niedziela, 22 marca 2015

Nasze przemyślenia odnośnie finału

Postanowiłam dodać post, gzie będziecie mogli wymienić się waszymi oczekiwaniami, teoriami itd. związanymi z finałem. 

Wiem, że to mało prawdopodobne albo niemożliwe, ale ja twardo sądzę, że Aria ma coś na sumieniu. Może nie jest -A, ale jest podejrzana. Mimo to, nadal widzę ją jako idealnego kandydata na -A. 


Pojawiły się spekulację, czy -A jest kobietą, czy mężczyzną. I tu jestem rozdarta. Czasami jestem pewna, że to kobieta, ale w następnym odcinku myślę, że to mężczyzna. I tak w kółko. Na tę chwilę wydaje mi się, że to mężczyzna, ale trudno mi się zdecydować. I tu pojawia się pytanie. Czy kiedykolwiek potwierdzono, że Black Widow to ta sama osoba, co Big -A? Jeśli tak, jest to kobieta.


Kolejne pytanie, które się nasuwa - jak będzie wyglądało odkrycie -A? Zobaczymy, tylko tył głowy, a może widzowie poznają tożsamość, a kłamczuchy nie..? Kogo obstawiacie? Dla mnie (nie kierujcie się kolejnością):

1. Jenna
Swoją drogą, co się z nią dzieje?

2. Maya
Pamiętajcie, nie było ciała! Już jedna upozorowała swoją śmierć...

3. CeCe
To dziewczyna o wielu twarzach...

4. Bliźniak 
Nie podoba mi się takie wyjście. W książce to miało jeszcze sens, ale w serialu już nie...

Jak emocje przed finałem? Napiszcie w komentarzach i dodajcie wasze przemyślenia. 

Mam nadzieję, że najbliższy odcinek będzie przerażający i trzymający w napięciu.
Lobree,
xoxo

5 komentarzy:

  1. Aria musi być A!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce żeby Aria była A :D ale coraz bardziej w to wątpie

    OdpowiedzUsuń
  3. widzieliśmy ciało Mayi w czarnym worku na zwłoki, więc nie mówcie, że go w ogóle nie było, bo to już przegięcie. nie miało roku jak ciało "Alison", więc chyba nie mieliby problemu z identyfikacją ciała? Maya nie żyje! nikt o niej nawet nie wspomniał od daaaaawna, więc skończcie z tymi głupimi argumentami pt "nie widzieliśmy ciała". widzieliśmy ciało Mony, a i tak nikt nie wierzy, że nie żyje, więc takie argumenty są nie na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale nawet obsada tak uważa. Sasha Pieterse na temat teorii, że Maya jest -A: "Myślę, że bez względu na to czy to prawda czy nie to jest to naprawdę dobry pomysł, bo w naszym serialu jeśli ktoś naprawdę nie żyje to widzimy jego twarz, a Maya to jedyna osoba, która umarła ale nie widzieliśmy jej twarzy czy ciała.". Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń