znajoma podesłała mi link do ciekawego filmiku na YT, gdzie zaprezentowano liczne spoilery dotyczące sezonu 7B.
Newsy są o tyle ciekawe, ponieważ większość albo się potwierdziła albo jest przewidziana w planach.

Dlatego bardzo możliwe, że pozostała część również się spełni.

P.S. Sugar Doll, to coś dla Ciebie! 


Spoilery pochodzą z Reddit i od użytkowniczki IG - myliarsfeed.


POTWIERDZONE/SPEŁNIONE


  1. Finał będzie trwał 2 godziny.
  2. Zobaczymy krótki przeskok czasowy w finale.
  3. Emily i Alison zaręczą się.
  4. Aria i Ezra wezmą ślub. To będzie wielkie wesele.
  5. Aria dołączy do A-teamu, ale tylko po to, żeby chronić bliskich.
  6. Melissa powróci w 7x20.
  7. Melissa i Spencer będą dzieliły scenę w stadninie koni na początku odcinka 7x20.
  8. Toby dołączy do Spencer i Melissy w stadninie.
  9. Zobaczymy scenę z Arią płaczącą na kanapie w 7x16.
  10. Wren jest częścią ostatecznego zwrotu akcji, ale nie jest A.D.
  11. Historia z Nicole skończy się w odcinku 7x15 albo 7x16.
  12. Paige zniknie w odcinku 7x15 albo 7x16.
  13. Pierwsza wspólna scena Wrena i Ezry nastąpi w odcinku 7x15.
  14. Dianne Fitzgerald, mama Ezry pojawi się w finale.
  15. Większość obsady mówiła, że fani będą zadowoleni z zakończenia. Shay Mitchell powiedziała, że niektórzy mogą być rozczarowani.
  16. Ashley Marin pojawi się w odcinku 7x17.
  17. W odcinku 7x17 zobaczymy muzyczną sekwencję.
  18. Dawna szefowa Arii, Jillian pojawi się w odcinku 7x16.
  19. Kwestia Emison z odcinka 7x18 ,,Śniłam o nas w tym miejscu".
  20. Detektyw Tanner i funkcjonariusz Barry Maples pojawią się w odcinku 7x18.
  21. Będzie scena przy kamieniu pocałunków w 7x19.
  22. Marlene King wystąpi w odcinku 7x20.
  23. Po finale pokażą godzinny program, gdzie główna obsada i Marlene będą odpowiadać na pytania fanów i rozmawiać ujawnieniu A.D.
  24. Będzie jeszcze przynajmniej jedna scena w Lost Woods Resort w odcinku 7x20.
  25. Addison Derringer pojawi się w odcinku 7x20.
  26. Ashley Marin, Ella Montgomery, Veronica Hastings i Pam Fields pojawią się w odcinku 7x20.
  27. Janel potrzebowała dublera w odcinku 7x20.
  28. Ostatnia scena pokazuje całą piątkę Kłamczuch.
  29. Aria znajdzie zwłoki w swoim aucie. Założy, że to ciało Archera. Scena prawdopodobnie będzie miała miejsce w odcinku 7x18 albo 7x19.


