sobota, 14 marca 2015

Wyciek najważniejszej sceny z 5x25

Na kilku kontach na Tumblrze pojawiła się część scenariusza, a konkretniej ostatniej sceny finału 5 sezonu. Rozwijajcie!


MIESZKANIE -A - NOC
-A siedzi na pobliskiej kanapie. Laptop leży na jego biurku. Widzimy TRANSMISJĘ NA ŻYWO Kłamczuch, Spencer, Emily, Hanna i Alison są zamknięty w ogrodzonej strefie. Następnie -A podnosi kubek gorącej herbaty ze stolika obok. (UJĘCIE Z TYŁU -A) -A zdejmuje kaptur. Ma długie, brązowe włosy. -A jest DZIEWCZYNĄ. -A wyciąga telefon z kieszeni i wysyła SMS-a Kłamczuchom: "Tylko z wami skończę, to się zabiję. Mam nadzieję, że przyjdziecie na mój pogrzeb, znacie mnie od lat! -- Buziaczki -A". -A odkłada telefon i odwraca się. Zanim zobaczycie twarz -A, ekran staje się czarny.
KONIEC SCENY

KONIEC SEZONU PIĄTEGO


W przypływie gniewu, Spencer odwraca ją i zrywa spaloną maskę Ali.

Trzy dziewczyny cofają się w szoku.
Pod maską kryje się bliźniaczka CeCe, COURTNEY DRAKE

Aria: CeCe?
Spencer: Aria, to nie CeCe


Wow, wow, wow! Co o tym sądzicie? Odnośnie pierwszego - jako wielka zwolenniczka teorii, że Aria jest -A, uważam że to może być ona. W końcu nie jest wymieniona razem z resztą kłamczuch. Odnośnie drugiego - wątek bliźniaczek? Tak, jak mówiła Marlene (LINK). Czekam na Wasze komentarze!
Lobree,
xoxo

5 komentarzy:

  1. Pierwsza teoria wydaje raczej jest zmyślona:( ale dużo bardziej wolałabym jednak zobaczyć to pierwszą niż drugą ..
    Kurde coraz wieksze mam przeczucie że Big A bedzie bliźniaczka Cece albo sama Cece...
    Szczerze wole żeby A był ktoś z głównej obsady Aria,Ezra lub Toby

    OdpowiedzUsuń
  2. OCH JAK JA CIAŁABYM ŻEBY TEN PIERWSZY FRAGMENT BYŁ PRAWDA

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow... fake tak bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że to prawda. W tym poście http://all-about-pretty-little-liars.blogspot.com/2015/03/maya-w-5x24.html napisałam, że łatwo zmanipulować taką informację, ale nie ma sensu zamieszczać tej informacji pod każdym postem :P.

      Usuń