sobota, 24 września 2016

Która postać zostałaby Twoją BFF?

Cześć!

Jakiś czas temu na oficjalnej stronie stacji Freeform pojawił się test ,,Która z bohaterek zostałaby Twoją najlepszą przyjaciółką?". 

Zabawa jest raczej skierowana do dziewczyn, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby panowie również machnęli sobie teścik :)

Mi wyszło, że moją najlepszą przyjaciółką byłaby Hanna. Zgadzam się z tym wynikiem! Nawet nie zaznaczałam odpowiedzi typowych pod Hannę, czyli ,,zakupy, żarty, ubrania".

W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie wszystkich pytań i odpowiedzi, a także wyników. 
Jeśli będziecie mieli problem z jakimś słówkiem wystarczy zajrzeć do środka.
Zapraszam do zabawy!



1. Jakiego słowa użyliby Twoi przyjaciele, żeby Cię opisać?
A) Creative - Kreatywna 
B) Funny - Zabawna 
C) Bossy- Apodyktyczna 
D) Sporty- Wysportowana

2. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
A) I'm happy as long as I'm active - Jestem szczęśliwa tak długo, dopóki jestem aktywna
B) Shopping - I just love clothes! - Zakupy. Kocham ubrania!
C) Something arty like drawing or painting - Coś artystycznego w stylu rysowania albo malowania
D) I like to learn new things - Lubię uczyć się nowych rzeczy

3. Praca Twoich marzeń?
A) I'd love to be writer - Chciałabym być pisarzem
B) Anything where I could lead other people - Gdziekolwiek, gdzie mogłabym rządzić ludźmi
C) Working in fashion would be amazing - Praca w branży modowej byłaby świetna
D) If I could swim for a living, I'd be set - Gdybym mogła zawodowo pływać, byłabym zadowolona

4. Ulubiony kolor?
A) Blue - Niebieski
B) Green - Zielony
C) Pink - Różowy
D) Yellow - Żółty

5. Co ci poprawi humor, gdy jesteś zdołowany?
A) I need someone to tell me what to do to make things better - Potrzebuję, żeby ktoś mi powiedział, co zrobić, żeby było lepiej
B) Retail therapy is the only cure - Terapia zakupowa to jedyne lekarstwo
C) Exercise - it's the best way to channel emotions! - Ćwiczenia to najlepszy sposób na przekierowanie emocji
D) I like to take my mind off things by reading - Lubię zająć myśli czytaniem

6. Co jest twoją największą wadą?
A) I always say the wrong thing at the wrong time - Zawsze mówię nieodpowiednie rzeczy w nieodpowiednim czasie
B) I guess I can be a bit controlling at times - Czasem bywam zbyt kontrolująca
C) I'm sometimes a bit of a pushover - Czasem bywam popychadłem 
D) I can be quite sensitive - Bywam zbyt wrażliwa

7. Czego szukasz w swoim życiowym partnerze/bliskich osobach?
A) A GREAT sense of humour - Świetnego poczucia humoru
B) I like someone who's super intelligent - Szukam kogoś super inteligentnego
C) I like a laid-back partner - Kogoś wyluzowanego
D) I just like them to be original - Chcę żeby był oryginalny

8. Jakie słowo opisałoby twój styl?
A) It's a little quircky - Lekko dziwaczny
B) Glam, glam, glam! - Błysk
C) Casual and comfy - Zwyczajny i komfortowy
D) Geek chic all the way! - Kujoński

9. Napitek, który wybierzesz najchętniej?
A) Coffee of anything with caffeine! - Kawa lub cokolwiek z kofeiną
B) I love herbal teas - Kocham ziołowe herbaty
C) When I'm thirsty, all I want is water - Gdy jestem spragniona chcę wody
D) Something fruity and delicious! - Coś owocowego i smacznego

WYNIKI:

1) HANNA

Twoją najlepszą przyjaciółką byłaby Hanna! Nie ma co zaprzeczać, że byłybyście najbardziej wyszczekanymi i stylowymi laskami na dzielnicy! Obie jesteście zabawne, więc nuda może odejść w siną dal. Nie ma wątpliwości, że z wami na pokładzie doszłoby do dzikiej przygody!

2) SPENCER

Tak jak Spencer jesteś zawzięcie niezależna i super bystra! Z waszymi mózgami mogłybyście podbić świat. Nic nie powstrzymałoby waszej dwójki. Co więcej obie posiadacie taką wiedzę, że nigdy nie zabrakłoby wam języka w gębie. To przyjaźń stworzona w niebie!

3) EMILY

Tak jak Emily jesteś niezwykle słodka, lojalna i uprzejma. Zawsze jedna stałaby za drugą i nigdy nie odsunęłybyście się od siebie. Z kombinacją miłości i sportu, byłybyście świetnymi partnerkami w pracy. To przyjaźń do końca!

4) ARIA

Ty i Aria jesteście lekko dziwaczne, mądre i ekstremalnie kreatywnie! Z waszym talentem nigdy byście nie nudziły się w swoim towarzystwie i zawsze znalazłybyście coś zabawnego do roboty. Jeśli byłabyś w dołku, Aria doskonale wiedziałaby jak poprawić ci humor i pokochałabyś wszystkie prezenty domowej roboty w jej wykonaniu.

~ * ~
Podzielcie się Waszymi wynikiem i tym, czy się z nim zgadzacie w komentarzach.

A tak na marginesie: Piliście kiedyś drinka Mimozę? Całkiem dobry. Może kopa nie ma, ale łaskocze :D

LILY RED

21 komentarzy:

  1. już wcześniej robiłam ten test i też wyszła mi Hanna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny test! Mi też wyszła Hanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To ciekawe, bo podejrzewalam, ze malo osob bedzie mialo Em. Zobaczymy :)

      Usuń
    2. Też wyszła mi Emily a tak naprawdę najbardziej za nią NIE przepadam. no cóż :D

      Usuń
  4. Mi wyszła Hanna. Chciałbym jeszcze zaprzyjaźnić się z Arią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Hanna ale chciałabym też Arie <3

      Usuń
    2. Mam to samo! Właściwie u mnie były odpowiedzi takie, że wolałabym robić coś artystycznego, być pisarzem, zająć myśli czytaniem. Ale lubię także wygodę w stroju, jak Emily. Dlatego zdziwiłam się, że wyszła mi Hanna, ale u mnie pewnie zaważyło poczucie humoru w poszukiwaniu partnera, bliskiej osoby i to, że sama jestem zabawna hahahaha :D
      Z Arią lepiej się przyjaźnić, bo ma fajne stylówy. Można byłoby jej zwinąć kilka ciuchów z szafy :D

      Usuń
  5. Spencer :D Choć w tego typu testach wychodzi mi czasem Hanna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your BFF is Hanna

    Yay, your ultimate BFF would be Hanna! There's no denying that you guys will be the most sassy and stylish people on the block! You're both so funny that there'll never be boring moments when you two are together and there's no doubt you'll embark on some whirlwind adventures!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spencer <3
    Chociaż chciałabym zaprzyjaźnić się z każdą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi chyba jako jednej z nielicznym wyszla Emily :)

    OdpowiedzUsuń