NIEPEWNE:
  1. Zobaczymy flashback z Archerem w finale.
  2. Hanna i Caleb dostaną szczęśliwe zakończenie.
  3. Spencer i Toby nie skończą razem.
  4. Wątek wakacji w Cape May powróci w odcinku 7x20.
  5. Wilden był Beach Hottie.
  6. Melissa była prawdziwą Black Widow.
  7. Zobaczymy flashback z Melissą w stroju Black Widow.
  8. Charlotte kłamała o powrocie do Radley po zmianie płci.
  9. Jenna kłamała o byciu niewidomą.
  10. Alison urodzi bliźniaczki.
  11. Lucas stworzył znaną nam grę i jest największym pomocnikiem A.D.
  12. Melissa była ostatnią osobą, która dołączyła do Mony, Jenny i Sydney w parku w odcinku 5x05.
  13. Mona zginie w finale.
  14. Zobaczymy flashback z Melissą w noc zaginięcia Alison i zabójstwa Bethany.
  15. A.D. oznacza Adwokata Diabła i pochodzi z łacińskiego ,,Advocatus Diaboli".
  16. Melissa zostanie ujawniona jako A.D.
  17. Motyw Melissy do bycia A.D. ma coś wspólnego z Charlotte, ale jest w tym więcej historii.
  18. A.D. zostanie ujawnione w pierwszej połowie finału.
  19. Co najmniej jedna z Kłamczuch zostanie aresztowana w 7x18.
  20. Charlotte naprawdę jest martwa. Nie sfingowała swojej śmierci.
  21. Zobaczymy flashback z Charlotte w odcinku 7x20.
  22. Ezra zostanie powalony i porwany w odcinku 7x20.
  23. Jedna z Kłamczuch opuści Rosewood na krótki okres w odcinku finałowym.
  24. Zobaczymy wzruszającą scenę Arii i Byrona w odcinku 7x20.
  25. Jason pojawi się po raz ostatni w odcinku 7x18.
  26. W finale zobaczymy wieczór kawalerski.
  27. Zobaczymy scenę Ezrii wykonaną na poziomie stacji HBO.
  28. Zabójca Charlotte zostanie ujawniony w bardzo dramatyczny sposób.

***

Co sądzicie o tych spoilerach? Brzmią całkiem sensownie.
Fajnie byłoby dostać flashback z zabójstwa Bethany Young i w końcu zobaczyć jej twarz (nastolatki). Byłabym także zadowolona, gdyby powrócono do wątku Cape May i potwierdzono na 100%, że Beach Hottie był Wilden. Ogółem sądzę, że wiele wydarzeń sprzed nocy zaginięcia Alison powinno zostać wyjaśnione. Na przykład relacje Melissy i Charlotte, które kumplowały się w pewnym okresie.

Jestem przekonana, że Lucas stworzył grę dla A.D. i naprawdę jest jego największym pomocnikiem. Właśnie, dlatego w swojej ostatniej scenie z Hanną był taki... zasmucony. Jakby żegnał się ostatecznie. 

Miałoby także sens, gdyby A.D. oznaczało Adwokata Diabła i wcale nie mściło się za śmierć Charlotte, bo tak mu na niej zależało, ale było tam coś więcej w tej historii. W końcu Charlotte była diabłem wcielonym, a A.D. bawi się w jej adwokata :D

+ Chciałabym zobaczyć reakcję fanów Spoby'ego, gdy po takim czasie w końcu dostaną pocałunek tej paru (to już potwierdzone), a potem w finale okaże się, że jednak nie będą ze sobą.
Nie mówię tego ze złośliwości, ale ciekawi mnie, co wtedy poczną z Marlene :D


xoxo
LR

25 komentarzy:

  1. I tak właśnie będzie :-) Obstawiam od dawna Melisse :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyną osobę, która widzę w tej scenie jak ściąga kaptur jest Mel ;)

    Podobają mi się te spojlerki :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się że tą dziewczyną Wesa okaże się Addison,skoro ma sie pojawić w 20 odc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ezra mówił, że dziewczyna Wesa nazywa się Crystal :D

      Usuń
  4. A czy wiadomo czy Wesley (Gregg Sulkin) pojawi się na ślubie Ezrii? Czy to wlasnie niego miał na myśli Ezra mówiąc, ze jego drużba bedzie obecny przez skype?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, bo nie ma go w obsadzie na IMDb ani w wiki. Plus, nie widziałam żadnych jego fotek.

      Usuń
    2. Szkoda, bo Gregg jest taki fajny :D

      Usuń
    3. Zgodzę się z Tobą :D

      Usuń
    4. Greg to moja miłość od czasu Masona xd

      Usuń
    5. To pewnie Liama w Faking It też lubiłaś :D Był tam bardzo uroczy :D

      Usuń
  5. Spojlerki są spoko, poza 3 niepewnym. Jestem fanką Spoby ego i oni muszą być razem. I wgl jestem w szoku, że Keegan wystąpił w brodzie w serialu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mnie to zdziwiło, bo z promo widać ewidentnie, że Spoby będzie się całować. I czy Marlenka odważyłaby się zrobić to fanom Spoby'ego, żeby dać im nadzieję, a potem kopnąć w zadek? To mnie najbardziej ciekawi :D

      Usuń
  6. Jeśli okaże się, że Black Widow była Melissa to obiecuje,że nie będę narzekać na zakończenie serialu - jakiekolwiek by nie było!
    Zawsze obstawiałam Melisse,że to musi być ona. Najpierw jako Red Coat, a potem Black Widow. Kiedy "okazało" się,że to była Sara Wezmę Prysznic prawie się popłakałam z rozczarowania hahaha :D

    Skoro po finale ma być godzinny wywiad to już musimy się nastawić na to,że na większość pytań to tam właśnie dostaniemy odpowiedź :/ Zobaczymy :D //koktajl

    PS. Jak dla mnie Spencer może zostać samotna w tym serialu, bez Tobiego. Tyle razy zabierała facetów siostrze ( nawet przyjaciółce),że nie zasługuje na miłość :D Jestem okropna, ale taka prawda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę trzymać Cię za słowo, koktajl! Jeśli Melissa będzie Black Widow to w pakiecie dorzuć mi zimne piwko :D
      Jak dla mnie to też zawsze było tak, że Charles to Wren, a Melissa to jego Black Widow. Natomiast Cece to był idealny Red Coat. I nagle z zadka wyskoczyła Sara Herwi :D

      Też tak sądzę, że po finale będą dopowiadać ,,co i jak".

      P.S. Ja nie czuję się urażona :P Ciekawie byłoby zobaczyć, że chociaż jedna Kłamczucha poszła swoją drogą, a nie że wielki happy end i wszystkie pary z lat licealnych do siebie wróciły. W końcu w realu takie baje to rzadko ;p

      Usuń
  7. Ja czekam na jakieś sceny Jasona i Arii, bo uwielbiam ich razem i szkoda, że ich relacja bardziej nie została rozwinięta.
    Mam nadzieję jednak, że Melissa nie jest A.D. Obstawiałam od początku Jasona lub Ezrę i mam nadzieję, że to zakończy się na którymś z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej już takich scen nie zobaczymy ;) Prędzej Alison i Jasona. Ogółem strasznie mi brakuje Jasona w PLL, a i nawet takiego Toby'ego było mało w tym ostatnim sezonie.
      Zobaczymy, ale ja już swoje obstawiłam dwa zakłady, że albo Charlotte albo Melissa. To moje ostateczne dwa typy i tylko muszę w końcu wyeliminować jedną z nich :D

      Usuń
  8. No dobra ale jakim cudem melisa ma być a.d. skoro kiedyś powiedziała spencer ze ona ja broni zanim wszystko się zaczęło i ze ona zakopali bethany bo myślała ze Spencer ja zabiła. To się kupy nie trzyma chociaż wiadomo ze ona od początku była podejrzana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie tam pier****nie, za przeproszeniem. Melissa raz gada jedno, a robi drugie. Jak połowa bohaterów w Rosewood. Niby Charlotte miała lepsze powody? Tak zarzekała się, że ona wielce kochała i ubóstwiała Alison. Że ona chciała tylko posiadać szczęśliwą rodzinę i co? A to dręczyła i prawie udusiła Alison, a Jasona prawie zabiła, gdy zerwała linę dźwigu windy. Także sama widzisz... w PLL złoczyńcy potrafią pitolić farmazony jak to robią coś z miłości. Mona też nie lepiej, bo dręczyła Kłamczuchy, a potem płakała, że tak wielce "kochała" Hannę jako przyjaciółkę.

