poniedziałek, 12 września 2016

Poniedziałkowe zabawy: znajdź 3 różnice : aktualizacja

Cześć! W czasie tej dłuuuugiej przerwy pomiędzy 7a, a 7b postanowiłam wprowadzić na blogu poniedziałkowe zabawy. Będą one różne np. znajdź 3 różnice, rebusy, zagadki i testy. 
Dzisiaj mam dla Was kadr z odcinka, w którym to Wy musicie znaleźć 3 różnice! 

Pierwsza osoba, która napisze poprawną odpowiedź wygrywa! 
W kolejny poniedziałkowy post otrzyma ode mnie specjalne gratulacje. 
Jutro nastąpi aktualizacja posta z poprawną odpowiedzią.
Piszcie konkretne odpowiedzi!



I jak widzicie różnice w tych obrazkach?

Dajcie znać czy takie poniedziałkowe zabawy Wam się będą podobały!

AKTUALIZACJA:

Wczorajszą poniedziałkową zabawę wygrywa...


xoxo
Stalia

7 komentarzy:

  1. Bluzka Alison, telefon na stole i brak drugiego guzika od dołu na koszuli Caleba :D
    P.s. bardzo fajny pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widze dodatkowo roznice we wlosach spencer:)na dolnym obrazku sa innego koloru, ciemniejsze, bez refleksow jak na gornym obrazku :) plus drugi od dolu guzik u caleba w koszuli i telefon na blacie. Ot trzy ktore zauwazylam:)swietna zabawa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że tylko pierwsza osoba "wygrywa" XD
    bo ktoś wejdzie za późno i już bez sensu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę ustalić, że "poniedziałkowa zabawa" zawsze będzie pojawiać się o godzinie 20.00. Wtedy będzie liczyć się czas kto pierwszy ten lepszy

      Usuń
  4. Ohh nie przygotowalam przemowy na ten moment xD
    ale po ewela to jest zero a nie 'o' no ale kto by sie tym przejmowal :D
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skopiowałam nick tak jak leci u Ciebie. w tej czcionce widocznie 0 wygląda jak o. Mam nadzieję, że nie uraziłam! też pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Aaa to zwracam honor :D nie no cos tyy:))

      Usuń