piątek, 16 września 2016

Urodziny Iana Hardinga

Cześć! Nie wiem czy wiecie, ale dzisiaj Ian Harding kończy okrągłą 30-stkę!


Z tej okazji Marlene King na instagramie napisała:



"Wszystkiego Najlepszego Ian Harding. Dzięki za te 7 lat rozśmieszania i uśmiechu. Czuję, że patrzyłam na Ciebie jak stałeś się mężczyzną. I jakim cholernie dobrym! To jest niesamowicie wyjątkowe <3 <3 "


Ode mnie Wszystkiego Najlepszego Ian!  
W rozwinięciu moje ulubione gify z Ianem w roli głównej :)









Co do poziomu aktorstwa Iana nie będę pisać, bo nie chce mu w dniu urodzin psuć humoru, ale moim zdaniem Ian jest wspaniałym człowiekiem! Jest mega przystojnym mężczyzną, jego uśmiech jest powalający. Na dodatek ma coś w głowie, bo działa charytatywnie, uwielbia zwierzęta i jest wspaniałym kompanem. Kocham jego poczucie humoru i dystans do życia.

A Wy lubicie Iana? Dalibyście mu 30 lat?

xoxo
Stalia

6 komentarzy:

  1. Ashley zlozyla ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak złożyła godzinę po dodaniu mojego posta :) fajnie z jej strony!

      Usuń
  2. Prawda. Ashley złożyła mu życzenia. Bardzo słodkie zdjęcie dodała! <3
    https://67.media.tumblr.com/4f566feafa236e66f309e7a5349c4fed/tumblr_odm5febuUN1trh0f4o1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mu złożyli. Shay, Ash, Tyler..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak złożyli, pewnie przeczytali mój post i sobie przypomnieli :D (taki żarcik oczywiście)

      Usuń
    2. No jak nie, jak tak? Zobaczyli, że ktoś zauważył brak życzeń dla Iana i od razu zabrali się do roboty :D

      Usuń