poniedziałek, 18 lipca 2016

Gadżety związane z PLL cz. 2

Cześć!

Na dzisiaj zaplanowałam luźną notkę nie o samym serialu, lecz o gadżetach z nim związanych. 
Może szykują się Wam urodziny przyjaciela/znajomego, który uwielbia PLL? Albo sami chcecie posiadać jakiś drobiazg dotyczący serialu? Nie wiedzieliście, gdzie do tej pory szukać takich rzeczy? W takim razie zerknijcie do notki i zobaczcie, jak wiele rzeczy można kupić w zakresie cenowym od 15 zł do 324 zł.

Już kiedyś zrobiłam notkę z tej serii:

Cena 39.99 zł

Cena 44.99 zł

Cena 39.99 zł

Cena 46.99 zł


Cena 77.74 zł

Cena 22.67 zł

Cena 38.87 zł

Cena 323.34 zł

Cena 17.63

Cena 73.45 zł

Cena 73.45 zł

Cena 73.45 zł

Cena 77.70 zł

Cena 39.99 zł

Cena 29.99 zł


Cena 43.47 zł

Cena 56.91 zł

Cena 14.90 zł
Użytkownik ma 100 % pozytywnych ocen

POLECAM:
Spoilertv - dużo koszulek damskich i męskich z PLL

ZAPROJEKTUJ SAM:

Polecam tę stronkę, gdyż sama zaprojektowałam dzięki niej koszulkę i spodenki męskie na urodziny kumpla. Szybka wysyłka, żadnych problemów, jakość dobra. 
Oprócz koszulek możecie też sami zaprojektować sobie gadżety: poduszka, przypinki, torba bawełniana, otwieracz do piwa, naklejki, fartuch, kubek, podkładkę do piwa, worek-plecak, puzzle, zegar, stalową blachę, foto magnes, plecak, torbę na ramię.

Wystarczy, żebyście mieli pomysł na projekt, odpowiednie zdjęcie, cytat, a obsługa serwisu jest tak prosta, że szybko złapiecie, o co chodzi. Możecie tam dobierać różne czcionki, rozciągać je i wyginać na wszystkie strony świata. Naprawdę super sprawa. A ceny nie są wygórowane według mnie. 

LILY RED

2 komentarze:

  1. Bardzo przydatna notka, chyba zamówię sobie kubek <3
    -R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę nad tymi szklankami ,,Pijcie, su*i". Albo po prostu na ekoszulkomacie zrobię sobie kubek z tym wzorem, ponieważ już widzę jak zaproszę do siebie koleżanki, podam im winko w takiej szklance i rzucę aluzję, że coś tam dosypałam. Ale ,,Drink up, bitches!" :D

      Usuń