czwartek, 8 września 2016

Outfity 7x10

Cześć! Mój internet już wrócił więc mogę zająć się outfitami z finałowego odcinka. 


ARIA

1)

 Ocena:
5/5
 
Jak zauważyliście ten outfit bardzo mi się spodobał. 
Uwielbiam wszelkiego rodzaju ramoneski i jeansy. 

Link:

2) 
 
Ocena:
 4/5

Nie jestem fanką sukienek jak i również koronek. 
Dałam tak wysoką ocenę, ponieważ mimo wszystko Aria wygląda w niej wspaniale! 

Link:


3) 

 Ocena:
4,5/5

Fajna bluzka z długim rękawem, a do tego jeansy w wyższym stanem to jest coś co sama mam w szafie i uwielbiam. Aria wie jak się dobrze ubrać :)

Link:


HANNA

Ocena:
5/5

Hanna przez pierwsze chwile odcinka miała ten sam outfit dlatego w tym odcinku pokazałam Wam tylko tą jedną stylizację. Jest ona trafiona w 10! Fajny sweter z charakterystyczną wyciętą dziurą na ręce,a do tego jeansy z wyższym stanem to jest to :)

Link:

SPENCER

1)
 Ocena:
3/5

Spencer w tym outficie wygląda fajnie. Jest osobą szczupłą, dlatego paski do niej pasują. 

 2)


Ocena:
3/5

Wydaje mi się, że zarówno płaszcz, jak i sweter Spencer miała już na sobie kilka odcinków temu. Całość nie wygląda źle. Bardzo ładnie ten outfit komponuje się z tym niebieskim domem, jak z bajki :D

Ocena:
5/5

Ostatnia stylizacja Spencer najbardziej przypadła mi do gustu. Przepiękne rurki z dziurami i lekkimi przytarciami to jest coś co po prostu ubóstwiam! Sweter mimo iż, wiem, że scenarzyści specjalnie dali jej biały (żeby krew była bardziej widoczna) jest również świetny.

Link:

EMILY

1)

Ocena:
3/5

I znowu koszula. Tym razem mimo całokształtu stylizacji, który jest w porządku nie podoba mi się właśnie koszula. 
 
2)

Ocena:
5/5

Mamy kolejną ramoneskę. I jak by tu jej nie ocenić 5/5? 
Biały tshirt też zawsze będzie ponad czasowy.

ALISON

1)

Ocena:
1/5 

Niestety jej ubranie nie podobało mi się. Znów źle dobrany outfit do jej figury. 
Powinna założyć coś z ciaśniejszymi rękawami i coś z krótszym przodem, a dłuższym tyłem. Kolor tej bluzki również nie jest trafiony. Ali wygląda w nim blado i podkreśla jej "talię".

Link:


2)
 Ocena:
5/5

I tutaj można powiedzieć brawo dla kostiumologa. Wreszcie Ali wygląda wspaniale. Ciemny żakiet, ciekawy wzór na bluzce i ciemne obcisłe spodnie. Brawo!

Link:


Podsumowując:
Ten finał wymiatał jeśli chodzi o ilość stylizacji jak i ich jakość. 
Najlepsze outfity założyła Aria, a najgorsze Emily i Ali. 
Szkoda, że na kolejne stylizacje będziemy musieli poczekać aż do kwietnia..
Na blogu powróci seria "Do kogo jest podobna/podobny" oraz skupimy się bardziej na nowinach z planu oraz z życia naszych aktorów z pll. Tak czy inaczej nie będzie pusto, więc zaglądajcie! :)



xoxo
Stalia


8 komentarzy:

  1. Jestem fanką stylizacji Arii oraz Hanny. Em i Spence nie zawsze wyglądały dobrze. W pierwszych sezonach wygląd Alison był świetny! Fakt faktem, że Sasha przytyła.. tyle, że jej stylizacje nie są odpowiednio dobierane. Zamiast ją wyszczuplić tworzą odwrotny efekt. Szkoda, że będziemy musieli czekać aż do kwietnia na odcinek :c Świetna notka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!

      no właśnie, tragicznie Sashę ubierają. Tak ładna dziewczyna (mimo figury), a tak źle ubierana..

      Usuń
  2. Sasha wygląda okropnie w tym sezonie. Czasami mam wrażenie, że te ubrania ją pogrubiają. Gdzie podziała się Alison z poprzednich sezonów?
    Hanna za to wygląda bardzo fajnie, o ile nie starają się jej specjalnie postarzyć. Dziewczyny mają w rzeczywistości wiek zbliżony do tego w serialu, po co więc jeszcze bardziej dodawać im lat strojem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sasha wygląda źle w pll.. wiem że przytyła ale to piękna kobieta i mogli by się bardziej postarać. Wiem nie ma takiej figury jak kłamczuchy ale chyba sama bym lepiej ubrała Ali niż ci styliści ;/

    Najlepiej w całym 6a jeśli chodzi o outfity wypada Aria.
    Kocham styl Hanny ale bywało różnie z jej stylem w tym sezonie, tak samo z Emily. Styl Spencer raczej na nie ale zdarzają się wyjątki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietajcie ze Ali jest w ciazy i moze chca nam to pokazac ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że to raczej początek ciąży :/ o matko, to chyba znaczy że będzie jeszcze grubsza:D

      Usuń
  5. W każdym odcinku lub przeważnie w większości za najlepiej ubrane Kłamczuchy uważam Arię oraz Spencer. Aria ma to coś, powiem tak scenarzyści odwalili kawał dobrej roboty! A ta bluzka z wzorami - rewelacja! Sama sobie muszę taka sprawić. W tym odcinku urzekł mnie granatowy sweter Spencer w czarne pasy! Sama kocham wszelkiego rodzaju paski, a gdyby takie wdzianko wpadło w moje ręce bez zastanowienia kupiłabym taki! Uważam że Hanna w tych spodniach (aż z czterema guzikami!) wygląda okropnie i te rozcięcia na rękawach bluzki, zdecydowanie NIE! A Ali? To już porażka. Wiem że Sasha przytyła, jednak mogli ją ubrać troszkę lepiej. Ten pierwszy strój Alison, kojarzy mi się z kobietą po czterdziestce, która urodziła 4 dzieci, aczkolwiek do drugiej kreacji nie mogę się przyczepić, świetnie dobrana, a wszelkie, liczne wzory bardzo często pasują do osób z większym brzuszkiem. Oby w 7b postarali się nieco bardziej dobrać ubrania do figury Sashy, by wyglądała na młodą dziewczynę!

    http://lights-of-the-night-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń