piątek, 23 września 2016

Lucy Hale dla Venice Magazine

Witam ponownie!

Chciałam poinformować Was o tym, że Lucy Hale po raz kolejny zagościła na okładce znanego magazynu. Tym razem wzięła ona udział w sesji dla Venice Magazine. 

Na ten moment aktorka opublikowała na swym Instagramie tylko cztery zdjęcia z tej sesji. 
Sprawdzałam przy okazji magazyn Venice w celu znalezienia ewentualnego wywiadu z Lucy, ale póki co nic takiego nie zauważyłam. 
Jeśli pojawi się więcej zdjęć albo wywiad, wtedy notka zostanie zaktualizowana.
Teraz po prostu nacieszcie swoje oczy zdjęciami Lucy i oceńcie "klimat", "styl" tej sesji.


OKŁADKA:

~ * ~ 
 1. Daję "lajka". Głównie za makijaż! Cudowny kolor szminki. 
Ogółem zdjęcie szału nie robi, widywałam już lepsze sesje. Można mu jednak nadać miano "ładnego".


2. Nie daję "lajka". Z jednej strony znowu podoba mi się idealnie dobrany makijaż do urody Lucy, ale z drugiej strony... ta fryzura. Tak jakby miała przetłuszczone włosy. Okej wiem, że to taka stylistyka i może nie znam się na sztuce, ale nadal jestem na nie :)


NAJLEPSZE ZDJĘCIE Z SESJI!

Bardzo, bardzo podoba mi się Lucy na tym zdjęciu! 
Ona jest po prostu idealna! 

1 komentarz:

  1. Pierwsze i trzecie zdjęcie jest bardzo fajne, drugie jak dla mnie niezbyt korzystne, również nie rozumiem tej stylizacji "na tłuste włosy" :)

    OdpowiedzUsuń