poniedziałek, 19 września 2016

Poniedziałkowe zabawy: znajdź 3 różnice : aktualizacja

Cześć! Co tydzień po godzinie 20.00 będą pojawiać się u Nas na blogu różnego rodzaju zabawy. W tym tygodniu znowu będzie to zabawa: znajdź trzy różnice, ponieważ dzisiaj pierwszy dzień byłam w pracy i nie mam siły wymyślać nowej zabawy. W każdym razie na dzisiaj przygotowałam nowy obrazek i nowe "luki" do znalezienia. Oto one:


Waszym zadaniem jest jak najszybsze i najprecyzyjniejsze napisanie w komentarzu jakie 3 różnice są na tych dwóch niemalże identycznych obrazkach. Kto pierwszy poda te różnice wygrywa. Pamiętajcie, że nie jest to tylko zabawa kto lepszy ale i też sprawdzenie samego siebie!
Ogłoszenie wyników nastąpi jutro wieczorem w aktualizacji posta.
W następnym tygodniu pojawi  się już na pewno inna zabawa!
AKTUALIZACJA:
Dziękuję Wam za wspólną zabawę. Szkoda, że tak mało Was było ale mam nadzieję, że spowodowane jest to tym, że jak ktoś wpadnie na te 3 tropy to koniec zabawy, bo nie jesteście już pierwsi. Mimo tego zachęcam Was do wypisania swoich typów nie patrząc na komentarze poprzednie. Sam siebie możesz sprawdzić czy jesteś spostrzegawczy!
We wczorajszej zabawie moje gorące gratulacje przekazuje...
Brawo za spostrzegawczość! :D

 Za tydzień kolejna zabawa. Bądźcie czujni o godzinie 20.00! 
Tym razem będzie krzyżówka ;)

xoxo
Stalia

10 komentarzy:

  1. 1.Na górnym zdjęciu mamy zamek w drzwiach (ten u góry,typu zasuwka) na dolnym zdjęciu tego nie ma.
    2.Na górnym zdjęciu narzuta na łóżku odkrywa kawałek pościeli w kropki, a na dolnym zdjęciu mamy jednolitą białą narzutę.
    3. Na górnym zdjęciu na poduszce (trzeci rząd od lewej,trzeci kropka od dołu) kropka jest biała, a na dolnym ta sama kropka jest ciemna


    Świetny pomysł z tymi zabawami! ;)
    -bluesocks-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluesocks, czy Ty masz sokoli wzrok? :D Jak udało ci się wypatrzyć jakąś ciemniejszą kropkę w punkcie 3? Mi się udało wyłapać tylko dwa punkty, ale ślepak ze mnie :D
      Brawa dla Ciebie po prostu! Brawo Ty :D

      Usuń
    2. po prostu szybko można przesuwac zdjęcia i wszystko widac

      Usuń
  2. Świetny pomysł. A kto jest na zdjęciu z Calebem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak siły nie masz na bloga,to może oddaj pałeczkę komu innemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku ogarnij się, każdy ma prawo czuć się zmęczonym, ale to nie znaczy od razu, że ma rezygnować z tego co lubi. Ciesz się, że nie boi się pisać tu na blogu, że jest zmęczona, bo najwyraźniej Hej ty lecą na wszystko. Bo jest zmęczona. Bo ma życie. Bo jest człowiekiem.
      Dziewczyny wykonujecie tu wspaniałą robotę, uwielbiam waszego bloga, obie jesteście super, nie przejmujcie się takimi anonimami, bo im się po prostu w domu nudzi, nie chcą się uczyć i odreagowują tego skutki.

      Usuń
    2. dzięki za zrozumienie drugiego człowieka, za poparcie i za wszystko ;) Bardzo miło mi się zrobiło na serduchu jak ktoś na prawdę docenia Naszą pracę i co więcej broni! Dzięki :*

      Usuń
    3. Wisi mi i powiewa ten "pocisk" ;)
      Kogo tu obchodzi Twoje życie? Nikogo.Ludzie chcą porządnych notek w które ktoś włożył serce i czas,skoro sam twierdzi,że tak mu zależy na blogu.
      U Ciebie tego nie widać.I tyle.
      I przyzwyczaj się.Komentarze bywają pozytywne i negatywne,a to jak na nie reagujesz mówi o Tobie.Widzisz negatywy - weź się do pracy zamiast popłakiwać w kącie.
      Śmieszy mnie,że negatywna opinia = hejt ;)

      Usuń
  4. Lily Red kiedyś współprowadziłam bloga i miałyśmy podobne konkursy i korzystałyśmy z takich "zabaw" :)

    -bluesocks-

    OdpowiedzUsuń