niedziela, 18 września 2016

Wyświetlenia 500,000+

Cześć!

Jest powód do świętowania. Na blogu stuknęło już 500,000+ wyświetleń. 
Początki były trudne, jak to zwykle bywa. Pamiętam czasy, gdy komentarze pod notkami były naprawdę rzadkim zjawiskiem. Cieszę się jednak, że nie poddaliśmy się i z determinacją dążyliśmy do pozyskiwania coraz szerszego grona czytelników.
Blog odżył głównie dzięki Wam i Waszemu zainteresowaniu. Gdyby nie Wy nasza działalność zostałaby zawieszona i trzeba byłoby ogłosić upadłość biznesu, haha :)

Bardzo cieszymy się, że jesteście z nami! 
To miłe, że udzielacie się w komentarzach, a także dzielicie się swoimi spostrzeżeniami na mailu. 
Szczególne podziękowania dziewczynom z czatu, które są już "stałymi klientami"! Wy wiecie, że to o Was mówię. Cieszy nas Wasze wsparcie i możliwość dyskusji na różne tematy, nie tylko o PLL.

Możemy mieć tylko nadzieję, że nadal będziecie odwiedzać naszego bloga i czerpać przyjemność z czytania notek. Nie gryziemy, więc nie bójcie dzielić się z nami swoimi opiniami. 
Oby tak dalej!

A w rozwinięciu treści notki kilka filmowych niespodzianek. W tym przeróbka z Hitlerem dowiadującym się o tym, że Cece jest 'A' z polskimi napisami. Ubaw gwarantowany.
Zapraszam!

 Blog ma, co świętować, ale nie chciałam, żeby notka była zrobiona tak "na sucho". W sieci znalazłam filmik z przeróbką Hitler dowiaduje się, że Cece jest 'A' w wersji angielskiej. Nie wiem, czy mieliście już przyjemność oglądać ten filmik, ale jeśli nie to dobrze! Specjalnie dla Was wtopiłam polskie napisy. 
Potraktujcie to z przymrużeniem oka. W końcu to stary filmik, ale myślę, że treścią może dla niektórych osób być aktualny :)
Enjoy!


Ponadto przygotowałam Wam kilka pięknych, cudownych, a nawet seksownych filmików :)


Coś dla fanów Wrena w roli 'A'. Wiem, że pewnie macie dość teorii na ten temat. Musicie jednak obejrzeć filmik. Kompletnie mnie zachwycił. Szczególnie ujęły mnie migawki, w których dziewczyny dowiedziały się, że 'A' to Wren i każda z nich przypomina sobie wspólne momenty z nim (głównie Spencer, Hanna, Mona). Świetna zagrywka! Do tego nastrojowa muzyczka. Niby to krótki filmik, ale powiem Wam szczerze, że wzruszyłam się i to mocno!

Scena z końcówki? "Targa duszą". Na widok tego małego chłopca, który został opuszczony przez rodziców, zrobiło mi się go szkoda. 

Według mnie, Marlene powinna zostać przy wersji, że Charles to mężczyzna, ponieważ to bardziej wiarygodne. Obojętne, czy byłby to Wren, Andrew, Ezra czy ktokolwiek. 
Ciekawe, że kilkuminutowy filmik wywołuje we mnie większe reakcje, niż odcinek finałowy 6A.


Bardzo podobny filmik, ale do tego doszło "Requiem For a Dream" jako podkład. Uwielbiam! 


Słodko-gorzkie przypomnienie związków głównych par w PLL.

Perfect :)

Kocham Damona, no cóż!


Sexy Ladies!


