czwartek, 29 września 2016

Sister Cities - napisy polskie

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was wyjątkową niespodziankę. Zrobiłam polskie napisy do najnowszego filmu "Sister Cities" z Troian Bellisario w roli głównej. Wiem, że wielu z Was chciało obejrzeć "Sister".
Jako że sama byłam zainteresowana, zabrałam się do roboty. I nie żałuję!

"Sister Cities" to bardzo interesujący film, który porusza poważne kwestie, a jednocześnie nie jest zbyt przytłaczający dla widza. Nawet się nie obejrzycie, a już będzie koniec. 
Przyznaję, że wzruszyłam się w trakcie oglądania, gdyż zawsze dotyka mnie czyjeś cierpienie/poważna choroba.
Film może nie jest arcydziełem światowej klasy, ale warto go obejrzeć zarówno ze względu na fabułę, jak i dla Troian.

W rozwinięciu znajdziecie opis fabuły i zwiastun.
To moje pierwsze tłumaczenie jakiegokolwiek filmu, więc z góry przepraszam, jeśli pojawią się jakieś literówki.

PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE!!!
Fabuła:

,,Sister Cities" to historia sióstr Baxter, których matka popełniła samobójstwo. Carolina, Dallas i Baltimore wracają do rodzinnego domu, gdzie czeka na nich czwarta z sióstr, Austin. 
Dziewczyny są zaskoczone, gdy okazuje się, że ciało ich matki nie zostało zabrane do kostnicy. W trakcie licznych rozmów wychodzą na jaw prawdziwe okoliczności stojące za śmiercią ich rodzicielki.
Siostry Baxter żywiły liczne urazy wobec swojej matki i straciły z nią kontakt. Teraz będą musiały zmierzyć się z wyrzutami sumienia.

~ * ~
To taki opis ,,pi razy drzwi". Sama go naskrobałam, ponieważ w necie nie znalazłam nic dłuższego.

Zwiastun:
MIŁEGO OGLĄDANIA!
LILY RED

19 komentarzy:

  1. Matko kocham Cię ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda mi się dużo love teraz, także dziękuję <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Zabieram się za oglądanie :) Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego seansu :*
      Podziel się później wrażeniami :D

      Usuń
  3. No cóż, jakoś wcześniej mnie nie zainteresował, ale może ze względu na Troian oglądnę.
    No i oczywiście super praca z tymi napisami. Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie zainteresował na początku, no bo co może być ciekawego w tym, że zmarła kobiecina i jej córki zjeżdżają się do domu na pogrzeb?
      Ale potem okazało się, że film jest dosyć lekki, porusza poważny problem i były też śmieszne momenty. Ale najlepsze było to, że na początek dali jakąś scenę i myśleliśmy, że znamy prawdę, a potem z czasem po trochu rozjaśniali tę sprawę :D
      Plus, Troian grała tam najmłodszą, wesołą, lekko hipsterską z sióstr. Można było się pośmiać, jak tańczyła, paliła trawkę albo próbowała zajrzeć pod spódnicę siostry xD

      Usuń
  4. Świetnie, akurat szukałam jakiegoś fajnego filmu na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda ogladalam już ten film w oryginale ale chętnie obejrze, bo parę rzeczy nie do końca rozumiałam. Takze dziękuję, jesteś super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oryginale jak oglądałam to też momentami nie chwytałam, o co biega. Początkowa scena już myli, bo matka z córką siedzą na pomoście i rozmawiają, że "ONA umiera". Zastanawiałam się, co za "SHE". A potem w połowie filmu okazało się, że to chodziło o pająka, hahaha. Tylko najwyraźniej to była samiczka pająka :D

      Usuń
  6. Hejka, mam dwa pytania dla tych którzy oglądali film,
    Więc uwaga

    SPOILER ALERT!

    SPOILER!

    O co chodziło z papierami tej czarnulki które popisywała?I czy dobrze zrozumiałam że najstarsza córka odziedziczyła chorobę po matce? Nie było to powiedziane w prost, ale ta jej scena przed lustrem jak patrzyła na swoje ręce..?

    Dziękuję! :-)

    Koniec spoilerów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta perfekcyjna z sióstr, Dallas rozwodzi się z mężem. Pamiętasz scenę w kuchni, gdy wysprzątała ją na błysk niczym Lady Rozenek? Wtedy do kuchni weszła też Austin, no i Dallas poślizgnęła się, a z torebki wypadły jej papiery rozwodowe. Najpierw mówiła, że to jej mąż się zmienił, a potem powiedziała, że to nie prawda, że chodzi o nią :)
      A co do starszej z sióstr to raczej nie chodziło o to, że odziedziczyła chorobę. Spojrzała na swoją dłoń, przypominając sobie jakie to uczucie być sparaliżowanym, jak nie mogła poruszyć nawet paluszkiem po tym leku. I chyba wtedy dotarło do niej, co musiała przeżywać jej matka. Ale równie dobrze może być tak, że zaczęła obawiać się, iż może być chora na to samo w przyszłości. W końcu matka miała stwardnienie, a ojciec Alzhaimera.

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo!!!! Marzenia jednak się spełniają, chciałam obejrzeć ten film, ale wiedziałam, że z moją zdolnością angielskiego za dużo nie zrozumiem, a tu niespodzianka :*
    + poplakalam się jak one czytały te listy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;)
      A mnie najmocniej wzruszyło, jak ich matka pisała listy i ledwie poruszała dłonią. Jej udręka po prostu była ciężka do obejrzenia ;<

      Usuń
  8. czy to tułmaczenie jeszcze działa ? bo pokazuje mi błąd niestety :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego pokazuje się błąd? Czy możesz to naprawić? ��

    OdpowiedzUsuń