piątek, 9 września 2016

Wyniki ankiety

Cześć! Ankieta "Czy uważasz, że Noel jest dzieckiem Mary?" tydzień temu dobiegła końca. Dziękuję Wam za Wasze głosy w ankiecie. Wyniki prezentują się następująco:

TAK - 14%

NIE. Jego ojciec tylko przeprowadzał sprawę adopcyjną - 79 %

NIE MAM ZDANIA - 5 %


Podsumowując:
Zdecydowana większość z Was miała rację. To nie Noel okazał się dzieckiem Mary. Szkoda, tylko, że tak przystojny mężczyzna musiał opuścić na dobre Rosewood.. Na szczęście aktora możemy zobaczyć w lutym w kinie na Ciemniejszej stronie Greya ;)

xoxo
Stalia

9 komentarzy:

  1. OOOOO, on w tym filmie? :) Nieźle! Btw, czy tylko dla mnie ten cały Grey kinowy to badziewie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdania są podzielone. ja akurat uwielbiam i książkę i film :D
      podobno zmienił się reżyser, więc liczę na jeszcze lepszą dawkę emocji :D Jamie Dornan ma pokazać nieco więcej niż poprzednio xd

      Usuń
    2. Mnie film zawiódł jak mało który, serio :D Ale może się okaże, że 2 część będzie lepsza :) WHO KNOWS :D

      Usuń
  2. Niestety, ale Brant pojawi się jeszcze rok później - bo w Nowym Obliczu Greya :) w sumie to smutne... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja już napisałam to potem dopiero sprawdziłam, ze w 3 części on będzie. Kręcili od razu 2 i 3 dlatego mi się pomyliło.Szkoda!

      Usuń
    2. a to kogo on ma zagrać w Greyu?

      Usuń
    3. Luka Sawyer'a. Będzie on osobistym "ochroniarzem" Any ;)

      Usuń
  3. Tak naprawde to nie wiadomo kto jest dzieckiem Mary bo to miało być ujawnione dopiero w 7B więc Spencer to może być tylko taka podpucha a więc Noel nadal może okazać się jej dzieckiem (z czego akurat bym się bardziej ucieszyła bo uważam że w tej roli by się sprawdził). Co prawda on już nie żyje ale w sumie jedno nie wyklucza drugiego. Dziwi mnie to bo dopiero poźniej mieli wyjawić ten sekret a już w letnim finale podają nam na tacy tą informacje. Czy to nie jest podejrzane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaję, że to taka podpucha Marlene. Dowiedzieliśmy się, że dzieckiem Mary jest Spencer, ale nic więcej nie wiemy. Jestem 100% pewna, że przez większość odcinków dziewczyny będą teraz poznawać całą historię jak to było z tą Spencer i Mary.
      Moim zdaniem poznaliśmy odpowiedź kto jest dzieckiem Mary i jest nią Spencer. Raczej na 100% nie jest nim Noel, bo po pierwsze umarł, po drugie był postacią pojawiającą się zaledwie w kilku odcinkach i moim zdaniem mało ważną. No ale zobaczymy co Marlene wymyśliła..

      Usuń