piątek, 23 września 2016

Więcej fotek zza kulis 7 sezonu

Czołem!

Czy Wy też nie macie wrażenia, że Ashley jest uzależniona od używania telefonu? Zastanawiam się, kiedy ona z niego nie korzysta? Pewnie nawet przez sen stuka w materac myśląc, że to klawiatura. 
Nawet niedawno Charlie Craig dodał zdjęcie Ashley z telefonem i dopiskiem ,,Ashley publikująca swoje zdjęcie, kiedy publikuje swoje zdjęcie, publikując zdjęcie...". 

Chociaż może to lepiej dla nas, ponieważ dowiadujemy się więcej informacji z planu dzięki - głównie Ash - snapchatom, tweetom i insta.

W rozwinięciu zdjęcia zza kulis kręcenia pozostałych odcinków 7 sezonu.



~ * ~
 Przez chwilę myślałam, że znowu zobaczymy Hefty Hannę.

 Sądząc po outficie to jednak nie będzie Hefty Hanna :)



 Ashley Marin wróciła na plan. Supcio!

 Ashley ma świetny kontakt z Normanem Buckleyem :)



 Biedny Ian!



Czy ten filtr został stworzony specjalnie dla Mony? Chyba tak :)




Snapchat Lucy. Ostatnie chwile w apartamencie Ezry.



 Ian, hahaha :D

 7x18

 Czytanie scenariusza ostatniego odcinka!

Chata Spencer jest już składana na części.


#Alimona to najbardziej interesujący ship według Normana. Zgadzacie się z nim?
Ciekawe... może faktycznie wrócimy do wojny Ali-Mona z tą całą historią A.D.






 Powrót detektywa Barry'ego. Może to on będzie tym kuzynem Mai?



Hmm zauważyliście zmianę fryzury Hanny? Przez to właśnie wzięłam ją za Hefty Hannę. 
W sumie to dziwne, że wrócili do takiej fryzury skoro Kłamczuchy odgrywają teraz role starszych. Zobaczcie, że na gifie poniżej Hanna rzeczywiście wygląda na "dojrzałą". Skąd zatem ten zabieg odmłodzenia? A może to tylko dla mnie wygląda mniej dojrzale w takiej fryzurze. I później okaże się, że ten nowy look zobaczymy już w "życiu po A.D."

LILY RED

5 komentarzy:

  1. Tashley ,<3 a jestem ciekawa czy zobaczymy w końcu tą scenę w której dziewczyny wbiegają do Alison

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, bo Marlene to potwierdziła :)
      A Charlie Craig mówił, że policja dowie się o zabójstwie Elliotta i będzie wykorzystywać Kłamczuchy do złapania A.D. Dlatego wierzę, że scena z klasy to była ustawka do złapania A.D. :D

      Usuń
  2. Dla mnie Hanna ostatnio ma okropne włosy, o ile bardzo podobały mi się w 6b to w ostatnich odcinek patrzyłam na nie z obrzydzeniem :D Jestem perfekcjonistką i nie dla mnie odrosty i bałagan na włosach, no nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie się zgadzam! Na gifie ze sceny "klasowej" Hanna ma świetne włosy i wygląda mega dojrzale, kobieco i kwitnąco. A aktualnie w serialu ma takiego czochra bobra, że ojej :)

      Usuń