wtorek, 24 marca 2015

Powitanie

Witajcie kochani :)
Zostałam przyjęta na okres próbny, na redaktorkę. Myślę, że na razie zajmę się głównie tłumaczeniem teorii, żeby nie rzucać się od razu na głęboką wodę. Oczywiście, jeśli znajdę coś ciekawego, dotyczącego obsady, to na pewno się tym z wami podzielę. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej, zapraszam do rozwinięcia.

Może teraz troszkę o mnie. Mam na imię Kinga i chodzę dopiero do drugiej gimnazjum. Uwielbiam czytać książki, ale moja domowa biblioteczka nie jest jakaś imponująca - zazwyczaj wypożyczam je z biblioteki. Moją ulubioną serią jest oczywiście Harry Potter. Pozdrawiam wszystkich Krukonów!
Moją drugą pasją jest zumba, na którą zapisałam się stosunkowo niedawno, ale całkiem nieźle sobie radzę. Jest to naprawdę świetny sposób na spędzenie czasu, więc wszystkich zachęcam do chociażby spróbowania tego rodzaju aktywności. Poza tym uwielbiam anime, MCR i Black Veil Brides.


Pretty Little Liars oglądam od początku szóstej klasy, a przynajmniej tak mi się wydaje. Namówiła mnie do tego przyjaciółka, która wiedziała, że jestem w trakcie czytania książek z tej serii. Wydawały mi się wtedy naprawdę dobre, ale patrząc z perspektywy czasu, nie mam pojęcia czemu aż tak mi się podobały. Moimi ulubionymi Kłamczuchami (aktualnie) są Hanna i Alison. Nie potrafię wybrać jednej z nich! Jeśli chodzi o pary, które shippuję,  to niestety, nie możemy zobaczyć ich teraz w serialu. Chciałabym zobaczyć Arię z Jasonem, Hannę z Mike'm, Spencer z Wrenem, Emily z Toby'm i Alison z Noelem. W piątym sezonie strasznie brakuje mi przyjaźni między Kłamczuchami. Bardzo fajnie oglądało się sceny, w których były szczęśliwe. Teraz, niestety, wszystko kręci się wokół -A i śmierci Mony. Z drugiej strony coraz bardziej zżera mnie ciekawość, czy Marlene wyjaśni nam wszystkie ''zagubione wątki, podczas szóstego sezonu.

Hmm... W sumie na dzisiaj to już tyle. Mam nadzieję, że się polubimy i zostanę tu na jakiś czas.
do zobaczenia!
Vaduz




1 komentarz: