czwartek, 19 marca 2015

Końcówka odcinka 5x24- po co A garnitur?

Pewnie jak każdy kto oglądał ostatni odcinek, zadał sobie pytanie "Po co A garnitur?" W tym poście po spekulujemy na ten temat! Jeżeli jesteście zainteresowani, to rozwijajcie :D 




Od wczoraj nurtuje mnie to, dlaczego został nam ukazany garnitur, jeszcze te kwiaty... Więc myśląc o tym caaaaały czas, wpadłam na kilka pomysłów!

1) Czytałam jakiś spoiler, że ma się odbyć w 5B studniówka, hm... Może tu chodzi o tą studniówkę? Po prostu A może się już powoli przygotowywać
2) Kolejny spoiler był o tym domku dla lalek(cieszę się, że się sprawdził! :D) i było również wspomniane, że będą musiały odgrywać tam jakieś role. Co jeżeli będą scenki w których odbędzie się jakiś ślub, pogrzeb, czy nawet studniówka? 
3) Może A szykuje się na wesele pastora Ted'a i panny Marin? Kto wie... 
4) Myślę też, że może pojawić się jakiś pogrzeb w najbliższym czasie
5)Może A ma jakieś ważne egzaminy? To również jest niewykluczone(tylko po co te kwiaty)

Byłabym szczęśliwa, gdyby punkt 2 okazał się prawdą, uwielbiam takie chore klimaty ^^ 
A Wy, jakie macie zdanie na ten temat? Może macie jakieś pomysły? :D

2 komentarze:

  1. ponieważ jest tam więcej niż jeden bukiecik (a takie bukieciki facet wręcza swojej partnerce przez balem w Stanach) jestem za opcją z balem. w SPOILERACH było, że A każe im odgrywać różne scenki, w tym przygotowania do tegoż balu.
    nie wiem, skąd się biorą pomysły ze ślubem Teda i Ashley. nie ustalili żadnej daty, a nie sądzę żeby Ashley w głowie było brać ślub, kiedy jej córka i jej koleżanki siedzą w więzieniu.
    mucha na pogrzeb albo egzamin to już lekkie przegięcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tak się robi w stanach:) Po prostu napisałam o tym, co wpadło mi do głowy

      Usuń