poniedziałek, 16 marca 2015

Who said it? *9 dni do końca sezonu

Pozostało 
9 dni

Rozwiązanie zagadki:
"Byłaś moją najlepszą przyjaciółką jaką kiedykolwiek miałam i to dużo to dla mnie znaczy... Ty znaczysz dla mnie dużo. Ale zarazem byłaś moim najgorszym wrogiem jakiego miałam... I nie mogę uwierzyć, że tak dużo czasu mi zabrało zdanie sobie z tego sprawy."

  Tak to była Hanna i tak mówiła to do ,,Ali'' u terapeuty ;) Brawo :D


Kolejna zagadka:
"I feel like I only exist in half of your life. And that's not good enough for me."
,,Czuję, że istnieję tylko w połowie Twojego życia. I to nie jest wystarczające dobre dla mnie."

kto to powiedział?

xoxo
Stalia

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też coś mi się takiego kojarzy z nimi, ale nie moge sobie przypomnieć tej sytuacji...

      Usuń
  2. Emily do Paige
    Maya do Emily
    Toby do Spencer
    albo
    Caleb do Hanny

    OdpowiedzUsuń
  3. Caleb do Hanny

    OdpowiedzUsuń