niedziela, 17 lipca 2016

Czy Toby zginie w półfinale?

Cześć!

Uważni fani, w tym ja - jestem skromna - zauważyli pewne subtelne wskazówki, które mogą wskazywać na to, że ulubiony policjant w Rosewood straci życie. To smutne, wiem. Niestety teoria może okazać się prawdą. Zapraszam do rozwinięcia treści notki.

AKTUALIZACJA OD LILY RED:
 Na początku mówiono, że nie widziano Keegana na planie odcinków 7x11 i 7x12, ale jednak prawdopodobnie był przy kręceniu 7x11. Nie mam Snapchata (telefon mi muli od tej apki), więc ciężko mi to teraz potwierdzić. Jednakże nie zmienia to faktu, że nadal może on zginąć. Poniżej napisałam, że jakiś turysta widział plan do sceny wypadkowej i wskazałam parę innych wskazówek. Tak, czy siak to ma być najbardziej morderczy sezon i posypie się więcej trupów, niż Rollins i ten zapowiedziany w 7x06. Niestety Toby nadal jest zagrożony, ponieważ są ku temu przesłanki.
Poza tym... ujmę to brutalnie dla fanów oficera: jeśli Toby zginie to i tak będą potrzebowali aktora na planie 7x11... do grania trupa albo flashbacków. 

INFORMACJA WŁAŚCIWA:
Wygląda na to, że Toby zostanie zabity w półfinale 7x10.
Jakiś turysta, który miał wycieczkę po studio Warnera powiedział, że widział na planie rozbite auto i że wyglądało to bardzo źle. 
Z Instagrama Marlene, wiemy że Spoby będzie dzielić sceny w 7x10, w których będzie auto. A w 7x11 Spencer będzie miała jakieś obrażenia. 


(Wspomniane zdjęcie z planu 7x10)

Kolejną wskazówkę, że Toby może zginąć również podrzuciła Marlene:

- Możesz podać nam jakąś kwestię z dialogu Spoby'ego z 7x10?
- Czy miałabyś/miałbyś coś przeciwko, gdybym Cię pocałował/a?


Toby jest zaręczony z Yvonne. Raczej nie widać po nim, żeby miał jakieś wielkie sentymenty i zawahania w stosunku do Spencer, tak jak np. Caleb do Hanny. 

Jeśli jednak Spoby miałby wypadek samochodowy w wyniku, którego Cavanaugh stanąłby na progu śmierci i poprosił Spencer o ostatni pocałunek, to nawet miałaby sens ta linia dialogowa. Jestem pewna, że możecie sobie wyobrazić tę smutną scenę, równie dobrze jak ja. Scena pożegnania.


Jakiś tydzień temu, Troian opublikowała poniższe zdjęcie na snapie. Nie wiedziałam ,,po co i na co", ale na wszelki wypadek zapisałam zdjęcie z nadzieją, że kiedyś się przyda. I właśnie dzisiaj do mnie dotarło, że to może być koszulka z wypadku w 7x10. 


Co o tym sądzicie? Myślicie, że zobaczymy śmierć Toby'ego w 7x10?

LILY RED

12 komentarzy:

  1. Błagam, oby Toby nie umarł, to złamie moje serce :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. też to słyszałam
    To chyba nie ta sama bluzka. Zwróć uwagę ze na 1 zdjęciu jest na ramiączkach, a na drugim widać rękawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dlatego zrobiłam aktualizację. Aczkolwiek i tak może być taka sytuacja, że Spencer najpierw była w tej pierwszej (powyżej) na ramiączkach, a w czasie wypadku miała inną, bo się przebrała. Raczej przypadkowo jej tak koszulki nie potargało. Coś się musiało stać ;<

      Dzięki za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  4. Wszystko tylko nie to. Jeżeli to się okaże prawda,Spencer na pewno popadnie w depresję i znowu wróci do narkotyków :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdziwiłabym się...połowa sezonu zawsze kończy się dramatycznie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajtyna jest w ciąży i dlatego usunęła bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nie Toby! Każdy inny tylko nie on :c Załamię się i totalnie zwątpię w Marlene.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda by go bylo ;( no ale jesli to ostatni sezon to niech ginie duzo osob, w koncu to ma byc sezon z najwieksza iloscia smierci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko nie to!!! Mam nadzieję, że Spencer weźmie Tobiego do szpitala i on jednak przeżyje!!!

    OdpowiedzUsuń