poniedziałek, 16 marca 2015

Czy Ali została naprawdę uderzona kamieniem?- teoria


Kochani, przez ponad tydzień naprawdę jest mi się trudno zebrać do napisania czegokolwiek nowego, więc wstawiam Wam post który miałam napisany z miesiąc temu... Nie myślcie sobie, że Was olewam, ale biore z klasą udział w konkursie z Rossmanna w którym musimy zrobić flash moba, jest nam naprawdę wszystko trudno ogarnąć, bo jak na złość, wczoraj wszystko zaczęło się sypać, a dziś nagrywamy. 
Okey, nie będę zanudzać moim zwariowanym życiem, zapraszam do rozwinięcia! 





Czy Alison została naprawdę uderzona kamieniem?
W Internecie znalazłam dość ciekawe zdjęcie, do którego była dołączona teoria po angielsku, lecz pozwoliłam sobie opisać wszystko swoimi słowami :D
Przyjrzyjmy się temu zdjęciu:



1.Widzimy Alison, która wraca do domu, wszyscy są pewni, że za chwile zostanie uderzona kamieniem, czyż nie?
2.Kiedyś podchodzi pod dom, dziwnie się patrzy, podejrzane?
3. Widzimy tył blondynki w blond włosach i żółtej bluzce, co jeśli kamera prezentuje nam obraz z perspektywy Alison i zamiast niej, stoi tam Bethany?
4.Pani D lekko się uśmiecha. Wszyscy myślą, że to dlatego, iż Ali wróciła w jednym kawałku do domu.  co jeśli tak naprawdę Jessica uśmiechała się do Bethany, która chciała odwiedzić ją po ucieczce z Radley? Na pewno każdy pamięta rozmowę pani D przez telefon, w trakcie jej trwania zabroniła Ali wyjść z domu. Może martwiła się nie o Alison, tylko o Bethany, której panienka DiLaurentis mogła wyrządzić krzywdę?
5. Po tym jak Jessica się uśmiechnęła, Ali robi dziwną minę, która nijak pasuje do uśmiechu jej matki. Według mnie Alison po prostu zrobiła taka minę, ponieważ wiedziała, że paręnaście metrów przed nią stoi Bethany( pani D nie widziała Alison, ponieważ stała za daleko)
6.I tu moment zwrotny! Alison sięgnęła po kamień i uderzyła Bethany w głowę!



Co do tamtej nocy, wiemy, że Alison została pochowana żywcem przez własną matkę, a Bethany zakopała Melissa. Tak naprawdę nie możemy być pewni, czy było tak jak mówiła nam Ali. Dużo rzeczy mogło być wymyślonych przez kłamczuchę i jestem pewna, że tak było. Mam nadzieję, że za niedługo wszystkie zagadki się rozwiążą i dostaniemy odpowiedzi na wszystkie dotychczasowe pytania.
A Wy jak uważacie? Podobała się Wam teoria? J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz