niedziela, 29 marca 2015

Relationship flashback #1

Co tydzień w niedziele, będziemy przypominać sobie nasze stare pary! 
(Na każdy dzień tygodnia mam zaplanowany post:))
Na pierwszy ogień idzie Spencer, dziś przyjrzymy się jej związkowi z Tobym, oraz romansem z Wrenem i Ianem.



            Spoby(Toby+Spencer)
Jest to jedna z moich ulubionych par w PLL. Pierwszy pocałunek mogliśmy zobaczyć w 1x19, ale już w 2x12 się rozstali, powodem było to, że A zagrażało życiu Toby'ego, a Spencer chciała go chronić. Niedługo później, bo w 2x25 znowu do siebie wrócili, ale gdy młoda Hastings dowiedziała się, że Toby jest A(3x16) rozstali się. Gdy w 3x24 Spencer dowiedziała się, że jej ukochany żyje, oraz dołączył do A-teamu by ją chronić, znów stali się parą. 

 
 
 

Wrencer(Wren+Spencer)
Kocham ich razem, przez co jestem zawiedziona, że nie są parą. Razem tworzą idealny duet!
Wren ewidentnie czuł coś do Spencer, dużo ze sobą flirtowali, parę razy doszło również do pocałunku 

 
 
 

            Ian + Spencer
Ich romans tak szybko się skończył, jak zaczął. Spotykali się dość krótko, w tajemnicy przed wszystkimi. Ich związek zaczął się i skończył wczesnym latem. Przystali się spotykać przez Alison, która szantażowała Spencer, że powie o wszystkim Melissie. 

                        
                    
                       

                  Którą kłamczuchę chcielibyście zobaczyć w takiej odsłonie za tydzień? :)

*******
Oto co dla Was przygotowałam:
poniedziałek: Teoria
Wtorek: Gifmania(gify na dany temat)
Środa: Opisy starych, najważniejszych odcinków!
Czwartek: Zaginione postacie
Piątek: Przegląd snapa
Sobota: Zapomniane wątki
Niedziela: Relationship flashback.
Mam nadzieję, że pomysły na notki do pierwszego odcinka 6 sezonu Wam się podobają:) 
Jeżeli macie jakieś propozycję, możecie zostawić je w komentarzach, będę bardzo wdzięczna. 
To tyle ode mnie, miłej niedzieli, kłamczuchy :) 

4 komentarze:

  1. a gdzie Alex? też powinien się tu znaleźć, bo był dość ważną postacią w 1a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko mam tak rozłożone, aby było na 12 postów:) Mogę zagwarantować, że nikogo nie zabraknie!

      Usuń
    2. myślałam, że na tym koniec związków Spencer

      Usuń
  2. Następny post z Hanną :)

    OdpowiedzUsuń