niedziela, 31 lipca 2016

Teen Choice Awards 2016 online

Cześć!

Prosiliście o linki do transmisji z rozdania nagród Teen Choice Awards 2016, więc proszę. Serial i załoga dostali aż 7 nominacji w tym roku. W rozwinięciu więcej na ten temat.


NOMINACJE

SERIAL: 
Empire
Gotham
Grey's Anatomy
Pretty Little Liars
Rosewood
Shades of Blue

AKTORZY: 
Keegan Allen – Pretty Little Liars
Tyler Blackburn – Pretty Little Liars
Ian Harding – Pretty Little Liars
Terrence Howard – Empire
Ben McKenzie – Gotham
Jussie Smollett – Empire

AKTORKI:
Troian Bellisario – Pretty Little Liars
Ashley Benson – Pretty Little Liars
Taraji P. Henson – Empire
Jennifer Lopez – Shades of Blue
Maia Mitchell – The Fosters
Kerry Washington – Scandal

SERIALOWY ZŁOCZYŃCA:
Brett Dalton – Agents of S.H.I.E.L.D.
Greg Germann – Once Upon a Time
Lea Michele – Scream Queens
Cameron Monaghan – Gotham
Janel Parrish – Pretty Little Liars
Teddy Sears – The Flash

SERIALOWY ZŁODZIEJ SCEN:
Misha Collins – Supernatural
Becky G – Empire
Tahj Mowry – Baby Daddy
Sasha Pieterse – Pretty Little Liars
Serayah McNeill – Empire
Hudson Yang – Fresh Off the Boat

SERIALOWA CHEMIA:
Ashley Benson and Tyler Blackburn – Pretty Little Liars
Candace Cameron Bure, Jodie Sweetin and Andrea Barber – Fuller House
Kat Graham and Ian Somerhalder – The Vampire Diaries
Jensen Ackles and Misha Collins – Supernatural
Candice Patton and Grant Gustin – The Flash
Eliza Taylor and Bob Morley – The 100

SUMMER TV STAR:
Rowan Blanchard – Girl Meets World
Lucy Hale – Pretty Little Liars
Shelley Hennig – Teen Wolf
Shay Mitchell – Pretty Little Liars
Emily Osment – Young & Hungry
Cierra Ramirez – The Fosters

16 komentarzy:

  1. Zrobicie post w którym napiszecie kto dokładnie wygrał w każdej nominacji? Żeby nie był post w którym jest tylko o wygranych pretty little liars, ale też o innych, bo pewnie wiele z Nas w tym ja ogląda również inne seriale które są wymienione w niektórych kategoriach powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest blog o PLL nie o innych serialach

      Usuń
    2. Tak :)
      Ja jestem strasznym serialomaniakiem i tak na dobrą sprawę, większość oglądałam :)
      Ostatnio powtórzyłam wszystkie 6 sezonów ,,Lost", haha.
      Zrobi się notkę o wygranych!

      Usuń
    3. Też jakiś czas temu skończyłam wszystkie sezony Zagubionych <3
      Musze wiedzieć jedno... wolisz Kate z Jackiem czy Sawyerem? xd

      Usuń
    4. Dobrze, że obejrzałam jeszcze raz Zagubionych, ponieważ w latach 2004-2010 byłam gówniarą i nie rozumiałam tego serialu do końca. Teraz pojęłam końcówkę i ten motyw z czyśćcem, niebem. Bardzo się wzruszyłam jak wszyscy odnaleźli się po śmierci. (Ci co byli gotowi). To było piękne :)
      A Kate wolałam z Sawyerem. Wydawało mi się, że mają większą chemię. Zdziwiłam się, że on spiknął się z Juliet... ona bardziej mi pasowała do Jacka.

