wtorek, 24 marca 2015

Wskazówka do 5x25: Aktualizacja

Jak wiecie, po osiągnięciu 50 tys. tweetów miała zostać ujawniona wskazówka. Internautom udało się dopiąć swego. Mimo to, nie dostaliśmy wskazówki, tylko nowy plakat. Uważam, że jest naprawdę dobrze zrobiony. Ach, jeszcze trochę...
EDIT
Po dokładniejszym przyjrzeniu się, zauważyłam, że Emily trzyma nożyczki i ma przecięte liny. Czy to coś znaczy? Emily pierwsza oswobodzi się spod -A?

UWAGA
Wraz ze 150 tys. tweetem pojawi się kolejna podpowiedź!

Lobree,
xoxo

16 komentarzy:

  1. Mi zdjęcie się nie wyświetla ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie (bo ja nie widze) co lezy na stoliku naprzeciw Spencer miedzy reka Ari a miseczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś wskazówka odnośnie Emily? ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale na myśl mi przychodzi scena z odc 3x01

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. no właśnie. jakieś stare zdjęcie dziewczyn przerobione graficznie... a kolejna zostanie odkryta po 150 000 udostępnień na tweeterze... lekki żal. no cóż pójdę spać i rano na spokojem się wszystkiego dowiem :D

      Usuń
    2. tweetnęłam raz, ale nie sądziłam że są aż tacy pazerni na tweety.... więcej nie zamierzam im nabijać licznika :D

      Usuń
  6. to drugie to pewnie jakies krzeslo/fotel

    OdpowiedzUsuń
  7. emily jest odcięta ,spencer ma związaną tylko jedną rękę ,Aria ma jedną rękę związaną a drugą odciętą no i Hanna ma jako jedyna związane oby dwie ręce (nawet nie wiem czy mam się czegoś doszukiwać na plakacie czy to jest po prostu taki sobie zwykły plakacik....)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może, że na kolejnym plakacie łopata jest skierowana w stronę Arii ?

    OdpowiedzUsuń