sobota, 10 września 2016

Kogo shipujesz: Ezrię czy Jarię?

Cześć! Jak tam to z Wami jest? 
Ciągle shipujecie Ezrię, czy po ostatnich momentach w serialu zmieniliście zdanie? 
Pokażę Wam krótkie obrazkowe streszczenie EZRII i JARII.

Zaczynamy!

To prawdopodobnie bezpiecznie jest powiedzieć, że prawie wszyscy byliśmy zagorzałymi fanami tej pary.





Praktycznie byli ze sobą od zawsze!



Byli totalnie do siebie stworzeni!


Byliśmy super podekscytowani kiedy Ezra oświadczył się Arii.


I byliśmy jeszcze bardziej podekscytowani kiedy Aria powiedziała "tak"!


Ale potem stało się "TO" ;/


I teraz nie jesteśmy już pewni co do uczuć Ezry.


Ale tak z boku tego wszystkiego można powiedzieć shipujemy także Jarię!


Są super słodcy razem!


Wygląda na to, że on NAPRAWDĘ lubi ją!
Pamiętacie scenę, w której mówi jej, że nie wyobraża sobie nikogo innego lepszego od niej?


On wie jak bardzo ona lubi kawę od Niego.



 Tworzą idealny zespół!


Pomiędzy nimi można wyczuć mocną chemię!



***

Teraz należy do Was wybór. Na tą chwilę:

WOLICIE EZRIĘ CZY JARIĘ?




Ankieta po lewej stronie już znajduje się na blogu :)



xoxo
Stalia


20 komentarzy:

  1. Jaria zdecydowanie <3

    Ezria była fajna w 1 i 2 sezonie nawet byli wtedy moją ulubioną parą.
    Według mnie większa chemia jest pomiędzy Arią&Jasonem i bardziej do siebie
    pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że Aria nie może się rozdwoić i być z dwoma!

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego ale jakoś tak Jaria mi do siebie nie pasuje m.in. z wyglądu może dlatego że tak mało scen nam z nią pokazali ale mimo wszystko mam niedosyt dlatego typuje Ezrę z nim widzieliśmy więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiemy raczej na 100%, że na koniec serialu Aria będzie z Ezrą. Ale ja nie mam nic przeciwko temu jakby przez jeszcze kilka odcinków była z Jasonem. Wątpię jednak, że znów zobaczymy ich romantyczne sceny. Wyraźnie pokazali nam, że Ezra i Aria są sobie przeznaczeni...

      Usuń
  3. Aria fajnie wygląda razem z Jasonem, ale zdecydowanie wolę Ezrię. Polubiłem tę parę od samego początku ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaria. Zawsze chciałam żeby Aria i Jason byli razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaria! Ich wspólne sceny bardzo mi sie podobały i szkoda, że na przestrzeni tylu sezonów było ich tak mało. Gdyby Aria wyszła za Jasona to byłaby ona rodziną z Alison i Spencer. :) To by było fajne. Ezria od zawsze mnie nudziła. Szkoda, że ich związek się nie rozpadnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewidentnie EZRIA❤ Kocham tą pare od początku serialu. Ardzi podobał mi sie styl ich związku, bo mimo wszystko troche różnił się od pozostałych. Uwielbiałam to jak do siebie zawsze wracali i walczyli o ten związek, z którego większość po prostu by zrezygnowała. Teraz czekam tylko na ich HAPPY END. Nie po to ciągneli ten związek żeby go teraz rozwalić. Super post i mam nadzieję, że pojawi się kolejny, np. Ze Spencer, Emily, bo Hanna ewidentnie ma już swojego księcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez zachowanie Ezry to zdecydowanie Jaria! Tylko Jason mógłby obciąć te Chrystusowe włosy
    A i nie pisze się stworzeni do siebie tylko dla siebie
    PS: Cudownie zrobiłaś że wywaliłaś tę 14-latkę. Nie nadawał się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę, to nie została wywalona.

      Usuń
    2. Poważnie? Jak można trzymać kogoś takiego kto nie potrafi postów ciekawych pisać?! Porażka...

      Usuń
    3. kochani chyba spłoszyliście mi kandydatkę na redaktorkę! co z tego, że ma 14 lat? na mailu pisała bardzo dojrzale. zapowiadała się nieźle tam. Teraz nie wiem czy napisze ona kolejny post, chyba się Was przestraszyła xD

      Usuń
  8. Zdecydowanie Jaria :P Od początku serialu nie lubiłam zarówno Ezry jak i Arii, a ich wspólne sceny były dla mnie jak tortury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę Ezrię. Jarię widzieliśmy raptem pare razy przez te wszystkie sezony, to dla mnie za mało, żeby ich teraz shipować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie więcej takich pojedynków shippów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten post akurat był przetłumaczony z amerykańskiej strony. jeśli jednak spodobał się on Wam to mogę zrobić więcej podobnych pojedynków ;)

      Usuń
  11. Jaria, ale tylko wtedy,kiedy Jason przestanie udawać Jezusa XD

    OdpowiedzUsuń