niedziela, 10 lipca 2016

Seria : Do kogo? #3

Cześć! Pamiętacie jeszcze tą serie? Postanowiłam znowu się nią zająć. Krótko przypomnę o co chodzi. Ja wybieram postać z innego serialu/filmu i porównuję ją do postaci z pll, która moim zdaniem jest najbardziej podobna z wyglądu i charakteru. No to zaczynam!

POSTAĆ NA DZIŚ:

CALLIE JACOB

#TheFosters



Opis:
Callie jest trudną  nastolatką, która wychowywana była w różnych domach zastępczych. Przebywała również w poprawczaku za bijatykę. Jest jednak ona dobrą osobą, kochającą swoją rodzinę (brata), broniącą swych praw. Potrafi złamać prawo dla bezpieczeństwa bliskich.
 Zakochuje się w nie właściwych osobach. 

A do kogo ona jest podobna z pll?

Pomyślcie sami, a tymczasem w rozwinięciu moja opinia!

Jest podobna do... Arii!

Podobieństwo nie jest oczywiste więc trochę nad nim musiałam pomyśleć.



Wygląd:
Obie postacie są brunetkami o ciemnych oczach. 
Callie jest co prawda wyższa od niej, ale figurę mają podobną.
Callie ubiera się raczej skromnie, często chodzi w podobnych do siebie ciuchach, natomiast Aria praktycznie codziennie ma na sobie coś innego. Jej styl jest bardziej "wystrzałowy" i kolorowy.

Charakter:
Obie dziewczyny są dobre, kochające, raczej trwałe w uczuciach, ważna jest dla nich rodzina i przyjaciele. Kiedy trzeba to dla nich mogą złamać prawo, a nawet skłamać. Obie zakochały się w mężczyznach "zakazanych". Callie w przyszywanym bracie, Aria w nauczycielu.



***

A jakie jest Wasze zdanie?
 Te dwie postacie są do siebie podobne?
 A może ktoś inny przypomina bardziej Callie? 
Dajcie znać!

xoxo
Stalia









3 komentarze:

  1. callie jest wyzsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam co innego, napisałam co innego. Już poprawiam! ;)

      Usuń
  2. Podobne są :) Do Arii jeszcze podobna jest Maddie Hasson. Na początku myślałam, że to Lucy gra w Twisted.

    http://www.filmweb.pl/person/Maddie+Hasson-1633837/photos/430384

    OdpowiedzUsuń