czwartek, 26 marca 2015

Wyniki ankiety

Cześć! Trzy odcinki przed zakończeniem odcinka finałowego postanowiłam dodać ankietę, w której chciałam poznać Wasze zdanie na temat tego kim jest "A". Czy wg Was "A" jest mężczyzną, czy kobietą? Teraz gdy znamy odpowiedź, zobaczmy jak Wy obstawiliście i ile osób miało racje.

 Twoim zdaniem "A" jest :
mężczyzną - 48 %
kobietą       - 51 %

Z każdym dniem obserwowałam ankietę, która cały czas była na wyrównanym poziomie. 
Na końcu wynik się zmienił i o kilka procent zagłosowaliście więcej na kobietę.
Powiem szczerze, że mi samej moja koncepcja na temat kto jest "A" się zmieniała... Cały czas byłam prawie pewna 100%, że "A" jest mężczyzną, że jest nim Ezra lub Jason. Potem dowiadywaliśmy się coraz to nowych teorii i zaczęłam wątpić. Przez chwilę myślałam, że "A" może być Melissa... Na dodatek w pojawiających się nieprawdziwych spoilerach dowiedzieliśmy się, że w ostatniej scenie odcinka będziemy widzieć kobietę o długich brązowych włosach (kto to wymyślił? matko...).
Tak sobie myślę, że prawdopodobnie obstawialiście, że "A" to Aria lub kierowaliście się tamtym właśnie spoilerem. No cóż... CHARLES JEST A.  Osobom ( tym 44 ), które zagłosowały na mężczyznę gratuluje, mieliście racje! 


 xoxo
Stalia

7 komentarzy:

  1. Ja zawsze myślałam że Aria to A i lubiałam czytać te wszystkie teorie o niej :) a drugim typem był Toby hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że te wszystkie teorie ,,Kto jest A'' to już legenda. teraz przyszłoscią stają się teorie ,,Dlaczego Charles jest A''.

      Usuń
  2. a dlaczego uważasz, że Charles jest A? bo tam był? A. to ktoś, kogo NA PEWNO znamy, a Charlesa nie znamy ani trochę. coś ci nie wyszło : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wyszło wyszło bo sama Marlene powiedziała, że Charles jest A.

      Usuń
    2. Nie przejmuj sie Natalia :) Tobie anonimku coś nie wyszło, bo Charles to na pewno Big A

      Usuń
    3. "sama Marlene" szkoda , że sama Marlene lubi motać : )

      Usuń
  3. Charles to Big A sama Marlene to potwierdziła. Charles to przecież może być Jason a Jasona znamy (lub jakiś inny facet którego już widzieliśmy)

    OdpowiedzUsuń