wtorek, 3 marca 2015

Teoria + mini powitanie

 Cześć kochani, jestem nową redaktorką, aktualnie na okres próbny:) Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło i zostanę w ekipie na dłużej. Nie chciałam robić osobnej notki o mnie, bo to nie ma sensu ;> 
Nazywam się Wiktoria, mam 16 lat i w tym roku kończę gimnazjum. Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam TU

Przejdźmy do tematu! Przeglądając Tumblr’a natrafiłam na dość ą Teorię, zapraszam do lektury!
(Zdania napisane kursywą dodaje od siebie:))



W odcinku 3x20 widzimy końcówkę z A, w której jest przybliżenie na domek dla lalek. Przyjrzałam się tym lalkom bliżej, są one inne niż poprzednimi razami. Każdy oglądający odcinek myślał, że jest to Spencer, Hanna, Aria i Emily, ale szczerze nie jestem tego taka pewna. Myślę, że lalką po lewej jest Melissa( krótkie, brązowe włosy z pasemkami), zakładam, że następną lalką jest Jenna Marshal(uznacie mnie za głupią, że Jenna wcale tak nie wygląda, ale w jednym z Halloweenowych odcinków miała perukę Lady Gagi(długie blond włosy z prostą grzywką), a w całym serialu nie spotkałam się z dziewczyną, która ma takie włosy, więc najbardziej przypasowała mi tutaj Jenna. Uważam, że obok ‘Jenny’ jest lalka Mony bądź Arii, ale jednak bardziej myślę, że to Mona. Ostatnią zabawką A jest Shanna, świadczyć może o tym kolor skóry(wydaje mi się, że tylko tak padło światło XD) i kostium drużyny pływackiej.
Spójrzcie na to! Kamera się oddala, co widzimy?

Spójrzcie na górę domku! Możliwe, że jest to Alison(lub Bethany, bo jak wiemy, wszystko w pll jest możliwe!), ponieważ lalka ma na sobie żółtą bluzkę i ma blond włosy. Jeżeli uwierzymy w tą teorię i przyjmiemy, że tymi lalkami nie były kłamczuchy, to możemy się domyślić, że dziewczyna która jest ponad innymi, może być ich szefem! (Po ostatnim odcinku jednak wiemy, że to nie ona jest A, może jednak należała do A-teamu?)
 Nie mogę się z tym pogodzić. Co jeśli to wszystko było tak proste?! Nigdy nie spotkałam się z tą teorią na innym blogu, więc postanowiłam to przetłumaczyć.

Cóż, według mnie, każda teoria jaką spotkałam w Internecie, może być tą właściwą, ale w tą jakoś trudno mi uwierzyć. Jakie są Wasze odczucia? Czekam na komentarze!


1 komentarz:

  1. Witamy :)
    Ja jednak myśle że to Spencer, Hanna, Aria i Emily:D chociaż ciekawa teoria :D

    OdpowiedzUsuń