czwartek, 5 marca 2015

Zagadki 5x22

Cześć, witam Was w ten piękny wieczór(lub noc, jak kto woli) postem, w którym chciałabym napisac pewne spostrzeżenia do zagadek, które pojawiły się w najnowszym odcinku, zaczynajmy!

1. Na czyj widok Ali tak się wystraszyła? Najbardziej prawdopodobną opcją jest A, ale czy na pewno? Po tej napaści zadzwoniła do swojej prawniczki i zapytała się, czy jeżeli podpiszę ugodę przeniosą ją w bezpieczniejsze miejsce. Coś musiało być na rzeczy.


Możemy również zobaczyć, że została pokrzywdzona przez osobę, której się tak wystraszyła... Jestem ciekawa, czy powie coś o tym komukolwiek... Chociaż wydaje mi się, że ten wątek będzie zapomniany, jak miliony innych....


2. Kim jest Varjak? To pytanie zadajemy sobie już 2 odcinek... I co tak naprawdę wspólnego z tym wszystkim ma detektyw, którego wynajęła Mona? Moje spostrzeżenie jest takie, że albo mona Żyje(oczywiście będąc przy tym pomocnikiem BigA) i on robi to wszystko dla niej... Przyjrzyjmy się zdjęciu poniżej, w domku wyciągał z szafki dużą sumę pieniędzy i jakiś papierów... Po co to wszystko? Czekam na rozwinięcie się sprawy

3. Zapomniałam zrobić screena sceny w której wszyscy są na posterunku(mam dość słabą pamięć), ale ciekawi mnie, czy z telefonu Spencer też zostały usunięte wszystkie wiadomości od A...
4. W sumie to tym najbardziej się zdziwiłam, na końcu zabrakło słynnej sceny A, a na końcu pojawiła się Alison... Normalnie kiedyś, napisałabym, że to jest jakaś podpowiedz, ale po ujawnieniu kilku spraw nie wierzę, żeby którakolwiek kłamczucha była A...

A wy jak uważacie? Czekam na komentarze od Was, które motywują mnie do dalszej, solidnej pracy tutaj. Jutro postaram się dodać ciekawą teorię. Do kolejnego postu, kochani! 

6 komentarzy:

  1. Z tego co mi wiadomo to żadna kłamczucha nie będzie A bo wszystkie otoczą A w 5x25 tylko nie wiem co z Alison ;)
    Tu jest obsada 5x25 https://pbs.twimg.com/media/B_GZWu_WsAAnVTk.jpg:large
    więc myśle że A to któryś z facetów albo specjalnie jest ta osoba nie wymieniona :D

    i masz racje też zdziwił mnie brak końcówki z A :D z tego co widzę przez to ludzie zaczęli podejrzewać Hanne. Kiedyś też odcinek zakończył się bez sceny z A i była Alison na końcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi kandydatami na A są Wren, cece, toby i ezra... niezdziwlabhn sie gdyby A okazała sie jakoś mało znacząca osoba 😂

      Usuń
  2. Jezusie kochany, "z tego co mi wiadomo żadna z kłamczuch nie może być A"! A z tego co mi wiadomo, to każdy może nim być. Mam nadzieję, że na końcu okaże się, że któraś z nich jest A i skończą się te głupie argumenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ROSEWOOD WSZYSTKO JEST MOŻLIWE/

      Usuń
    2. Myśle, ze pll byłoby za bardzo oklepane, jeżeli któraś z kłamczuch byłaby A, ale jednak każdy może miec dwór zdanie:)

      Usuń
  3. Też jestem ciekawa czy Spencer A usunęło wiadomości z telefonu. Ale A nie tylko wysyłało sms-y. Wysyłało im też listy na papierze. Przy okazji pamiętacie odcinek 2x13? Tam A wysłało Alison wiadomość listem, a ona go schowała. Może list nadal tam jest i pomoże dziewczyną?

    OdpowiedzUsuń