      Usuń
    5. haha dziękuje za odpowiedź :)
      koniec jest specyficzny i myślę, że nie każdy tak szybko go zrozumie, mi samej zajęło to jakiś czas xd a co do Kate,Jacka i Sawyera to 100% się z Tobą zgadam :D <3

      Usuń
    6. Sawyer był zaje*isty! Końcówka Losta serio jakaś dziwna. Nie ma to jak 1 sezon :D z Ianem Somerhaldem <3

      Usuń
    7. Uwielbiam Iana! :D

      Usuń
    8. Według mnie wyspa istniała naprawdę i Ci ludzie przeżyli katastrofę. Dopiero z czasem niektórzy zaczęli ginąć, a to przy pomocy Tamtych, a to potwora i wielu innych rzeczy. Natomiast dzięki temu, że ta wyspa miała tak magiczne właściwości, udało im się stworzyć coś w rodzaju alternatywnego świata, czyśćca.
      W momencie, gdy Juliet w latach siedemdziesiątych zdetonowała bombę w tym bunkrze historia podzieliła się na dwie opcje. W jednej tylko przenieśli się w czasie i dalej pozostali na wyspie, a w drugiej anulowali wszystkie wydarzenia i nigdy nie trafili na wyspę (Ale to były tylko ich marzenia, alternatywny świat, czyściec, gdzie mogli przetrawić swoje problemy, które mieliby, gdyby nie trafili na wyspę. Bo zawsze tego najbardziej żałowali, że nie mieli tego wyboru, tylko Jacob wyrwał ich z życia).
      Jedni poumierali wcześniej, inni później. Jack umarł na wyspie. Kate, Claire, Sawyer, Miles, Richard i Lapidus wydostali się z wyspy i umarli dużo później. A jeszcze później pewnie umarli Ben i Hugo. Ostatecznie wszyscy razem spotkali się w tym czyśćcu, gdy już przyszła na nich pora, żeby razem mogli ruszyć ku czemuś lepszemu.
      I to było tak cholernie pięknie, że nie wiem, czy zobaczę jeszcze tak dobry serial!

      Aa no i Locke to chyba najbardziej nieszczęśliwa postać serialu. Gdy byłam młodsza to go nie lubiłam, bo go nie rozumiałam. Teraz jest mi go bardzo szkoda. On tak wierzył w tę wyspę i się poświęcił dla niej. Tyle wycierpiał.

      Jak na tamte lata to był naprawdę genialny serial!
      Claire i Charlie = uwielbiam.

      A ryczałam jak bóbr przy scenie śmierci Charliego i małżeństwa Kwon.
      Jin i Sun zginęli razem, bo nie chcieli się rozstać. Kurczę, to było takie smutne.

      Ach... już więcej nie będzie drugiego takiego serialu. So sad :(

      Usuń
    9. wow to naprawdę ma sens. Pomimo tych ostatnich sezonów w których ciężko było mi się odnaleźć to naprawdę myśle, że jest to jeden z najlepszych seriali jakie oglądałam. Nie wiem czy tylko ja, ale kochałam postać Bena xd mimo,że był tym złym. I ahhh przypomniał mi się Richard i te jego oczy ^^

      Usuń
  2. Dziękuje za linki Lily Red :)

    Chciałabym zeby Troian wygrała a nie Ash :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolałabym aby Troian tym razem wygrała, należy jej się

      Usuń
    2. Właśnie ;) TCA jest ustawiane ale byłoby miło gdyby docenili Troian

      Usuń
    3. Poza Troian i Ashley, znam jedynie JLo. Zatem Troian ma chyba spore szanse na wygraną :)
      Ja bym chciała, żeby Janel dostała nagrodę za rolę złoczyńcy. I Ashley z Tylerem za chemię na ekranie :)

      Usuń
  3. Omg, w tym roku Lucy Hale nie dostała deski za Aktorkę Lata, a wygrywała w każdym roku od 2010 (aktorka lata i aktorka w serialu dramatycznym). Trochę szok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że Shelley Henning nie jest tak popularna. Jej postać jest nienawidzona wręcz. Dziwne, że Holland Roden nie dali tylko ją. Hmm, ale cała ta gala była dziwna :)

      Usuń