      Usuń
  9. Masz racje patrząc na to z tej perspektywy. Zastanawiam się jakie miala motywy jeśli okazałoby się to prawda a wydaje mi się ze tak będzie bo każda postać która była w coś zamieszana miała swoje wytłumaczenie oprócz melisy i wrena :D zżera mnie ciekawość i juz wytrzymać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle chciałam sprostować jakby co, że to ,,pier***nie" to było odniesienie do właśnie różnych wymówek naszych bohaterów. Bo często jest tak, że zasłaniają się durnymi powodami ku swoim niecnym poczynaniom :D Jak ja usłyszałam, że Charlotte tak wielce kochała Alison, a potem ją dręczyła, a Kłamczuchy wybitnie ,,bo były złymi przyjaciółkami", to właśnie tak sobie pomyślałam, że "toż to jakieś pier***nie" :D:D
      Marlene powiedziała, że może nie będziemy sympatyzować z A.D., ale pojmiemy naturę jego działań, bo jednak mimo wszystko osobnik ten jest po prostu człowiekiem. Zatem spodziewam się właśnie takich zawiłości, że A.D. będzie osoba, która ogółem była "w miarę dobra", ale miała i tak coś zmusiło ją do działania. Strach się bać :D

      Melissa może mieć liczne powody. Ogółem ona strasznie ucierpiała w wyniku działań kobiet z krwią rodu Drake. Na początku, gdy Melissa była z Ianem to Alison i Spencer próbowały zrujnować jej związek. Melissa była nawet w ciąży z Ianem, ale poroniła jak się dowiedziała, że ten był w Hilton Head z Alison. Później, później, gdy Mel znów spiknęła się z Ianem, to Kłamczuchy zaczęły oskarżać go o zamordowanie Alison. Następnie Spencer oskarżała Iana, że próbował ją zamordować (to akurat była prawda). I po różnych akcjach, Melissa znów straciła dziecko Iana.
      Cały ten czas, Melissa nosiła na swoich plecach ciężar zakopania żywcem Bethany, ponieważ sądziła, że to Spencer ubiła pannę Young.
      Wiele razy Melissa była "molestowana" przez Kłamczuchy, bo podejrzewały ją albo jej partnerów o bycie 'A'.
      I jeszcze na koniec jak Melissa zaczęła układać sobie życie, to wtedy zerwał z nią Wren.
      Sądzę, że od pewnego momentu, Melissa miała już straszne parcie na założenie szczęśliwej rodziny, posiadanie dziecka i wyrwanie się z tego szamba Rosewood. Jednak jakoś nigdy jej to nie wyszło. Ona naprawdę ma pecha takiego, że jeszcze tylko palca w dupie złamać. Nie zdziwiłabym się, gdyby padło jej na główkę :D

      Usuń
    2. Haha uwielbiam Twoje komentarze :D faktycznie jakieś tam powody miała choć mam prze czucie ze wyjdzie z tego jakąś grubsza sprawa. I niech to będzie coś ekstra a nie tak jak z cece i zmiana płci bo to była jakaś żenada. Tak jak było w poprzednich notkach ze każda z dziewczyn straciła swoje charaktery i stały się "bezplciowe" a serial zyskał za dużo wątków na które brakło czasu żeby wyjaśnić. Mam nadzieje ze wątek Sary będzie szerzej wytłumaczone bo nadali jej ważna rolę i jak szybko się pojawiła tak szybko zniknęła bez żadnych wyjaśnień

      Usuń
    3. Właśnie ja także chciałabym, żeby podmykali wątki i wyjaśnili skąd się wzięła Sara i czemu pomagała Charlotte. Do tego pokazanie nam twarzy nastoletniej Bethany i wyjaśnienie, czemu wyszła z tego szpitala (bo Charlotte nie wierzę).
      Co z tą Jenną, że tak ześwirowała na punkcie zemsty. I czy Charlotte zamierzała po wyjściu kontynuować swoją grę :D
      Do tego wiadomo, że muszą absolutnie logicznie wyjaśnić motywy A.D., bo wkurzę się jak wypadną z przypadkową osobą, która miała motywy, ale o nich nie wiedzieliśmy, bo nie szło się domyślić, że w przeszłości ten osobnik coś przeżył. Tak jak np. z Charlesem. Skąd my mogliśmy wiedzieć, że Kenneth wysłał go do Radley, bo ten chciał "wykąpać" Alison :D

      Usuń
  10. Błagam niech te niepotwierdzone spoilery się potwierdzą. Przynajmniej część.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogadam z Marlene, może da się jeszcze załatwić :D:D

      Usuń