sobota, 21 marca 2015

Kim jest A? - filmik + Shay o finale

Witajcie! W sieci pojawił się filmik, w którym gwiazdy z amerykańskiej wersji Dancing with the stars zadają sobie pytanie : kim jest A?

 link

Filmik w sumie nic nie wnosi. Widzimy jednak w ostatnich sekundach dodatkową scenę, w której "A" tnie róże. I tyle.


Mam jeszcze dla Was filmik, w którym Shay Mitchell ( serialowa Emily ) wypowiada się
na temat finału :


Słowa Shay :
"Szczerze? To jest mój ulubiony odcinek i myślę, że wszystkie 
dziewczyny powiedziały by tak samo. "
"Szaleństwo!"
"Tak myślę, że w zasadzie dowiecie się kim jest A"

" #Pokręcony! "


xoxo
Stalia

3 komentarze:

  1. " w którym Shay Mitchell ( serialowa Emily ) "
    Czy ty masz Nas za debili??? Wszyscy wiemy kim jest Shay i kim są inni aktorzy grający w Pretty Little Liars i ty nie musisz podkreślać w prawie każdym poście jaka to jesteś błyskotliwa a wszyscy inni to debile bo nie domyślą się kto gra daną postać ;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hola, hola, hola! Po pierwsze, nie musisz od razu tak skakać z ekspresją i obrażaniem autorek, wystarczyłoby napisać to spokojnie i wszyscy by zrozumieli. Po drugie, nie wszyscy którzy wchodzą na blogi o PLL znają aktorów. Może niedawno rozpoczęli oglądanie PLL i nie mają pojęcia, jak nazywają się poszczególni aktorzy. Więc, nie generalizuj.
      Jedyne co by mnie mogło denerwować w tym stwierdzeniu to spacje po nawiasie (i przed). Ale to już kwestia edytorska.
      Co do notki, to mam szczerą nadzieję, że rzeczywiście dowiemy się kim jest A.

      Usuń
    2. Rzeczywiście ktoś nade mną ma rację. Ja wraz z moimi pierwszymi chwilami z serialem wchodząc na blogi musiałam, co chwilę sprawdzać, jak nazywają się aktorzy.

      Usuń