niedziela, 18 września 2016

Serialowe buble!

Cześć! Dzisiaj postanowiłam napisać taki luźny post z serialowymi bublami czyli takimi "odnośnikami" w serialu, które moim zdaniem są największym niewypałem lub po prostu mi nie podpadły. No to zaczynamy moją listę!

1) PAIGE

Niech tylko nie płacze! Ta dziewczyna tak mi działa na nerwy i to od zawsze. Jak tylko pojawiła się w serialu denerwowała mnie. Jej ciągła zazdrość o Emily mnie po prostu bawi.
 Najśmieszniejsze jest to, że ta dziewczyna nawet 5 latach jest nadal o nią zazdrosna! Nie tylko jej zachowanie, ale również śmieszne fryzury są "bublem".


2) LESBIJKI

Temat lesbijstwa mi nie przeszkadza, aczkolwiek jeśli liczba lesbijek wynosi prawie tyle samo co osób heteroseksualnych to moim zdaniem jest to chore! W prawdziwym życiu nie ma tak, że lesbijki spotykamy na prawie każdym kroku i to w takim oblężeniu! Ech Marlene...


3) OUTFITY ALISON

Wszyscy bardzo dobrze znamy piękną lekko przytytą Ali. Boryka się ona  z problemami zdrowotnymi dlatego też ma ona taką figurę. Mimo tego osobiście uwielbiam jej postać. Nienawidzę natomiast jej stylu ubierania. Notorycznie ubierają ją w straszne ciuchy, które tylko "podkreślają" jej nie szczupłą figurę.


4) CECE TO CHARLES


Do dzisiaj nie mogę się otrząsnąć po finale 6B i o tym, że dowiedzieliśmy się, że to Cece była A. Mało tego urodziła się jako chłopiec o imieniu Charles i zmieniła płeć, stała się Charlotte, a na potrzeb dziewczyn Cece.Świetnie pokręcone, co nie? Cały czas mam nadzieję, że to była tylko bajka i Cece nigdy nie była chłopcem ;)

5) SARA HARVEY



Nasza ukochana "shower girl". Ta dziewczyna śmieszyła mnie i wkurzała na przemian.
Poznaliśmy ją jako osobę, która miała zaburzenia psychiczne i niemal w każdej scenie chodziła pod prysznic. Na domiar złego dziewczyna zginęła właśnie pod prysznicem.

6) "A"/"A.D." MA WSZYSTKO I WIE WSZYSTKO


Nie wiemy kim ona jest, ale wiemy, że wie wszystko na temat całego miasteczka i dziewczyn.
 Jest wszędzie i nigdzie. Ma wtyki nawet w policji i szpitalu. Ukradła nawet jajeczka Emily! To wszystko jest tak abstrakcyjne, że serial zamiast kategorii thiller powinien mieć s-fi.


7) CIĄŻA ALISON


Cieszę się, że Alison będzie miała przy sobie kogoś kto będzie ją kochał bezgranicznie itp, ale szkoda, że ojcem dziecka najprawdopodobniej jest Archer- osoba, który ją oszukiwał w najgorszy możliwy sposób. Dlaczego ciąża jest bublem? Ponieważ jest totalnie nierealna! Jak ona może być w ciąży skoro będąc w szpitalu psychiatrycznym była faszerowana lekami? A co może być jeszcze bardziej śmieszne, to może się okazać, że jajeczka Emily zostały "podrzucone" do ciała Ali xd



8) MASKI 

Co jak co, ale A.D. jest tak "idealny",że potrafi sam skonstruować takie maski, które wyglądają jak prawdziwe postacie! W sensie chodzi o to,że zrobienie takiej maski wymaga strasznie dużo czasu. Oglądaliście kiedyś program "Twoja twarz brzmi znajomo"? Pokazane jest tam jak długo zajmuje wcielenie się w daną postać, a co więcej nigdy nie wygląda to tak idealnie, dosłownie jak prawdziwy człowiek. Zawsze można rozpoznać, że jest to maska lub doklejony nos, podbródek. W serialu nigdy nikt nie rozpoznaje, że to jest maska. Wszyscy myślą, że to zwykły człowiek.


