wtorek, 27 września 2016

For fun #3

Cześć!

Jakiś czas temu wprowadziłam serię For Fun, w której dodaję różnego rodzaju luźne notki. Głównie z crossoverami, czołówkami w innym stylu, tematycznymi filmikami związanymi z PLL. Czasami trafiają się takie perełki, którymi chcę się z Wami podzielić. 
Ostatnio natrafiłam w propozycjach (jakimś cudem) na filmiki Hanny i Malii z Teen Wolf/Diany z The Secret Circle.
Byłam zaskoczona, ponieważ nie sądziłam, że ktoś może być fanem takiego shipu. Chociaż, jak mam być szczera to jakoś specjalnie też nie szukam filmików o tematyce homoseksualnej. Jedyną taką parą, którą lubię jest Jude i Zero z "Hit the floor". Nie mam też takiego hopla, żeby "uparcie szipować" osoby hetero tej samej płci, jak np. Stereka (Stiles i Derek z Teen Wolf).

Muszę jednak przyznać, że te filmiki są świetne! Bardzo spodobała mi się wizja Hanny i Malii razem. Podziwiam twórcę filmików za stworzenie czegoś tak interesującego.
Tak z czystej ciekawości zainteresowałam się tą tematyką i co ciekawe jest parę filmików, w których szipuje się np. Hannę i Lydię (TW), Hannę i Elenę (TVD), Emily i Malię, a nawet Spencer i Monę.
Dzisiejsza notka będzie poświęcona homoseksualizmowi! 

Porozmawiajmy o tym, co sądzicie o takich wątkach w serialach i czy macie jakieś swoje ulubione pary, które chcielibyście wymienić w komentarzach. 


Hanna i Malia
Nawet chciałabym zobaczyć sceny tej dwójki. Tylko może w innym serialu, ponieważ nie przywykłabym do zmiany Hanny w lesbijkę. Zresztą w PLL osoby homoseksualne nie są zbyt interesujące i charyzmatyczne, jak np. taki Felix z "Orphan Black" albo wspomniani już Jude i Zero z "Hit The Floor". 


Hanna i Lydia
Super ujęcia zza kulis różnych sesji aktorek
Fajny filmik, ponieważ lubię Ashley, ale Holland uwielbiam!

Hanna i Elena


Aria i Elena

Emily i Malia
Uwzięli się na tę Malię :)

Emily i Alison
Nie jestem fanką Emison, ale filmiki uważam za naprawdę udane i warte dodania


Alison i Katherine
Nie uważacie, że wczesna Ali i Katherine są w pewnym sensie podobne do siebie? Chodzi mi o to, że obie są wredne, ale do polubienia.

Aria i Hanna
O takim shipie też nie pomyślałabym!

Spencer i Mona
Kontekst bardziej... przyjacielski, niż romantyczny
Gdy zobaczyłam ten filmik, pomyślałam sobie, że jeśli bym nie oglądała PLL to uznałabym Spencer i Monę za oddane przyjaciółki

+ Jak już ma być sprośnie to filmik o miłosnym czworokąciku
Cholibka, chciałabym zobaczyć Wrennę!

A teraz potańcujcie sobie trochę! 
Miłego dnia!
LILY RED

4 komentarze:

  1. Spencer i Mona ��

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie to mają łeb do tworzenia takich klipów :D teraz to mi zabrakło Eleny w tvd. Ogólnie chce już wampiry! jeszcze miesiąc czekania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę Katherine :P
      A chodzą ploty, że Nina może wrócić do TVD na finał, ale nie jako Elena. Więc jako kto? Nie ma więcej doppelgangerów przecież. Lolć :D
      I The Originals jest lepsze :D

      Usuń
    2. ja tam w ogóle nie przepadam za Niną, ale jakby jest częścią Pamiętników więc jej troszkę brakuje. The Originals też już by mogło lecieć :D Jestem ciekawa tego przeskoku czasowego :D

      Usuń