niedziela, 15 marca 2015

Who said it? *10 dni do końca sezonu

Hej. Do końca sezonu pozostało tylko
10 dni

Rozwiązanie zagadki poprzedniej:
 ,,Czasami kłamstwa są bardziej interesujące od prawdy."

 To powiedziała Alison. Brawo ;)

Kolejna zagadka:
"You were the best friend I ever had, and that meant a lot to me... You meant a lot of me. But you were also the worst enemy I ever had... And I can't belived it took me this long to realize that."
 
"Byłaś moją najlepszą przyjaciółką jaką kiedykolwiek miałam i to dużo to dla mnie znaczy... Ty znaczysz dla mnie dużo. Ale zarazem byłaś moim najgorszym wrogiem jakiego miałam... I nie mogę uwierzyć, że tak dużo czasu mi zabrało zdanie sobie z tego sprawy."
 
 
Kto to powiedział?
 xoxo
Stalia
 
 

3 komentarze:

  1. Oczywiście że Hanna ;)
    (Mówiła to wtedy do krzesła ,ale wyobrażała sobie tam Alison xd)
    to się zdarzyło podczas wizyty u tej psycholog czy jakoś tak :D
    -Vaam

    OdpowiedzUsuń