poniedziałek, 18 lipca 2016

Outfity 7x04

Cześć! Dzisiaj przyszedł czas na pokazanie Wam outfitów dziewczyn z 7x04. 

Zapraszam!





1) ARIA


Aria ubrała się tym razem dokładnie w moim stylu.
Uwielbiam jeansowe kurtki, koszule.
 Do tego ubrała czarne rurki, które tylko podkreśliły jej piękne szczupłe nogi.
 Szczerze powiedziawszy chyba nie widziałam jej nigdy w takiej odsłonie, trochę taki mess stuff.

Ocena:
5/5

Link:
zielona bluzka, którą Aria miała pod spodem


2) ALISON


W scenie wspomnień z dnia śmierci Charlotte
Alison miała na sobie czerwoną ramoneskę i czerwoną bluzkę.
 Do tego spodnie jeansowe i ciemne buty.
 Nie lubię czerwonego koloru, ale Alison jest do twarzy w tym odcieniu ;)

Ocena:
4/5

Link:
kurtka


3) EMILY


Emily uwielbia khaki kolor.
W sumie chyba wszystko w odcieniu brązu.
I słusznie, bo świetnie w nim wygląda. Tylko czy jej styl nie zrobił się już trochę nudny?
Fajnym i ostatnio bardzo modnym elementem są wiązania, które są na swetrze!

Ocena:
4/5

Link:
sweter


4) HANNA


Hanna postawiła na styl trzysiestoparolatki.
 Jeszcze brakują rude włosy i jest Malwina z "Pierwszej miłości".
Mimo tego wszystkiego bardzo podobają mi się jej włosy, choć doczepiane wyglądają nieziemsko!

Ocena:
2/5

Linki:
bluzeczka w panterkę
spódniczka


5) SPENCER

Klasyka, klasyka i jeszcze raz klasyka.
Mimo zmiany charakteru u niej, to styl ubierania się jej nie zmienił.
Jasny żakiet i sweter? Czemu nie, ciekawe połączenie.

Ocena:
3/5

Link:
żakiet


6) MONA


Dzisiaj w outfitach postanowiłam pokazać Wam również ubrania Mony. Choć pięknie jej w granatowym kolorze to żabocik na jej kurtce strasznie mi się nie podoba. Kolczyki, które założyła rozjaśniły jej stylizacje, co oczywiście jest na plus!

Ocena:
3/5

Link:


***

To na tyle z outfitów. Jak Wam się podobały?
 Który outfit jest Waszym zdaniem najlepszy?
Dla mnie na miejscu 1 jest Aria, najgorszy to Hanny, ponieważ wygląda w nim na 10 lat starzej niż jest.




xoxo
Stalia

4 komentarze:

  1. Chyba też Arii najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najładniejszą stylizację ma Aria, a najgorszą Spencer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aria najlepiej wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś kochałam styl Emily ale w 7 sezonie jest strasznie nudny, masz racje..

    OdpowiedzUsuń