niedziela, 8 marca 2015

Przygotowania do wakacji #3: Muzyka

W serialach atmosferę tworzy muzyka, dlatego zrobię przegląd piosenek, które zostały użyte w przeróżnych scenach. Może któryś utwór przypadnie Wam do gustu w tak dużym stopniu, że stanie się wakacyjnym hitem? Zapraszam!
Za bardzo nie wiedziałam, jak podejść do tego postu, dlatego będzie naprawdę zawiły. Zacznijmy od piętnastu piosenek z 5 sezonu, które najbardziej mi się spodobały.










Chciałam znaleźć jakichś ulubionych wykonawców kłamczuch, ale w serialu tylko preferencje Hanny zostały wspomniane. Jest fanką Justina Biebera, Lady Gagi i Katy Perry. 

Chociaż mam bardzo uniwersalny gust muzyczny i nie szufladkuje się do jednego gatunku albo wykonawcy, to Justin sprawił mi naprawdę duży problem, bo nie lubię jego głosu. Dlatego wybrałam coś, co jest zawsze na dyskotece szkolnej :P. Czyli "klasycznie" - "Baby".


Z Lady Gagą było znacznie prościej, bo bardzo lubię jej piosenki.







Z Katy Perry też nie było problemu.







Natomiast moja ulubiona scena z muzyką w tle z serialu to ta:

Piosenka z tej sceny:

Lobree,
xoxo

2 komentarze:

  1. weź wywal tego biebera bo trochę wstyd, myślałam, że to poważny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolezanka Lobree dała piosenkę Justina Biebera, ponieważ to jest jeden z wykonawców jakie słucha Hanna. Nie rozumiem więc Twojego komentarza. Post jak i piosenkarz są jak najbardziej na miejscu tego posta ;)

    OdpowiedzUsuń