sobota, 7 marca 2015

Kto jest A?- zagadka rozwiązana?

Pewnie każdy z Was widział już sławne zdjęcie -A, które pojawiło się na oficjalnym snapie pll! Loobre pisała już o tym post TU, ale dziś, przeglądając instagram, doznałam szoku! Zapraszam do rozwinięcia!




Jezeli nie widzieliście oryginalnego zdjęcia, to spójrzcie



Teraz zobaczmy na zdjęcie ze snapchata, na które zostało nałożone pare filtrów! 


po prostu szok! Maya żyje i jest A :O 
Nie mogę w to uwierzyć, jeżeli to zdjęcie nie zostało przerobione, to wielkie WOW! 
A Wy co o tym myślicie? Jestem ciekawa Waszego zdania:) 
Tak przy okazji, miałam wczoraj dodać post z teorią, ale muszę ją jeszcze odrobinkę dopracować, postaram się wstawić to dziś, lub jutro. 




8 komentarzy:

  1. to nie jest możliwe z punktu widzenia graficznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, to ja sie na tym nie znam ;d

      Usuń
  2. Myślę, że nie wpuszczaliby do sieci tego zdjęcia, wiedząc że ktoś może je przefiltrować i zobaczyć, co siedzi pod kapturem ;)
    Wg mnie A to Lucas albo Toby. Uber A ma sens :P

    W ogóle zauważyliście, że w tym serialu sporo kręci się wokół blondynek?
    - Alison DiLaurentis
    - Hanna Marin
    - Cece Drake
    - Sara Harvey
    - Bethany Young
    Jak to jest, że wszystkie one są dosyć do siebie podobne. Widziałam już teorie, że Hanna i Alison to siostry. Że Bethany i Alison to siostry. Że Cece i Bethany to siostry. Że Hanna i Bethany to siostry. Nie za dużo tych blondynek tam? Mogłybyście zrobić kiedyś notkę o tym dziwnym podobieństwie między nimi wszystkimi i w jaki sposób mogłyby być połączone między sobą? ;) Czytałam ostatnio absurdalną teorię, że Hanna została adoptowana, dlatego jej ojciec ma tak na nią wylane, a Ashley tak bardzo ją chroni. Posunięto się nawet do stwierdzenia, że Hanna jest siostrą Alison, ponieważ z płonącego domu Ali wyciągnęła tylko Hannę i są do siebie całkiem podobne + inne powody, których nie pamiętam. Nie wierzę w to, ale ktoś tak sprytnie pododawał zdjęcia tych dwóch, że naprawdę wyglądały jak siostry. Z tego powodu zaczęło mnie zastanawiać, co ci scenarzyści mają z tymi blondynkami.
    - Lily Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och tak, w serialu najbardziej znaczącą rolę odgrywają blondynki! Mam przygotowaną teorię o Tobym i Bethany, za niedługo pewnie ją opublikuję. Teorii istnieje dużo, ale nie mamy pojęcia, która jest tą właściwą ;/ ogólnie ja uważam, że w grobie Bethany leży Sara Harvey, a Beth stała się członkiem A-teamu, lub nawet Big A!

      Usuń
    2. Ali upodobniła się do Cece, a Hanna do Alison dlatego są podobne.

      Usuń
  3. Ja już wiem Big A to Toby

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, to nie jest nałożonych "parę filtrów" tylko całe zdjęcie Mayi. nawet po nałożeniu miliona filtrów niemożliwym byłoby uzyskanie tak wyraźnego zdjęcia, więc uważam, że to fake.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką mają nazwe na snapie :D?

    OdpowiedzUsuń