niedziela, 22 marca 2015

Osoba która zabiła Monę jest niska... jak Aria!

Na PllSugar znalazłam dość ciekawe spostrzeżenie, które Wam tu pokażę(troszkę to zmieniłam)!
 Rozwijamy :D 




Gdy Aria wchodziła do pokoju Mony razem ze Spencer oraz Emily, to coś zauważyłam. Aria pasuje wzrostem do osoby, która 'zabiła' Monę

Spójrzcie w miejsce gdzie zielona i biała farba stykają się...

Spójrzmy jeszcze na Scenę, gdy A wchodzi do domu Mony!


Według mnie to jest trochę absurd, ponieważ ponoć A grają statyści, choć słyszałam również, że czasami też osoba, która jest faktycznym A... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć... Mindfuck troszkę.
Ale mimo tego jest to super spostrzeżenie, chciałabym, aby Aria była A! 

A Wy co o tym myślicie? 


2 komentarze:

  1. Tylko ze Aria pewnie miala szpilki i Mona tez A mialo plaskie buty ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała żeby Aria była A
    Jeśli wierzyć spoilerom to Mona żyje :)

    OdpowiedzUsuń