9) ŚLEDZTWA DZIEWCZYN


7 sezonów i nie dziewczyny nie nauczyły się, że gdy włamują się do jakiegoś mieszkania/domu to trzeba założyć rękawiczki, aby nie było ich odcisków palców.
Nie jeden raz jesteśmy świadkami, że dziewczyny w ogóle nie myślą! Np. jak w którymś z odcinków 7A dziewczyny- Emily i Aria włamują się do kryjówki Archera. Przeszukiwały one całe jego mieszkanie szperając dosłownie w każdy kąt i na domiar złego bez żadnych rękawic itp. A na 100% wiedziały, że zaraz wparuje tam policja i będzie je przeszukiwać. Logiczne przecież jest to, że te ślady trzeba zatrzeć, bo gdy policja wykryje ich odciski palców to będą one miały kłopoty!
 Co ciekawe tych kłopotów nigdy nie mają! Magia pll :)

***

A Wy macie jakieś inne buble pll? Zgadzacie się z tymi moimi? Piszcie!


xoxo
Stalia





16 komentarzy:

  1. Zupelnie przypadkiem wpadłam na Twojego bloga,ale mogłam nie czytać tego posta,bo jestem na 5 odcinku 7 sezonu i jeszcze nie wiedziałam że Ali jest w ciąży :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze to klops, sorry! obejrz wszystkie odcinki i wróć do Nas. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja też nie mam nic do lesbijskich wątków w serialach ale te w pll są mega nudne.. Nawet nie widać chemii pomiędzy Emily i jej wszystkimi kochankami ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. To samo mam ostatnio przy oglądaniu Teen Wolfa, tam też pełno gejów jakby Beacon Heals nie tylko przyciągało istoty nadprzyrodzone. Nic nie mam do osób homoseksualnych ale w serialach jest to tak nierealistycznie poprowadzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejcia kidy następna nocia Lili ?
    Przyszłam z INLOVE i zakochałam się w jej stylu. PLL RLZ ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopiuję,bo wiem,że niektóre osoby lubią usuwać - krytykę.
    Jesteś jedną z tych osób ;) Nie mam nic do Ciebie ;) Hehe,pozdro.
    "Popisywać publicznie",Ty właśnie to robisz i to nie tylko w komentarzach,ale też w notce - problem w tym,że nie masz się czym tam pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  6. STALIA - Jesteś żałosną jednostką,psujesz tego bloga swoją obecnością.
    Tylko na takie słowa zasługujesz.Wszystkie pociski w swoim kierunku - usuwasz, więc są UZASADNIONE.
    STALIA usuwa komentarze i wpisy na czacie,które ją w jakikolwiek sposób krytykują.

    OdpowiedzUsuń
  7. to przykre że usuwasz komentarze z krytyką... jak ktoś zwraca uwagę Lily to nigdy ich nie usuwa..

    OdpowiedzUsuń
  8. Aria i Emily przeszukiwaly to mieszkanie Archera a nie Spencer z Emily :D Super post!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja. Przez tych 7 sezonów mogły by mieć więcej w głowie. W końcu skoro wpadły na pomysł rękawiczek w mieszkaniu Wildena, to co za problem zrobić to u Archera. Super post!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. LOL, wchodzę tu i wchodzę i ciągle ban ;p Bo to nie można ci nic zarzucić co do posta. Racje maja mówiąc, że ty tylko patrzysz co usunpc! Słabeee

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra ludzie dajcie sobie już spokój. Może faktycznie nie powinna usuwać tych komentarzy, ale nie róbcie spamu. Według mnie obie dziewczyny wstawiają bardzo dobre posty i należą im się wielkie brawa za włożoną pracę i czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmierć Noela i letni finał - śmiech na sali!

    OdpowiedzUsuń
  13. Największy bubel tego serialu to głowa Noela Kahna tuż obok nogi Jenny Marshall, która jak gdyby nigdy nic przeszła obok twarzy swojego partnera w zbrodni XDD Że niby nie usłyszała, że coś o wadze kuli do kręgli zleciało z piętra. A podobno ślepi mają wyostrzone pozostałe zmysły, noale zawsze pozostaje opcja, że Jenna cały czas ściemnia.
    Przy tej głowie autentycznie zaczęłam się śmiać, a mój Żenadometr wyskoczył poza skalę i musiałam się przejść po pokoju.

    OdpowiedzUsuń