Pozdrawiam 
Lily Red

31 komentarzy:

  1. Super notka ! Hitler mnie zabił ;P Życzę więcej sukcesow na blogu. Pisz więcej! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeróbkę ,,Reakcja Hilera na nowy hit Kalwi & Remi"
      https://www.youtube.com/watch?v=6rOVg7iv1yw

      Dziękujemy <3

      Usuń
  2. Gratuluję!
    Macie naprawdę świetny blog, widać że robicie to co lubicie, a nie tak na sztukę. Wasz blog jest moim ulubionym o pll, notki nigdy nie są suche. Kawał świetnej roboty. Byle tak dalej :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym rzecz, żeby lubić to co się robi ;) Mam nadzieję, że w przyszłości znajdę sobie pracę w jakiejś kreatywnej branży, haha. Marzy mi się wydawnictwo, jak Arii :D

      Dziękujemy i zapraszamy ponownie w takim razie <3

      Usuń
  3. Taaaaaaaaak, zgadzam się, życzę Wam kolejnych +500 i jeszcze więcej ;)

    Good job girls! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy to my przypadkiem nie powinniśmy życzyć Ci +500? Chyba, że zmieni się partia rządząca i zabiorą te 500 zł, hahaha :D
      Thank you very much <3

      Usuń
  4. Gratulacje! Oby doszło do miliona! :) Wielkie brawa za kawał niezłej roboty jaki wkładacie w tego bloga! Jesteście najlepsze! I uwielbiam twoje żarciki Lili! Hitler wygrał wszystko! Hahah! :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość :)
      A teraz wzrusz się oglądając 1 filmik z Wrenem. Trochę śmiechu, trochę łez. Tak to działa :D
      Dziękujemy <3

      Usuń
  5. Gratulacje!
    A Hanny i Damona to się nie spodziewałam! Hahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3
      Był w polecanych i spodobał mi się, a mam słabość do Damona z pierwszych sezonów i tego książkowego. Aktualny Damon w serialu to lekka ciapa, ale cóż... miłość nie wybiera. Widziały gały, co brały jak się zakochiwały hahaha :D

      Usuń
  6. hahaha xD Hitler i tekst o Tippy'm i psie Ali ;D <3
    poprawiliście mi humor ;D
    zakochałam sie w filmiku z Halebem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hitler rozwalił system tym teściorem. Z perspektywy czasu już nie mam takiego bulwersu, że Sara została Red Coat i Black Widow, bo po prostu zapomina się o tym. Ale dzięki temu filmikowi znowu dostrzegłam to, jakie to beznadziejne, że taka ważna postać została obsadzona przez Sarę. Faktycznie większość odcinków spędzała albo pod prysznicem albo z Emily :D

      Haleb był stworzony dla siebie. Caleb był idealnym chłopakiem. Te wspomnienia z ich przeszłości są cudowne. Gdyby nie ten niepotrzebny wątek ze Spalebem byłoby lepiej. Niech sobie machną parę dzieciaczków, a co :D

      Usuń
    2. mi za pierwszym razem dwójka wyskoczyła (ale nie parka xD )

      Spaleb był całkowicie niepotrzebny, jedno do drugiego w ogóle nie pasowało, tylko rozwalili fajna przyjaźń..

      bo ten pomysł z jakąs Shower Sarą w ogóle to chyba z d.. wzięty był, RC i BW tak jakby ważne postacie a tu taka postać z paru odcinków...
      pod prysznicem zaczeła i pod prysznicem skończyła :P

      Usuń
    3. Oglądałam taki filmik, który udowadniał, że finał był robiony na ostatnią minutę i tam było pokazanie sceny, w której Cece mówi Emily, że była w Rosewood "Tamtej nocy" u Alison, ponieważ ta poprosiła ją o wsparcie. Była zdenerwowana tymi filmikami, które ukradła klubowi NAT. Czyli Cece była u DiLaurentisów w "tę noc" i mogła rozmawiać z Melissą, choć się tego wyparła i powiedziała, że to była Bethany.
      A po cholibkę Bethany miałaby gadać z Melissą? Nawet się nie znały.

      I najlepsze: w finale pokazano nam, że Marion zginęła popchnięta przez małoletnią Bethany. Ona i Charles zostali pokazani jako dzieci. A przecież Wilden miał rzekomo tyle samo lat, co Cece. Czyli też miał wtedy te 12 lat. To jakim cudem mógł zatuszować morderstwo Marion jako policjant? Widzieliśmy raport ze śmieci Marion i było mówione, że to Wilden zatuszował sprawę, bo go Jessica przekupiła. Rozumiem, że można zapomnieć o pierdołach, ale to nie była pierdoła.
      Nie ogarniam jak Marlene mogła strzelić takiego bubla w sprawie Marion.
      Zresztą we flashbacku ze starszych sezonów, Marion żyła jeszcze wtedy gdy Toby był nastolatkiem. Czyli Cece jako starsza od Toby'ego musiała wtedy mieć już po 20-stce, a nie tak jak w finale pokazali nam jakieś 12 lat.

      Usuń
  7. Wpadłam na pomysł aby napisać swoje oczekiwania odnośnie odcinka 7x20 (w takiej wersji opowiadania) i najlepsze pojawiłoby się na blogu czy coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, żeby zorganizować taki konkurs? Czemu nie? Ciekawe, czy byłoby jakieś zainteresowanie?
      To byłyby tylko oczekiwania do spisania w takiej formie na jaką pozwoli kreatywność, a nie prestiżowy konkurs literacki :D
      Fajna sprawa! Mi się podoba.

      Myślę, że to wypali! Sama się podjarałam, haha. Oczywiście jako inicjator/ka pomysłu miałabyś kilka punktów do przodu. Skusisz się? ;>

      Usuń
    2. Oczywiście! ciągle myśle nad moim "wymarzonym" zakończeniem serialu hahah :D

      Usuń
    3. Ja też ciągle nad tym rozmyślam. Czasem wolę, żeby wszystko okazało się snem, a czasem nie :)

      Usuń
  8. Gratuluję!Uwielbiam waszego bloga i poczucie humoru! Teraz czekamy na milion!

    OdpowiedzUsuń
  9. ogladajac ten filmik o Hitlerze przypomnialam sobie o Lorenzo, ale nie moge skojarzyć co się stało, że już go nie ma, ktoś przypomni?;)
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorenzo zaginął w tajemniczych okolicznościach. Był jeszcze na początku, gdy odnaleziono ciało Charlotte. To on wtedy prowadził jej sprawę i przesłuchał Alison. To on też zadał jej pytanie, czy uważa, że jej przyjaciółki mogły mieć z tym coś wspólnego. No i potem zniknął, a zastąpił go Marco.
      Widocznie aktor przestał być potrzebny producentom skoro nie można było wcisnąć go żadnej innej bohaterce, a Alison miała mieć męża i potem zostać bi/homo :P

      Usuń
    2. hahaha no tak, najlepiej tak urwać :D
      dziękuje za odpowiedź :*
      To chyba już skleroza, bo to że aktor grający Jasona był zmieniony też sobie dopiero niedawno przypomniałam oglądając jeszcze raz 1 sezon i mówią, że to brat Ali a ja sie zastanawiam kto to jest xD

      Usuń
    3. Wczoraj oglądałam odcinek 1 sezonu z memoriałem dla Alison (postawili fontannę i ławkę dla niej) i też miałam takie zdziwko widząc tamtego Jasona. Wolę aktualnego, naszego Jezuska :D

      Usuń
    4. no to widziałyśmy dokładnie ten sam odcinek,tylko ja troche wcześniej xdd
      i też zdecydowanie wole obecnego, tamten był dziwny, chociaż w przypadku tej rodziny to może i dobrze hahaha :D

      Usuń
    5. W sumie tak. I wizualnie bardziej pasował na brata Spencer.
      Natomiast Jason Jezus to typowy Drake :D

      Usuń
    6. no dokladnie.
      mi to w ogóle Cece wyglądem nie pasuje na córke Mary xd
      może to przez ten kolor włosów albo coś ze mną nie tak :D

      Usuń
  10. Kocham tego bloga i Lily Red! Byle do miliona! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wyznania miłosne, hahaha :D
      Dziękuję bardzo za uznanie! Peace & Love <3

      Usuń