piątek, 15 lipca 2016

Sneak peek 7x05#1

Dalsze tłumaczenie w rozwinięciu.
ARIA: [Cześć, Emily. Może wpadłabyś do Ali po drodze z Hollis? Wypuścili ją dziś rano, a ja rzucam się w oczy stojąc tu samotnie. Czuję się okropnie z tym, że kiedykolwiek mogłam uwierzyć w to, że ona zabiła. Okej, właśnie dotarła więc zadzwoń albo napisz]. 
Cześć. Próbowałyśmy cię wydostać.
ALISON: W porządku. Domyśliłam się.
ARIA: Czy to Jason?
ALISON: Nie. Jason nie mógł tutaj dotrzeć.
ARIA: Dobrze, więc kto...
MARY: Casserole, Aria. Jaki miły gest. Dziękuję.
ARIA: To tylko coś małego na wypadek, gdyby Alison nie mogła przyrządzić obiadu. 
MARY: Któregoś dnia zrewanżujemy się zaproszeniem za ten uprzejmy gest, ale teraz Alison musi odpocząć.

ALISON: Przydałoby mi się towarzystwo.
MARY: Po to masz mnie.
ARIA: Zostajesz tutaj?
MARY: Nakaz lekarza.
ALISON: To warunek mojego zwolnienia. Mary, nie będziesz miała nic przeciwko jeśli porozmawiam w cztery oczy z Arią?
MARY: Oczywiście, że nie.
ARIA: Co u diabła ona tutaj robi?
ALISON: Po tym, co się stało z Elliottem, (...) więc przeprowadzają wewnętrzne śledztwo. Ona musi zostać ze mną, dopóki pracownik opieki społecznej nie zajmie się moją sprawą.

P.S: Casserole - danie z kurczaka. Zgłodniałam aż!

5 komentarzy:

  1. https://www.instagram.com/p/BH5YrpdhYVl/
    Co wy na to? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie przerwa w nadawaniu? Po przerwie będzie 7B? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19.07. 2016 - 7x05 "Along Comes Mary"
      26.07. 2016 - 7x06 TBA
      02.08. 2016 - 7x07 "Original G'A'ngsters"
      09.08. 2016 - 7x08 TBA
      16.08. 2016 - 7x09 "The Wrath of Kahn"
      23.08. 2016 - 7x10 "The DArkest Knight"
      POTEM PRZERWA
      Styczeń 2017 - 7x11 "Playtime"

      Usuń
  3. Dzięki :) To jeszcze trochę oglądania będzie :D

    OdpowiedzUsuń