piątek, 20 marca 2015

Narkomanka

Cześć! Dzisiaj tak tylko krótko. Oglądając ostatni wyemitowany odcinek ( 5x24 ) poznaliśmy nową postać, która chowała się przed rodzicami, aby jej nie zobaczyli ( bo była naćpana ) w parku. W tym samym czasie była tam również Alison i dzięki temu dziewczyna mogłaby być idealnym świadkiem, że Ali nie było w Rosewood podczas gdy Monę ktoś zamordował. 

 Rozwijamy ;)



Niestety te dowody okazały się za małe ponieważ :
- dziewczyna była niepoczytalna ( naćpana) i mogła różne dziwne rzeczy słyszeć
- słyszała jakiś głos, ale nie słyszała nic więcej.. ( ani czy to był on kobiecy, ani już w ogóle jakie słowa padały.. )



Już przechodzę do tego o co mi chodzi.

Pamiętacie zdjęcie, które zostało zamieszczone kiedyś na snapchacie?


Opinie były różne : 
- to jest Maya
- to jest jakiś fan serialu
- nic nie widać
- ktoś nawet robił przekręt z photoshopa i wkleił typowo zdjęcie Mayi

A co jeśli to zdjęcie prawdziwego A?
Ta dziewczyna z ostatniego odcinka od razu skojarzyła mi się z May'ą! 
Może to jej siostra? 




 Dziewczyna pojawiła się znikąd.
A podobieństwo do Mayi jest widoczne gołym okiem :
 kolor skóry, oczu, usta

Przed finałem zaczynam świrować. Wybaczcie! ;)


xoxo
Stalia

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście podobna, no i też ćpała

    OdpowiedzUsuń
  2. to już bardziej przypomina Shanę, albo Emily. nie rozumiem całego tego halo z Mayą...
    poza tym, nie nazwałabym Kendry narkomanką po jednym takim wybryku. ani tym bardziej Mayi. mi też zdarzyło się palić zioło, więc od razu jestem ćpunką z marginesu? chill :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie nazwałam ją ćpunką z marginesu :D W tym serialu każdy może kłamać ( że to był jeden raz, ogólnie z całą ta historią ). Może ona wcale nie była tam przypadkowo, była w zmowie z kimś? Niekoniecznie z Mayą, ale z kimkolwiek. Ah teeen serial.

      Usuń