niedziela, 22 marca 2015

Przygotowania do wakacji #4: Ubrania

Czas na kolejny post z serii wakacyjnej. Tym razem bierzemy pod lupę ubrania kłamczuch. Rozwijajcie!

Żeby miło się czytało, dorzucam piosenkę, którą odkryłam całkiem niedawno. Jest bardzo przyjemna i moim zdaniem idealnie pasuje do chwili odpoczynku.

ALISON
Moim zdaniem ta kłamczucha wygląda świetnie w sukienkach! Moim ulubieńcem z tych propozycji jest ta długa czarna z motywem maków. 

ARIA
Ta dziewczyna ma bardzo oryginalny styl, dlatego części jej ubrań na pewno nie byłoby u mnie w szafie. Mimo to, znalazłam kilka perełek. Ja zakocham się  w czarnej sukience ze zdobieniami.

EMILY
Kolejna kłamczucha preferuje raczej luźny styl. W jej szafie nie mogłoby zabraknąć koszuli w kratę (dodaję tylko dwie, ale znalazłam ją chyba w dziesięciu różnych :P), tak jak w mojej.

HANNA
Styl tej kłamczuchy zmienił się najbardziej. W pierwszej połowie 5 sezonu był naprawdę mroczny! Z tych propozycji na pierwszym miejscu jest długa, jakby przetarta sukienka, dlatego że mam praktycznie identyczną.

SPENCER
Ta dziewczyna jest, chyba najbardziej elegancka ze wszystkich kłamczuch. Dlatego część moich propozycji idealnie nadaje się na jakąś bardziej oficjalną uroczystość.

No i dotarłam do końca! :D Moim zdaniem wszystkie propozycje idealnie pasują na lato. Starałam się wybrać różne rodzaje ubrań. Oceńcie, czy udało mi się i koniecznie napiszcie, które rzeczy najbardziej wam się podobają.

Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. długa spódnica w czerwone kwiatki Alison, sukienka bez ramiączek Arii, koszule Emily i jej bluza z numerem 23, dres w kwiatki Hanny, spódnica Spencer z 2 zdjęcia i sukienka bez ramiączek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma linków, gdzie można kupić podobne. Choć może to i lepiej, bo bym pozamawiała... Tyle świetnych kiecek. Głównie Arii i Alison. Ale styl Hanny też mi się podoba. Niektóre kiecki Spencer też są świetnie. Ech... pragnę ich <3
    - Lily Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale linki są do amerykańskich stron, a ceny kosmiczne + przesyłka itd. Zastanawiałam się, czy nie dodać linków do podobnych ubrań w polskich sklepach, ale ledwo udaje mi się cokolwiek napisać, bo mam za miesiąc egzamin i nie dałam rady :/.

      Usuń